www Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 Czy przy przebiegu 10 000 km jest konieczna wymiana plytek regulujacych luz zaworowy? Ksiazka podaje koniecznosc kontroli plus ewentualna wymiane, a jak to jest w praktyce? Ja wlasnie przekroczylem 10 000, mam wymienione plyny i olej, a wizyte w warsztacie planuje przy przebiegu ok. 10 800 km. W jakim stanie sa najczesciej plytki przy takim przebiegu?W Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 Zadawaj pytania w temacie Ducati- bo w mechanice problem nieraz przeleci przed oczyma niezauwazony...Odnosnie pytania- lepiej sprawdzac luz zaworowy czesciej niz rzadziej, a czy sie powieksza czy zmniejsza ( na otwieraniu i zamykaniu)- roznie z tym bywa:W Paso po przebiegu 24000 km nadal trzyma norme, w Elefancie 650- po przejechanych 5000 trza bylo zamawiac plytki- akurat luz sie powiekszyl i na zamknieciu i otwarciu na wydechu- na ssacych trzymal norme, u mnie trzyma norme, ale w zime zajrze.A plytki(szajbki)- sie wymienia nie szlifuje, zamowic chyba mozna w oficjalnym serwisie( w Warszawie), nie wiem czy w Motorexie maja, lub w Stanach wszedzie ceny podobne- z tym ze ze Stanow troche trza czekac(czyli bez sensu)...Przypominam o wymianie plynow przed kolejnym sezonem( hamulcowy, chlodniczy i oleje- w lagach tez), wymianie filtrow powietrza(lub czyszczeniu i namaczaniu- gabkowych), oleju i upiekszaniu swoich maszynek :-))). Pozdr. Janek Klekotek 748 S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
www Opublikowano 30 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 Juz kilka razy czytalem, ze jest gdzies temat Ducati, jest to dosc tajemnicze bo nigdzie takowego nigdzie nie moge znalezc... hmm... W Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 jesli plytki sa z dobrego materialu to mozna je szlifowac. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 U mnie po 25 tys trzeba było wymienić 1 podkładkę (z otworem) koszt 70zł resztę wystarczyło pozamieniać... po 30 tys trzymał luzy jak po regulacji. Za m-c sprawdzę po 35 tys. Co do szlifowania to są różne opinie... ja miałem już wszystkie podkładki szlifowane (chyba przez serwisantów) i nie widać było na nich nadmiernego zużycia, były równo wytarte wokoło trzonka, więc nie ma ryzyka, że wytrze się w 1 miejscu. Dodatkowo jest pewność że zawór oprócz ruchu posuwistego, wykonywał równierz ruch obrotowy. Pozdrawiam Seb Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heartless Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 Dział Ducati: Motocykle>>sport/naked/turystyczne enduro>>Ducati :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maneta Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 tak jak pisał Nitomem,jeżeli są z dobrego materiału to można wykonać szlifowanie tylko powinno się je rozmagnesować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.