Skocz do zawartości

lc4 adventure R


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie...czym rózni się Ktm lc4 Adventure od Ktm lc4 adventure R???Jest to rocznik podajże 2000...zamierzam takiego kupić i jestem ciekaw czy jest to jakaś bardziej hardcorowa wersja???

dzieki wielkie za odpowiedzi..

 

Hmmm, o ile pamiętam to rocznik '98 też był R; chyba wszystkie od początku są R :wink:

Fajny sprzęt. Dobrze sprawdził się w podróży ,mimo, że kanapa twarda jak kamień :banghead:

 

 

... no i wcięło temat o kanapie... :bigrazz:

Edytowane przez Oriana
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie:):banghead::)

 

a powiedz mi Orianko miałaś okazje takim podróżowac???

 

 

Jako kierowca tylko raz- miałam wrażenie że płynę po drodze wysokim fotelem :P

 

Jako pasażer zrobiłam ok. 8 tys km Rumunia-Ukraina, po asfaltach, górach, szutrach ...

Kanapa twarda, ale da się przyzwyczaić.

Niewątpliwą zaletą jest jego "wzrost", zapewniający dobrą widoczność na ruchliwych drogach;

Ten motocykl to "wielki wibrator", chyba nie ma w silniku wałka wyrównoważającego ...

o ile pasażer może się do tego przyzwyczaić to kierowcom w dłuższej trasie czasem to przeszkadza.

 

Z pasażerem i bagażami, na drogowych przełożeniach wyciągnęliśmy nawet 162 km/h.

 

Eh, taka nostalgia mnie bierze na myśl o tym motocyklu; bez zająknięcia i ani grama spalonego oleju przejechał tysiące km, wcześniej był na Grenlandii...

 

Niestety skradziony.

 

Jego właściciel mówił o nim, że to cham, ale niezawodny.

 

 

Pozdrawiam,

 

Orianka :buttrock:

Edytowane przez Oriana
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za odpowiedz

 

zastanawiam sie caly czas nad nowym motórem dla siebie, w tym roku sie skundliłem, zachorowałem na jakaś dziwna chorobe i kupilem sv650 pojechalem przez rumunie do bulgarii i tak mnie zniesmaczylo jezdzenie na nakedzie ze w drodze powrotnej sprzedalem suzuke w wawie a do gniezna dojechalem pociagiem:):icon_rolleyes::)

 

rok temu podobna trase przejechalem na dominatorze, ktory do dzisiaj stoi w garazu:):wink: i jechalo sie o niebo lepiej, nie zważając na to ze wszedzie mozna bylo wjechac pod kazdy krwazenik podjechac...

 

tak docelowo to czekam na nowego ktm 690 adventura tylko ze ten dostepny bedzie pewnie za rok...i tak tymczasowo szukam jakiegos enduro do turystyki, stawialem na 950 adv ale jak po raz kolejny uslyszalem o awarii(ostatni na rajdzie katynskim padl modól) dalem sobie spokoj, no i ta waga, a jako ze w moim serwisie maja do sprzedania malego Adventura chyba sie skusze....

 

dlatego mam kolejne pytania.....czy sa firmy które produkują szersze bardziej wygodne siedzenie do lc4 adv.,

i czy ktoś ma sprawdzone kufry boczne(najlepiej metalowe) i stelaże do tego modelu....?

 

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

690 radze sobie na razie odpuścic, przynajmniej dopóki nie naprawią tego silnika. W chwili obecnej serwisy notorycznie wymieniają uszczelki głowicy i walczą z chłodzeniem silnika. W Anglii na częsci czeka sie kilka tygodni, w Polsce nie wiem jak długo - pewnie rok. Starczy spojrzeć na oferte nowych uzywek na ebay...

O mały włos nie kupiłem 690SM...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety, wejdź na brytyjskie forum KTM i poczytaj. Modele 690 swietnie jeżdżą, są super i hiper lecz niestety nie trwa to długo - zwykle kilkaset mil. Ludzie już w avatarze obok modelu moto wpisują sobie ilośc wymienionych uszczelek głowicowych....

Troche to śmieszne, w końcu to motocykl dla zwykłego śmiertelnika a nie dla zawodnika na tor.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

dlatego mam kolejne pytania.....czy sa firmy które produkują szersze bardziej wygodne siedzenie do lc4 adv.,

i czy ktoś ma sprawdzone kufry boczne(najlepiej metalowe) i stelaże do tego modelu....?

pzdr

Renazco Racing - ten jest podobno jednym z najlepszych w branży, przynajmniej Amerykanie pieją z zachwytu, specjalizuje się w KTM-ach. 300 dolców za winylowe, 400 za skórzane. A dolar najtańszy od lat;))))))))

Od 2003 Adv. mają wygodniejsze siedzenia z fabryki. Zresztą po co się martwić na zapas, kup, pojeździj, jak będzie niewygodne, to zmienisz...

Jesse, Touratech, H&B... - wybór alukufrów jest duży, ale jeśli chcesz brykać w terenie z bagażem, to wiele osób odradza metal. Nie tylko ze względu na cenę, ale choćby większą możliwość uszkodzenia nogi podczas wywrotki... Tak sobie teoretyzuję, ale zobacz setup chłopaków z Motosyberii

Pozdro

dub

PS A wracając do tematu, to chyba wszystkie są Adventure R... Mój '99 jest. I jak oglądam zdjęcia w necie różnych roczników, to też widzę te "R-ki"

PS2 Swoją drogą - czy są na tym forum jeszcze jacyś użytkownicy KTM-a 640 Adventure? Dajcie głos, choćby an priva!!!

Edytowane przez dubey
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...