Skocz do zawartości

Zanik ciśnienia oleju KLE 500 na 2 sekundy.


gutek_rapier
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam dziś podczas jazdy gdy przejeźdżałem przez hopkę i wstawiłem leciutko na gume po tym zanikło mi cisnienie oleju na około 2 sekundy.Zanikło gdy już opadłem i silnik nie przekraczał 2 tys obrotów. PO tych 2 sekundach zgasiłem motor i ponownie odpaliłem i ćisnienie w normie

 

Czy od takiego krótkiego zaniku mogło się coś stać??

 

Prawdopodobnie mam zanieczyszczony smok pompy po przygodzie z kołem magnesowym

Edytowane przez gutek_rapier
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2000 rpm daje 33 suwy tloka w ciagu sekundy, wiec 66 w ciagu 2s. jezeli zaniklo centralnie, to 66 raz tlok przejechal po gladzi cylindra na sucho. raczej sie nie przytarll, bo nie zdazylaby wzrosnac temperatura tak szybko :P nie masz sie czym martwic.

Edytowane przez MłodyVFR
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam dziś podczas jazdy gdy przejeźdżałem przez hopkę i wstawiłem leciutko na gume po tym zanikło mi cisnienie oleju na około 2 sekundy.Zanikło gdy już opadłem i silnik nie przekraczał 2 tys obrotów. PO tych 2 sekundach zgasiłem motor i ponownie odpaliłem i ćisnienie w normie

 

Czy od takiego krótkiego zaniku mogło się coś stać??

 

Prawdopodobnie mam zanieczyszczony smok pompy po przygodzie z kołem magnesowym

 

w kle koło magnesowe też miało feler?? myślałem ze tylko starszy model gpz 500.....

 

a te 2 sek bez ciśnienia to nie powinno zaszkodzić panewkom(bez obciążenia i przy 2tyś. obrotów)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro pracuje ok to nic sie nie stalo :icon_mrgreen: do jazdy na gumie lej wiecej oleju :icon_mrgreen:

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uszkodzenie koła, objawia się brakiem ładowania. Odklejony magnes, nie wytwarza napięcia, czasem też uszkadza uzwojenie alternatora, po magnesie pozostaje mnóstwo malutkich cząstek, gdy rozbije się na kawałki, tak zazwyczaj się dzieje.

 

Pozdrawiam

Januszm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A no więc zdjałem miske olejową zalewając siebie olejem przy okazji i ujrzałem wielkie "gówno".

W smoku było pełno silikonu na kóry był składany silnik oraz mnóstwo magnesu i kleju do magneta oraz pełno innego świństwa. Smok był drożny w 1/2 swojej możliwości. Wyczyściłem na cycuś glancuś i złożyłem na silikon tak jak to było zrobione. Narazie chyba nic nie cieknie bo nie kopci sie spod silnika tak jak to miało miesce gdy miałem walniętą uszczelke dekla. Olej który zlałem z silnika przepuściłem przez filtr do expresu od kawy i zalałem. Silniczek elegancko załapał ciśnienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...