gutek_rapier Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 (edytowane) Witam dziś podczas jazdy gdy przejeźdżałem przez hopkę i wstawiłem leciutko na gume po tym zanikło mi cisnienie oleju na około 2 sekundy.Zanikło gdy już opadłem i silnik nie przekraczał 2 tys obrotów. PO tych 2 sekundach zgasiłem motor i ponownie odpaliłem i ćisnienie w normie Czy od takiego krótkiego zaniku mogło się coś stać?? Prawdopodobnie mam zanieczyszczony smok pompy po przygodzie z kołem magnesowym Edytowane 25 Września 2007 przez gutek_rapier Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 (edytowane) 2000 rpm daje 33 suwy tloka w ciagu sekundy, wiec 66 w ciagu 2s. jezeli zaniklo centralnie, to 66 raz tlok przejechal po gladzi cylindra na sucho. raczej sie nie przytarll, bo nie zdazylaby wzrosnac temperatura tak szybko :P nie masz sie czym martwic. Edytowane 25 Września 2007 przez MłodyVFR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 25 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 najbardziej boje sie o panewki czy mogło by sie im coś stać??!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartez Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 Witam dziś podczas jazdy gdy przejeźdżałem przez hopkę i wstawiłem leciutko na gume po tym zanikło mi cisnienie oleju na około 2 sekundy.Zanikło gdy już opadłem i silnik nie przekraczał 2 tys obrotów. PO tych 2 sekundach zgasiłem motor i ponownie odpaliłem i ćisnienie w normie Czy od takiego krótkiego zaniku mogło się coś stać?? Prawdopodobnie mam zanieczyszczony smok pompy po przygodzie z kołem magnesowym w kle koło magnesowe też miało feler?? myślałem ze tylko starszy model gpz 500..... a te 2 sek bez ciśnienia to nie powinno zaszkodzić panewkom(bez obciążenia i przy 2tyś. obrotów) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 25 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 nikt wiecej mnie nie przekona że jednak nic sie nie stało?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 skoro pracuje ok to nic sie nie stalo :icon_mrgreen: do jazdy na gumie lej wiecej oleju :icon_mrgreen: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 Zwal miske i oczysc smok, to nie jakas straszna robota. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 26 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 Ta wiem dziś po warsztatach sobie to zrobie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nufry Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 Kolego możesz napisać czym objawia się uszkodzone koło magnesowe? i jak je sprawdzić ewentualnie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 Uszkodzenie koła, objawia się brakiem ładowania. Odklejony magnes, nie wytwarza napięcia, czasem też uszkadza uzwojenie alternatora, po magnesie pozostaje mnóstwo malutkich cząstek, gdy rozbije się na kawałki, tak zazwyczaj się dzieje. PozdrawiamJanuszm Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nufry Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 a jak sprawdzić czy te magnesy są ok, czy może ktoryś się odkleja? niechciałbym doprowadzić do takiej sytuacji, że w końcu któryś odpadnie całkiem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 26 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 A no więc zdjałem miske olejową zalewając siebie olejem przy okazji i ujrzałem wielkie "gówno".W smoku było pełno silikonu na kóry był składany silnik oraz mnóstwo magnesu i kleju do magneta oraz pełno innego świństwa. Smok był drożny w 1/2 swojej możliwości. Wyczyściłem na cycuś glancuś i złożyłem na silikon tak jak to było zrobione. Narazie chyba nic nie cieknie bo nie kopci sie spod silnika tak jak to miało miesce gdy miałem walniętą uszczelke dekla. Olej który zlałem z silnika przepuściłem przez filtr do expresu od kawy i zalałem. Silniczek elegancko załapał ciśnienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 Dlatego zawsze pisze ze silnik na silikon to trzeba umiec skladac :DOlej bym wymienil, ale pewno kasa nie smierdzisz:).Dobrze ze to zrobiles, teraz jest pewnosc ze przerw w cisnieniu nie powinno byc. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.