huskysm610s Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 WitamMam problem z odpaleniem mojej husqvarny sm610s. Motorek kupilem niedawno i postanowilem wymienic w nim wszystkie plyny i filtry. Tak kontrolnie odkrecilem tez karter od strony aparatu zaplonowego i po tych manewrach nie moge juz odpalic husqy. Podejrzewaz ze musialem cos zle zlozyc lub przekrecic kolo zamachowe (jesli to ma wogole jakis wplyw). Objawy sa takie ze jak juz uda mi sie odpalic motor to chodzi na wysokich obrotach strzela w gaznik i tlumik. Dziwne jest tez ze po 10sek kolanko tuz za cylindrem jest doslownie czerwone od temp. Czy uwazacie ze to rzeczywiscie problem zaplonu (przed moimi manewrami motorek chodzil wysmienicie). Probowalem sprawdzic kiedy swieca daje iskre ale nie moglem wyczuc tloka brak odpowiednich narzedzi. Jak to naprawic czy wogole lepiej dac to gdzies do serwisu. Dzieki Wojtek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 Tak i radze pojawic sie w serwisie a nie krecic samemu, bo czerwona rura wydechowa nie swiadczy dobrze o kondycji zaworu / ow wydechowych. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy5g1 Opublikowano 27 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2007 napisz dokładnie co rozkręcałeś/ wyciągałeś z silnika. Może mieszałeś w rozrządzie albo kole zamachowym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huskysm610s Opublikowano 28 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 Odkrecilem tylko karter od strony aparatu zaplonowego. Wyjalem alternator i czego jestem pewien przekrecilem kilka odrotow kola zamachowego. Kola wogole nie sciagalem pozostalo nie tkniete jedynie zmienilo sie jego polozenie jakies kilka obrotow. Alternator jest przykrecony do obudowy trzema srubami i w zasadzie mozna go zlozyc w trzech roznych pozycjach. Jak odkrecilem alternator to nieco pomieszaly mi sie strony i przykrecilem go bardziej na czuja ale uwazam ze inaczej sie nie da bo kable sa albo za krotkie albo za dlugie. Czy jesli kolo zamachowe zmieni swoje polozenie wzgledem alternatora to juz moze powstac problem z iskra. W rozrzadzie wogole nie mieszalem ale skoro juz o tym mowa to... Motorek raczej nie mial latwego zycia jak wymienialem olej to pomagalem sobie lyzka bo bylo w silniku doslownie blotko. Wiec jak juz mowilem wymienilem olej i filtry co jeszcze nalezy zmienic w takim motorze jak chce sie byc pewnym ze bedzie chodzil ok. Jest z 2000roku i ma 24tys km przebiegu. Zawory lancuszek rozrzadu????????? Poki co inwestycje typu tlok czy wal wolalbym odpuscic Wojtek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 28 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 moze na prawde zle ustawiłes alternator? jest tam zapewne czujnik połozenia wału. Czy alternator da sie przestawić względem dekla (chodzi o to czy da sie nim pokręcić gdy sa poluzowane śruby. Jeśli tak to zapene przestawiłeś zapłon a hasky ma chęć chodzić tylko nie może. Jeśli w silniku było błoto (gesty olej) to przyszłość silnika może byc różna. Nie wiesz może kiedy właściciel wymieniał olej i ważne na jaki?? Jeżeli w ogóle to robił.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.