mati_03 Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 elo, mam takie pytanko, czy można przerobic cylinder na większy tłok i czy daje to coś(prędkość)?? a dokładnie to chodzi mi o MOFE z silnikiem SACHS ponieważ poszedł mi pierścień cylindra to chciałbym wymienić tłok ale od razu też go przerobić. Co będzie lepsze przeróbka czy kupno nowego kompletu, tylko nie wiem czy będzie pasować? I jeszcze teki pytanko gdzie mógłbym zlecić przerobienie tego cylindra w okolicach Bytomia, Tarnowskich gór, Chorzowa i okolic. z góry wielkie dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 jesli rysy nie są głębokie to przeróbka. tłok po 1 szlifie jest minimalnie wiekszy wiec róznicy na mocy raczej nie bedzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 elo, mam takie pytanko, czy można przerobic cylinder na większy tłok i czy daje to coś(prędkość)?? a dokładnie to chodzi mi o MOFE z silnikiem SACHS ponieważ poszedł mi pierścień cylindra to chciałbym wymienić tłok ale od razu też go przerobić. Co będzie lepsze przeróbka czy kupno nowego kompletu, tylko nie wiem czy będzie pasować? I jeszcze teki pytanko gdzie mógłbym zlecić przerobienie tego cylindra w okolicach Bytomia, Tarnowskich gór, Chorzowa i okolic. z góry wielkie dzięki za pomoc podejrzewam ze do tego sprzeta gotowego kompletu (tlok cylinder ) o wiekszej pojemnosci nie dostaniesz , przerabiac nie ma sensu bo to za duzo pieniazkow kosztuje i nerwow , jednego tylko nie rozumiem zamowiles sam pierscien bez tloka i teraz chcesz tlok zamowic ?? ( jesli dobrze zrozumialem to grecznie sie pytam po **balo Cie ?? ) pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 Najlepiej do zaloz orginalny komplet i nie kombinuj bo stracisz duzo kasy a i tak ci to nic nie da. I jak kolega wyzej wspomnial jak kupowac komplet to caly a nie po troche :notworthy: pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 21 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2007 cżłowiek który robi szlify ma jakąs gamę tłoków nadwymiarowych, może ma akurat taki, który zwieksza pojemność np do 60cm, i problemu nie bedzie, pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki145214 Opublikowano 30 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2007 tu znajdziesz wszystko do tego sachs'ahttp://mopshop.de/shop/product_info.php?ca...ucts_id=752&osC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyYZF Opublikowano 30 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2007 najlepiej dać cylinder do szlifowania a tłok zostawić taki sam to zwiększy ciśnienei sprężania i zwiekszy moc. Wadą jest to że spadnie żywotnosc w niektórych przypadkach bardzo drastycznie ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 najlepiej dać cylinder do szlifowania a tłok zostawić taki sam to zwiększy ciśnienei sprężania i zwiekszy moc. Wadą jest to że spadnie żywotnosc w niektórych przypadkach bardzo drastycznie !A najlepiej to nie montować tłoka i wtedy będzie mocy co nie miara... Skąd takie pomysły do głowy przychodzą :icon_rolleyes: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 najlepiej dać cylinder do szlifowania a tłok zostawić taki sam to zwiększy ciśnienei sprężania i zwiekszy moc. Wadą jest to że spadnie żywotnosc w niektórych przypadkach bardzo drastycznie ! haha chłopie ale ty masz ciekawe teorie napisz o tym ksiazke :icon_razz: tak samo zmiana linki od licznika w gsxr k6 zeby pokazywalo kmh zaminast mil :buttrock: :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 mati 03 Możesz pobawić się w zmianę faz rozrządu w swoim motorku. Nie wiele to da ale w końcu to 50 ccm Podpiłowujesz koniec tłoka od dołu (stronę dolotową) sprawiając tym samym że mieszanka dostanie się szybciej do komory spalania. Może się zwiększyć/zmniejszyć moment obrotowy ale nie musi. Jeśli masz łatwy dostęp do nowych tłoków, zrobiłeś już szlif to można się tak pobawić. Kupno nowego tłoka 50 ccm to są raczej groszowe sprawy (być może się mylę, nie znam silnika) Rozwiercenie tulei tłokowej do ok. 60ccm chyba nie wchodzi w grę?? Jest jeszcze kilka czynności które można wykonać, wydaje mi się jednak że szkoda twojego czasu, pieniędzy i sprzęta na takie czynności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 rozwiercanie cylindra na 60 cm to praktycznie w każdym wypadku można.. w przypadku kiedy 50cm ma 40mm tłok to 43mm daje nam 60-tkę. ale w żeczywistości wiele nie da, ale da sie odczuć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 Chłopaki śmiejecie sie?? W moim klr był taki tuning że był zrobiony szlif ale tłok został stary!!! :) Od jakiego debila ja to kupiłem?? Jak zdjołem głowice i zobaczyłem co sie dzieje to mnie ciarki przeszły... Tłok zatarty ale tylko z jednej strony, ciesze sie że to nie 2t bo ścianka prowadząca tłok po cylindrze mogła by sie wpasować wprost w okno kanału i rozerwać tłok.. Pomysły niezłe, bez kitu. Może lepiej gumowy tłok?? Myśle że z rozwierceniem na 60 nie było by problemu. Kwestia dobrania tloka, niczego wiecej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.