bboolleekk Opublikowano 29 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 Od jakiegoś czasu mam straszny problem żeby odpalić moje moto na zimnym silniku. Pochodzi dosłownie moment i gaśnie. Ssanie nic nie pomaga tylko zalewa świece. Po długotrwałych kombinacjach odpala ale silnik pracuje jak starodawny diesel ale juz po około 20 sekundach wszystko wraca do normy. Gdy jest ciepły pali bez żadnego problemu. Co może być tego przyczyną? Proszę o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 29 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 Świece do wymiany. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zygi12 Opublikowano 29 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 Zamien sie z damianio jemu ciepły nie pali.A tak na poważnie to mam cbf i jak jest 15 stopni to nie wiadomo jak go palic na ssanie za ciepło a bez zazimno.A jest zimny to chodzi cholernie brzydko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bboolleekk Opublikowano 29 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 Świece do wymiany. Świece maja przejechane dopiero 5 tysięcy. Możliwe że juz nadają sie do wymiany? Zamien sie z damianio jemu ciepły nie pali.A tak na poważnie to mam cbf i jak jest 15 stopni to nie wiadomo jak go palic na ssanie za ciepło a bez zazimno.A jest zimny to chodzi cholernie brzydko. Przed tym problemem z odpalaniem miałem podobnie. Mój hornet jakoś wyjątkowo nie lubi ssania. Nawet jak w zimie odpalałem do po chwili musialem je wyłączać bo zaczynał sie dusić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zygi12 Opublikowano 29 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 Ciekawe czy to nie jest wina paliwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brudny Harry Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 he to dziwne bo mój hornecikma tak samo bboolleekk. jak sie nagrzeje to nie ma zadnego problemu, tak samo w czasie jazdy spisuje sie bezproblemowo. ale jak silnik jest zimny, to własnie jest tak jak mówisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maneta Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 Posłuchaj p.Piotra i wymień świece lub kup lepsze zamienniki,świeca inaczej pracuje w cylindrze a inaczej na powietrzu,ciśnienie potrafi "dławić" iskrę,a że masz świece po 5 tyś km to nie znaczy że są dobre,posprawdzaj też przewody i fajki,może wilgoć -kombinujPozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dm15 Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 Musze sie przyznac ze mam podobny problem , na zimnym zawsze musze sie troche pomeczyc zeby hornet ozył a jak juz sie rozgrzeje to nie ma problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 nie jestem w temacie hornetów, jeśli te wszystkie zabiegi ni epomagają(wymiany świec) to może sprawdźcie luzy zaworowe i kopresje.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ValecznyYz Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 Mój kolega w klasie ma Horneta z 2005 roku. Na zimnym ma również problem, ssanie dusi tak jak piszecie i są problemy, wymienił świece i pomogło, oryginalne nie spisują się w troszke zimniejsze dni. Z tego co się orientuje istnieją świece od danych temp. Np w serwisowce w moim starym motorze tj gs 500, miałem wypisane jakie świece na zimę jakie na lato i podaną specyfikacją dot. temp. Więc całkiem możliwe, że to jest rozwiązanie problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bboolleekk Opublikowano 1 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 Bardzo dziękuje za odpowiedzi. Zabiorę się więc za wymianę świec. Tylko jakie kupić? Dotychczas miałem zamienniki NGK CR9EH-9 które powinny się spisywać dobrze. Więc jakie tym razem kupić? Słyszałem że można też założyć świece dwu elektrodowe? Czy to lepszy pomysł? Jeśli tak to jakie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 Wkręć takie jak przewiduje manual czyli NGK lub ND o podanej ciepłocie. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.