Skocz do zawartości

łancuszki DID czy D.I.D ???


Nitomen
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

krotkie pytanko czy na ogniwach lancuszkow dida powinno byc wybite D.I.D czy DID ??

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodzi mi glownie o lancuszki rozrzadu oraz balansowe w singlach ( lub inne silnikowe)

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm nie wiem z kad ten sklep ma takie info ze powinno byc D.I.D a nie DID... umnie DID-y koncza sie po 3 - 5 tys km , teraz wezme orginal z kawy zobaczymy czy wytrzyma dluzej...

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no od seby , mi jego lancuszki starczaja na 3 - 5 tys km , martinem motocykle podobnie tylko tam bralem rozrzad

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm nie wiem z kad ten sklep ma takie info ze powinno byc D.I.D a nie DID... umnie DID-y koncza sie po 3 - 5 tys km , teraz wezme orginal z kawy zobaczymy czy wytrzyma dluzej...

 

Ja kupowalem w kawie na Prymasa , powiedzieli ze to produkuje DID. Sprowadzaja z Holandii, na naklejce produkcja Japan. Twierdza tez, ze lancuszki Kawasaki sa najtansze na swiecie, ja w intermotors dalem 253 za DID-a, ale dali mi nie ten co trzeba i zwrocilem, wiec pojechalem do Kawy i tam zakupilem za 150 zl , tylko czeka sie na sprowadzenie 2 tygodnie.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tym didem to jest dzwina sprawa , zalezy na jakim łancuchu jak jest nabite na niektorych n ic nie nabite na innych DID a na jeszcze innych D.I.D :banghead: w Husqvarnie łancuszek od seby starczał mi na 200km :lapad: Kup oryginał w salonie bo wbrew pozorom nie wielu producentow zakłada DIDy produkujac motocykle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety narazie szkoda mi kasy na orginal balansowy ( 450 zl - bardzo mnie to zastanawia z kad taka cena ) , dlatego wezme ponownie DID-a ale od innego sprzedawcy ( oczywiscie twierdzi ze oryginal :crossy::D taa oni wszyscy tak twierdza ) , ale rozrzadu kupie kawowski kosztuje niecale 200 zl , jutro ide wplacic kase i za 2 tygodnie powinien byc umnie , ale jak ten sie sprawdzi to na wiosne kupie orginala balansowego ... ale co ciekawe niby wymiary ma ok wedlugh manuala, ale pamietam ze stary orginalny rozrzad mial jeszcze mniej niz podane min w manualu :icon_twisted: , wyglada to tak jak by w manualu byl blad...( ale slizgi sa ok, kola i zebatki rowniez )

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...