hz10 Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Oszczędności w tym temacie szybko wychodzą bokiem... święte słowa :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konował Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 No i najwazniejsze, maly silnik+automat to nie jest dobre polaczenie(oczywiscie mowa o autach do roku jakies 2000), jak automat to duzy silnik i wtedy to sie sprawdza, nie szarpie przy przlanczaniu pod obciazeniem jak np. w golfie 1.8 :-) . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motoszymek666 Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Moim zdaniem nie ma znaczenia czy automat czy manual. Jeśli będzie to instalacja dobrej jakości to musi śmigać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Auto na gazie traci troche momentu na niskich obrotach dlatego skrzynia automatyczna w niektórych samochoda w połaczeniu z gazem moze byc dziwna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
..:maniek:.. Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Auto na gazie traci troche momentu na niskich obrotach dlatego skrzynia automatyczna w niektórych samochoda w połaczeniu z gazem moze byc dziwna. no przy kiepskiej instalacji starego typu pewnie i tak jest bo brak tam PELNEJ regulacji w zaleznosci od obciazenia/obrotow/temperatury itp...przy sekwencji mozesz sobie ustawic jak ci sie zywnie podoba i jesli to DOBRZE zrobisz to ZADNEJ straty nie bedzie...Inna sprawa jest to ze czasem przez skrzynie automatyczna moga byc problemy z automatyczna kalibracja w czasie jazdy bo automat nam bedzie mieszal biegami ..ale wtedy to trzeba poprostu recznie sie pobawic kalibracja i tyle...w kazdym razie o DOBRZE zalozonej i dobranej do pojemnosci/mocy instalce przypominasz sobie tylko w momencie tankowania :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 To taka lekka sciema ;] Duzo czujników jest emulowanych co za tym idzie wartosci wskazan sa wielce przyblizone wiec nie takie to wszystko fajne i ładne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
..:maniek:.. Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 To taka lekka sciema ;] Duzo czujników jest emulowanych co za tym idzie wartosci wskazan sa wielce przyblizone wiec nie takie to wszystko fajne i ładne. ja mam silnik 3,5l/155kW, zalozona sekwencje DTGas przez naprawde DOBREGO fachowca, 2 reduktory - kazdy o mocy 150kW-wiec praktycznie 2 krotny zapas mocy( na 1 reduktorze 160kW przy depnieciu brakowalo jednak cisnienia) + 6 niezaleznych wtryskow i tyle w sumie - i nie mam ani jednego emulatora, mimo az 4 sond lambda w moim wehikule, zaden Check sie nie swieci...i z perspektywy 20 paru kkm na LPG powiem ze roznica w spalaniu miedzy Pb a LPG jest ok.15% (chodzi o REALNE spalanie wziete ze stosunku Litrow/km), choc mozna mape ustawic tak zby roznicy nie bylo wogole - ale wtedy jednak traci sie na mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 Jak niby nie masz emulatora;) A sterownik gazu to jeden wielki emulator:P Skoro po depnieciu na gaz brakuje czego kolwiek to wina tylko i wyłacznie ustawienia czasu reakcji cewki reduktora. Ewentualnie słaba masa;) o ile z 2 przypadkiem jest prosto bo wystarczy dodatkowy kabel to w pierwszym jest trudno bo trzeba czasem tydzien nad problemem siedzieć;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.