NiceTree Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 w 2T zawsze cieknie :)No właśnie jak go przepalasz to nie cieknie :buttrock: Przynajmniej crossówka bo KMX by pewnie nie dał rady caly czas na takich obrotach. Raz jakiś amator dał się przejechać Bartkowi Ogłazie to po kilku minutach zapalił się wydech bo za dużo tam było niespalonego oleju :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroman147 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 Odświeżę trochę temat. Mam problem w moim sx 125 2006r.Strasznie pluje olejem z wydechu(wydech mam kompletny DOMA RACING).Pluje tak że mam schlapaną koszulkę niemówiąc o tym że cały zacisk hamulcowy i tarczę również.Co jest tego przyczyną ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 albo lejesz za dużo oleju do mieszanki albo rzadko wkręcasz go na wysokie obroty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroman147 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 Myślę że to nie jest sprawa obrotów bo go wkręcam. A ile powinienem lać oleju??teraz leje 1:50. A może być tak że ta wata w tłumiku jest nasączona oleje i przepuszcza jakoś cały olej?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simson 56cm Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 (edytowane) Powiedz w którym miejscu dokładnie się leje, na łączeniu przed końcówką? Na jakim oleju latasz? Edytowane 13 Stycznia 2010 przez simson 56cm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroman147 Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 Nie leje się na łączeniach tylko z wylotu tłumika,on poprostu pluje tym olejem.Leje shell advance ultra 2T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simson 56cm Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 A nie jest to połączone z delikatnym ubytkiem oleju w skrzyni biegów? To by sugerowało że simmering powoli kończy żywot. Kwestia ile tego jest, bo wiadomo 2t musi cos wypluć ale nie jakies ogromne ilości, tym bardziej przy 1:50. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroman147 Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 Rozumiem że 2t może trochę kopcić ale on tak pluje że mam całą koszulkę i kask w oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacob555 Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 zasugeruję, że na forum jednoslada w zasadzie tylko dwusuwami się zajmują i z tego co pamiętam, kiedyś był tam taki problem, tyle że nie pamiętam jak został rozwiązany. Ale warto tam chłopaków zapytać, na pewno ktoś będzie znał ten problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.