Skocz do zawartości

Czy to kazja?


Rekomendowane odpowiedzi

Co myślicie o tym http://moto.allegro.pl/item250230391_suzuk...zja_.html#photo cena niska co prawda jeszce pewnie sie podniesie ale do konca licytacji 2 dni, moze i nie najmłodszy ale przebieg nie za duzy. I ta cena troche niska. I ile moze kosztowac ten uszkodzony element?

Edytowane przez Shakti
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem tego Bandita na allegro wcześniej, przyjemny ale nie ma co liczyć że pójdzie za 1000 zł. Myślę że 4500 zł to minimum coby właściciel go oddał,a ta część to nie jest jakiś wielki wydatek, da się jeździć :icon_mrgreen:

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętam, że swego czasu bodajże w Motocyklu to było dobre parę lat temu narzekali na brak części do tego motocykla. I to nawet nie tylko do tego tylko na każdą 400 czy to VTRa czy ZZRek. Ciekawe jak sytuacja do tej pory się zmieniła... Proponował bym abyś się najpierw zorientował czy w ogóle dostaniesz ten podnóżek... Choć w sumie teraz sprawa ułatwiona bo gdzie się nie obrócisz to co drugi handlorz :) ciągnie z GB i innych więc mogą czasami zassać jakieś części.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta część w serwisie to będzie spory wydatek, ale możesz dostać na bazarze itp. tyle że 400tki jako mało popularne u nas, moga wymagać nieco deptania za tymi częściami. Nie wiem czy to się uda, ale ewentualnie można spróbować w takim przypadku udać się do fachmana od spawania i może mieć spokój.

_______________

Przechowalnia motocykli i skuterów - Warszawa i okolice www.motozima.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko właśnie, napisz nam jeszcze czy konkretnie się uparłeś na taki model? Może byś sobie wybrał coś bardziej popularnego i dostępnego w Polsce? Jakiegoś GS500 albo GPZtkę 500... Większy wybór, dużo większa dostępność częśći i w ogóle całej reszty...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak w ogóle to narazie sie pytam tak orientacyjnie. A jeśli chodzi czy sie uparłem na ten model to musze powiedziec że tak :D . Co do częsci to od kilku gosci w tym dwóch użutkowników tego motora słyszalem ze nie ma problemu.

Edytowane przez Shakti
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z częściami do 400 są problemy bo nie były nigdy oficjalnie sprowadzane do europy. Z tego co wiem to są to wszystko wersje japońskie. Znajomy miał wielki problem z dostaniem dekla do GSXR400 i musiał spawac chciaż nie było za bardzo co :banghead: . Ja bym poszukał GS500 lub CB500 bo z serwisem dużo łatwiej.

Moto nie jest młode - 17 lat to jest kupa czasu. No i podstawowe pytanie; chyba nie wierzysz ze ktos robił tym moto 1900 km rocznie?? Jak dla mnie to sprzęt zbyt stary żeby kupować go bez oglądniecia, posłuchania silnika i małego przeglądu. Moze sie okazac ze za jakiś czas trzeba będzie coś wymienić i poczekasz sobie 2 miesiące na tą cześć w srodku sezonu aż przypłynie z japoni. A cena tez może być kosmiczna. Ale z drugiej strony - mogę się mylić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...