Gość komandosek Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 do dwóch tygodni ma przyjsc prosto z centrali w niemczech funkiel nówka więc nie ma problemu. nie ja płacę, nie mam czym się martwić ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziki46 Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 A4 1.9 tdi z 98r. 110KM zrobiłem 370 tys.km przy naprawdę wciskaniu gazu i było ok. tylko jedna wymiana przepływomierza i regularna wymiana oleju, filtrów i pasków. Rewelacja. Sprzedając kupiec stwierdził, że silnik był najlepszy z całego auta bo karoca była troche poobijana. Cytuj Forum Kołobrzeskich Motocyklistów www.moto-kolobrzeg.eu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbig Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 A tak z ciekawosci to jaki koszt takiego nowego silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 12tys z dwuletnią gwarancją. mój stary zapłacił niecałe 10, ma zniżki u dealera. I tak dużo, gdybym sam wybierał kupił bym używany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 12tys z dwuletnią gwarancją. mój stary zapłacił niecałe 10, ma zniżki u dealera. I tak dużo, gdybym sam wybierał kupił bym używany. 10 tysi za silnik to raczje mało. Moim zdaniem dobra cena. Kupując używany za 2 tys nie wiesz co z nim się działo. Loteria. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 10 tysi za silnik to raczje mało. Moim zdaniem dobra cena. Kupując używany za 2 tys nie wiesz co z nim się działo. Loteria. Ja osobiście myślę, że troche bez sensu nowy silnik. Trzeba było stary zrobić jeżeli w ogóle się kwalifikował. Nowa regenerowana głowica pewnie maks do 1000zł, nowe tłoki dać, zrobić szlif lub wstawić tuleje, komplecik uszczelek dać turbo do regeneracji, nowe panewki, nowy rozrząd. To myślę że więcej jak 7 tys by nie wyszło a silnik chodziłby jak ten za 10. No fakt że zero problemów i latania. Ale ten silnik za 12 tyś też nie jest nowy!! Są to silniki regenerowane w centrum regeneracji części w Wolfsburgu. Bo stary silnik zapewne musieliście oddać? A dlaczego? Bo szedł on do regeneracji a VW zarabia na nim 5-6 tyś zł. Pozdrourban Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 Tak, trzeba było oddać silnik. zreszta taka jest polityka skody, oddaje sie wszystkie czesci które sa wymieniane u diealera. od razu wykluczylismy samodzielny remont. z ciekawosci sprawdzilem ile kosztuje sam pojedyńczy tłok - 1300zł... Chyba jednak nie było by mozliwe aby remont silnika w warsztacie był tańszy. i zaden warsztat nie da dwuletniej gwarancji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbig Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 Ja osobiście myślę, że troche bez sensu nowy silnik. Trzeba było stary zrobić jeżeli w ogóle się kwalifikował. Nowa regenerowana głowica pewnie maks do 1000zł, nowe tłoki dać, zrobić szlif lub wstawić tuleje, komplecik uszczelek dać turbo do regeneracji, nowe panewki, nowy rozrząd. To myślę że więcej jak 7 tys by nie wyszło a silnik chodziłby jak ten za 10. To dopiero bylo by bez sensu!Silnik po fabrycznej regeneracji oznacza ze stary jest tylko blok, wszystkie graty lacznie z walkami, kolem zamachowym, walem podlegaja wymianie. No i jest pisemna gwarancja, poza tym masz pewnosc ze sa to czesci oryginalne, a przy montazu zastosowano oryginalne uszczelki, paski, lozyska, fabryczne luzy i pasowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patriko Opublikowano 6 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 No tak, tylko ciekawe czy np. daadzą funkiel nówke TURBO czy też będzie regenerowana? Z tego co wiem serwisy nie bawią się w naprawę i regenerację tylko wymianę na nowe. To remont silnika tak jak tam wspominacie 10 tysięcy a np. regenerowane turbo 1.500 złotych... Więc nowe ze serwisu ile? 5 tysięcy? A poza tym, powiedz mi komandosek to ten Twój ojciec aż tak bardzo sięzakochał w tym samochodzie, że koniecznie chce go przywrócić do życia? Jak wygląda reszta podzespołów po takim przebiegu? Wyremontujesz silnik a cała reszta z miesiąca na miesiąc zacznie się sypać. Osobówka to nie ciężarówka gdzie trwałość liczy się w milionach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 już dawno mu mowilem aby go sprzedał, jak widac słusznie. Auto mielismy od nowosci, jezdzila nią jedna osoba a wszystkie zużyte czesci na bierząco były wymieniane na nowe. kosztowalo to duzo pieniędzy i dlatego nie chciał go sprzedawać. pod koniec zeszłego roku była regenerowana turbina, wymieniane sprzegło(wraz z kołem zamachowym, inaczej sie nie da) i silnik klimatyzacji bo już nie działała tak jak powinna. nawet poszycie tapicerki było wymieniane na nowe, zniszczyła się. No i cała reszta czesci zwiazanych z normalną eksploatacją.Auto zamiast sprzedane miało byc dane mi. Niestety silnik sie zepsuł, rynkowo octavia 2004 z zarżnietym silnikiem i 0,5mln km nie jest warta wiecej niż 8 tysięcy. Mój ojciec był bardziej skłonny wymienic silnik niż sprzedac ją za grosze i kupic niewiadomo co. Po czesci tez z tego powodu ze się do niej przywiązał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 Ja osobiście myślę, że troche bez sensu nowy silnik. Trzeba było stary zrobić jeżeli w ogóle się kwalifikował. Nowa regenerowana głowica pewnie maks do 1000zł, nowe tłoki dać, zrobić szlif lub wstawić tuleje, komplecik uszczelek dać turbo do regeneracji, nowe panewki, nowy rozrząd. To myślę że więcej jak 7 tys by nie wyszło a silnik chodziłby jak ten za 10. No fakt że zero problemów i latania. Ale ten silnik za 12 tyś też nie jest nowy!! Są to silniki regenerowane w centrum regeneracji części w Wolfsburgu. Bo stary silnik zapewne musieliście oddać? A dlaczego? Bo szedł on do regeneracji a VW zarabia na nim 5-6 tyś zł. Za 10 tys. zł to można zrobić remont ale w SW 680 :icon_twisted: Moze w Skodzie też by się udało (4 tłoki Mahle to 1200 zł) ale niewiem czy ktoś dałby gwarancję na 2 lata i wykonał to tak jak w fabryce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patriko Opublikowano 6 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 A teraz szczerze, gdzie ona nakręcił tyle tysięcy w 4 lata :icon_twisted: Bo szczerze mówiąc to moje samochody do pracy - ciężarówki i blaszaki tyle nie kręcą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 (edytowane) w wiekszosci na polskich drogach. ma dwie firmy, stara sie wszystkiego dopilnowac i wszędzie ma daleko.. z samego domu 70km do pracy a przeciez trzeba załatwic mase róznych spraw. ja wiem ze to troche niecodzienne i moze sie wydawac niezrozumiale, jednak dokladnie tak to wyglada. Edytowane 6 Marca 2008 przez komandosek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patriko Opublikowano 6 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 Oki, rozumiem :icon_razz: A jak długo będziecie czekać na ten samochód :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 pojutrze odstawiam zastepcze do serwisu i odbieram - juz swoją :icon_mrgreen: - skode. jesli cos poważnego będzie sie z nią działo, napisze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.