Nitomen Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 krotkie pytanko czy na ogniwach lancuszkow dida powinno byc wybite D.I.D czy DID ?? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 Witaj.Ja miałm DID. Ponoc oryginał :icon_razz:Nie miałem z nim problemów wiec chyba jednak był oryginalny.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 26 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 chodzi mi glownie o lancuszki rozrzadu oraz balansowe w singlach ( lub inne silnikowe) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 28 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 Mam DID na rozrządu i napędowym... Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 29 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 hmm nie wiem z kad ten sklep ma takie info ze powinno byc D.I.D a nie DID... umnie DID-y koncza sie po 3 - 5 tys km , teraz wezme orginal z kawy zobaczymy czy wytrzyma dluzej... Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 29 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 Ja na kartoniku od łańcucha balansowego mam D.I.D, ale na samym łańcuchu jest nabijane tylko DID. Więc chyba tak być musi:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 29 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 ile km zrobiles na tym lancuszku ? gdzie go kupowales ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 29 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 Kupiłem go na allegro, bo w larsonie maja tylko łańcuch rozrządu. Narazie niewiele kilometrów bo borykam sie z odprężnikiem. http://moto.allegro.pl/item250255684_lancu..._firmy_did.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 29 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 no od seby , mi jego lancuszki starczaja na 3 - 5 tys km , martinem motocykle podobnie tylko tam bralem rozrzad Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 To może masz coś nie tak?? Troche dziwne żeby łańcuszek balansowy tylko tylke wytzrymał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek6r Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 hmm nie wiem z kad ten sklep ma takie info ze powinno byc D.I.D a nie DID... umnie DID-y koncza sie po 3 - 5 tys km , teraz wezme orginal z kawy zobaczymy czy wytrzyma dluzej... Ja kupowalem w kawie na Prymasa , powiedzieli ze to produkuje DID. Sprowadzaja z Holandii, na naklejce produkcja Japan. Twierdza tez, ze lancuszki Kawasaki sa najtansze na swiecie, ja w intermotors dalem 253 za DID-a, ale dali mi nie ten co trzeba i zwrocilem, wiec pojechalem do Kawy i tam zakupilem za 150 zl , tylko czeka sie na sprowadzenie 2 tygodnie. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszEnduroboyz Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 z tym didem to jest dzwina sprawa , zalezy na jakim łancuchu jak jest nabite na niektorych n ic nie nabite na innych DID a na jeszcze innych D.I.D :banghead: w Husqvarnie łancuszek od seby starczał mi na 200km :lapad: Kup oryginał w salonie bo wbrew pozorom nie wielu producentow zakłada DIDy produkujac motocykle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 Nie ma to jak oryginał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 30 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 (edytowane) niestety narazie szkoda mi kasy na orginal balansowy ( 450 zl - bardzo mnie to zastanawia z kad taka cena ) , dlatego wezme ponownie DID-a ale od innego sprzedawcy ( oczywiscie twierdzi ze oryginal :crossy::D taa oni wszyscy tak twierdza ) , ale rozrzadu kupie kawowski kosztuje niecale 200 zl , jutro ide wplacic kase i za 2 tygodnie powinien byc umnie , ale jak ten sie sprawdzi to na wiosne kupie orginala balansowego ... ale co ciekawe niby wymiary ma ok wedlugh manuala, ale pamietam ze stary orginalny rozrzad mial jeszcze mniej niz podane min w manualu :icon_twisted: , wyglada to tak jak by w manualu byl blad...( ale slizgi sa ok, kola i zebatki rowniez ) Edytowane 30 Września 2007 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 Mam łańcuch napędowy DID jeszcze fabryczny przejechane 15.000km jest w super stanie i nie wyciągnięty. Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.