Boczi013 Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 Witam , chciałbym usłyszec opinie o silniku ; 2,5 TDI 140 KM (symbol:D5252T), 5 cylindrów układ rzędowy (Volvo 850, V70) jest mozliwy w nim chiptuning? jak z awaryjnoscia i ze spalaniem(850 buda)?? czym sie rożni od 2,5 TDI 140 KM (symbol:AEL), 5 cylindrów układ rzędowy (Audi A6)??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 a ja podobnie jak Boczi ale troche inaczej http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C6094009 V70 po 2000r. z charakterystycznym grilowym "noskiem" czy ten 2.5TDI to także ten dobry stary 2.5TDI od VW czy to już jakiś francuzki wynalazek bo jeśli to od VW to znacznie ciekawsza opcja niż A6 c5 z gównianym 2.5TDI V6... Prosze o odp. Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwierzak07 Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 A jak wypadaj silnik z Vectry B 2.0 DTI 100 KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 bo ropa to sie nadaje do napedu ciagnika a nie samochodu:PPP V6 2.5TDi ten silnik też nie jest taki straszny;) A te pieprzone pompowtryski to tylko niemcy moga wymyslić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 Wueska zajmij ty sie moze lepiej ta rozklekotana MZta i przestan pisac tylko po to zeby nabijac sobie licznik... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 Generalnie pompowtryskiwacze są konstrukcją bardzo udaną i jedynie ze wzgledów ekonomicznych VW przechodzi na CR. A w ogóle to wszyscy producenci główkują nad jeszcze większym ciśnieniem wtrysku bo jest to jedyna droga żeby jeszcze coś wycisną z silnika spalinowego. No i skupiają się wyłącznie na dieslach, ponoć silnik benzynowy uznany został de facto za zamknietą ścieżkę bez możliwości rozwoju. Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 Generalnie pompowtryskiwacze są konstrukcją bardzo udaną i jedynie ze wzgledów ekonomicznych VW przechodzi na CR. A w ogóle to wszyscy producenci główkują nad jeszcze większym ciśnieniem wtrysku bo jest to jedyna droga żeby jeszcze coś wycisną z silnika spalinowego. No i skupiają się wyłącznie na dieslach, ponoć silnik benzynowy uznany został de facto za zamknietą ścieżkę bez możliwości rozwoju. Nieprawda bo przed silnikami benzynowymi otwarto nowa sciezke silnikow HCCI... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 28 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 No tak ale HCCI ma chyba więcej z diesla niż z klasycznego benzynowca :D Oprócz paliwa of course... Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 28 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 Pompowtryskiwacze sa tak samo udane jak CR ;] Wszystko sie pieprzy tyle ze pompowtryskiwacze maja trudniejsze sterowanie. Jeszcze chwile i bedziemy jeździc innymi silnikami niestety dobiega końca era ropy. p.s. Moc nie było to miłe, nie lubisz mnie jest taka magiczna opcja "ignoruj" albo "zgłoś post do moderatora", komentowanie stanu mojego motocykla jest mówiac delikatnie nie smaczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 28 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 Jeszcze chwile i bedziemy jeździc innymi silnikami niestety dobiega końca era ropy. Nie przesadzaj, chyba nie jesteś w temacie ogólnoświatowych prognoz przyszłościowych :wink: Era ropy wcale nie dobiega końca, przynajmniej jak na razie :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 28 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 Podejżewam ze ja juz tego doczekam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 28 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 Pompowtryskiwacze sa tak samo udane jak CR ;] Wszystko sie pieprzy tyle ze pompowtryskiwacze maja trudniejsze sterowanie. Jeszcze chwile i bedziemy jeździc innymi silnikami niestety dobiega końca era ropy. p.s. Moc nie było to miłe, nie lubisz mnie jest taka magiczna opcja "ignoruj" albo "zgłoś post do moderatora", komentowanie stanu mojego motocykla jest mówiac delikatnie nie smaczne. Skad ci to Wueska przyszlo do glowy ze cie nie lubie :icon_rolleyes: Poprostu jezeli cos piszesz to sie wpierw mocno zastanow :wink: Dla uspokojenia twych skolatanych nerwow powiem ze bardzo cie lubie :icon_razz: Pompowtryski to stara i sprawdzona konstrukcja robia az milo, a to ze sie ktorys czasem zatnie czy popsuje to jest ulamek procenta uzytkowanych, wiec nie wiem skad bierzesz te informacje :bigrazz: To samo CR technologia nowa ale juz w pelni sprawdzona i jezeli jezdzi sie na dobrym paliwie to naprawde funkcjonuja bezproblemowo, a jak z urzadzeniami mechanicznymi zawsze sie znajdzie jakis felerny... :icon_mrgreen: No tak ale HCCI ma chyba więcej z diesla niż z klasycznego benzynowca :D Oprócz paliwa of course... Ale pracuje wedlug obiegu Otto... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 Moc no w sumie masz troche racji;) jednak mnie denerwuje diagnostyka układu pompowtryskiwaczy dlatego prywatnie lubie CR. Pozatym CR jest sporo cichszy, za to dynamike ma minimalnie mniejsza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 CR jest duzo lepszy od popowtryskow, gdyz jest to kolejna ewolucja konstrukcji ukladu wtryskowego :bigrazz: W pompowtryskach mozesz sterowac jedynie poczatkiem wtrysku a w CR mozesz staerowac poczatkie, koncem, podzielic sobie dawke calkowita na kilka dawek (5-7) celem lagodniejszego narastana cisnienia w komorze, calkowietego i zupelnego jej spalania. CR bije na glowe uklady pompowtryskowe i mimo pojawiajacych sie problemow wyprze w przyszlosci przezyte pompowtryski... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orzeszek :) Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 Nieprawda bo przed silnikami benzynowymi otwarto nowa sciezke silnikow HCCI... :icon_mrgreen: jest jeszcze MB DIESOTTO, silnik "jeżdżący" 1.8l, 238PS, 5,30l/100km i to w aucie wielkości S klasy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.