V12 Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 (edytowane) Witammoje gpz na zimnym silniku ma bardzo wolne obroty i pracuje na prawy gar na lewy nie chodzi jak sie rozgrzeje to chodzi ale jak sie zdejmie fajke z prawego to zaraz zgasnie a jak z lewego to bedzie chodzic na jedensynchronizajca i czyszczenie gaźników nic nie pomogło swiece zmienione czyzby słaba kompresja(zawory pierscienie cylinder)dodam ze swieca na tym garku jest raczej czarna a miesznka był ustawiana jak najubozsza i nie raz potrafi przykopcic na biało(czyzby olej)pozdr Edytowane 23 Września 2007 przez V12 Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nufry Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 witaj, nie pomoge Ci niestety, ale chce zpaytać o Twoja kawe? duzo ma przebiegu ? wolne obroty czyli ile? tez mam kawe 92 rok, jak narazi jest wszystko ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 Witammoje gpz na zimnym silniku ma bardzo wolne obrotyna włączonym czy wyłączonym ssaniu? bardzo wolne czyli ile? pracuje na prawy gar na lewy nie chodzi jak sie rozgrzeje to chodzi ale jak sie zdejmie fajke z prawego to zaraz zgasnie a jak z lewego to bedzie chodzic na jeden czyli problem w lewym cylindrze. sprawdź przewód wysokiego napięcia, jego połączenie z fajką, cewką i samą fajkę. synchronizajca i czyszczenie gaźników nic nie pomogło swiece zmienione czyzby słaba kompresja(zawory pierscienie cylinder) a czy miałeś sprawdzane luzy zaworowe? Odnośnie kompresji to sorry, ale chyba jedyny sposób żeby to wiedzieć to sprawdzić :icon_mrgreen: jeśli nie masz manometru to podjedź do pierwszego mechanika i w 5 minut ci sprawdzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V12 Opublikowano 23 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 na blacie 20tys na bank cofane na ciepłum mam tak 1300obr/minpozdr zamieniałem juz cewki to samo ile moze z 500obr na ciepłym 1300 ja włacze ssanie to idzie tak do 2tys ale po jakim czasie coraz wolniej i gasnie a jak na goracym włacze ssanie to ma tak 4,5 tys obra czy to moze byc wina kompresji?? Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nufry Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 a ktory to rok? ja mam 92 rok i mam ponad 55 tys, ciekawe czy oryginalny.. motocykl z holandii... podjedz jutro do mechanika to Ci sprawdzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V12 Opublikowano 23 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 ja mam 91 a na zimnym masz takie same wolne obroty jak na gorącym?????na bank mam krecony liczniknie ma u nas mechaników od motorówpozdr Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 panowie czy ta rozmowa o przebiegu stanie i skąd sprowadzony nie mogła by się odbywać na pw ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 panowie czy ta rozmowa o przebiegu stanie i skąd sprowadzony nie mogła by się odbywać na pw ???daj spokój kiler, przecież to jest bardzo ważna sprawa. Moto nie chodzi na jeden gar, właściciel być może katuje go zimnego bez ssania i dziwi się co jest nie tak... przecież sprawa przebiegu jest podstawą do znalezienia usterki :icon_twisted: ehhh............. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 nie ma u nas mechaników od motorówpozdr Cisnienie sprezania na tym cylindrze sprawdzi ci mechanik samochodowy.Sprawdz przedtem luzy zaworowe. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nufry Opublikowano 24 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 (edytowane) no 20 tys i rok 91 to śmiech.. Ja pod odpaleniu na ssaniu mam ok 2 tys, za chwile wzrasta mi do ok 4 może mniej i w tym momencie zmniejszam ssanie tak żeby sobie chodził dalej na tych 2tys, zamykam garaż ubieram się wyłączam ssanie i jadę nie kręcąc go wyżej jak 4 tys. U mnie na zimnym silniku jak wyłączę ssanie słychać stuki (niby łańcuszka rozrządu) sprzedający powiedział ze ten model tak ma.. Nie wiem czy na wiosnę wymieniać łańcuszek? to chyba nie taka prosta sprawa i dużo rozbierania prawda? Dodam, ze na rozgrzanym silniku nie słychać tego, albo ja po prostu nie umiem tego wychwycić... Edytowane 24 Września 2007 przez nufry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yahoo Opublikowano 24 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 (edytowane) na blacie 20tys na bank cofane na ciepłum mam tak 1300obr/minpozdr zamieniałem juz cewki to samo ile moze z 500obr na ciepłym 1300 ja włacze ssanie to idzie tak do 2tys ale po jakim czasie coraz wolniej i gasnie a jak na goracym włacze ssanie to ma tak 4,5 tys obra czy to moze byc wina kompresji?? Może być, jak najbardziej. Miałem swego czasu (wiosną) identyczny (sądząc po opisie) przypadek, z rocznika 1991, z przebiegiem 73 tkm ;). Oprócz podpartych (ujemny luz) i wypalonych na żyletki zaworów ssących lewego cylindra i przy okazji wyklepanych gniazd - okazało się, że popękane są również pierścienie na lewym cylindrze. Generalnie ja bym zaczął od pomiaru kompresji, wystarczy zdjąć bak. Jakikolwiek mechanik samochodowy zrobi to od ręki. Jak nie będzie kompresji - sprawdź luzy zaworowe, jeżeli będzie trzeba - ureguluj i sprawdź kompresję ponownie. Jeżeli nic sie nie zmieni - zrób próbę olejową (nalej trochę oleju do cylindra) i znowu zmierz sprężanie. Jeżeli się znacząco poprawi - znaczy, że masz skatowane pierścienie/tłok/gładź i na to nie pomoże żadna regulacja, zostanie szukać części. Zmierz kompresję a potem pogadamy. pzdryah Edytowane 24 Września 2007 przez yahoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V12 Opublikowano 24 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 witama jakie luzy powinyy byc na zaworach pozdr Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 24 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 Moze zacznij od sciagniecia serwisowki - sprawdz w temacie o serwisowkach. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V12 Opublikowano 24 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 zeczywiscie zawory dolotowe tego cylindra były ca ciasne teraz szukam jaki powinie bys luzpozdr Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yahoo Opublikowano 24 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 (edytowane) zeczywiscie zawory dolotowe tego cylindra były ca ciasne teraz szukam jaki powinie bys luzpozdr O ile sięgam pamięcią ssące: 0,13-0,18, wydechowe 0,18-0,23 Wejdź sobie na www.louis.de ; na górze jest zakładka "bikes datenbank" albo jakoś tak, dalej już sobie poradzisz. (Edit) - sprawdziłem: dobrze pamiętałem. luzy mają być j/w. Po regulacji sprawdź sprężanie. Uwaga - warto dać nowe oringi na rurki cieczy chłodzącej, te wchodzące w głowicę. Zdaje się ich wymiar to 14x1.5mm, albo 14x1.25, teraz nie pomnę. -- pzdry. Edytowane 24 Września 2007 przez yahoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.