bartek_CBR Opublikowano 19 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 chodzilo mi o drz 400sm, pomylilem sie, a xr 650r stad ma mala wage bo to jest pierwsze moto enduro z aluminiowa rama. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 Zalezy kto podjezdza pod gore kopnego piachyu DRZ-tem- bysta zobaczyli jak braciak podjezdza na zwirowni kolo Piszu(a) :flesje: , ale rzeczywiscie juz mocy mu nie starcza, dlatego mowi cos o WR-ce... ja tam wole szwendanie sie w terenie od "katowania" i wystarczy mi w zupelnosci moto od 20 do 30 KM. Aha XR 650 R nie jest pierwszym motorkiem z alu rama w terenie nie mozecie tego pamietac, ale kiedys byl taki "anglik" Greevs" jeden z modeli mnial wlasnie alu- rame , potem jeszcze jeden z modeli Higlandera, ah dlugoby wyliczac- jednak z masowo produkowanych to Honda...Pozdr. Janek Klekotek 748 S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oriana Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 (edytowane) Czesc Oriana, a Twoj kolega co ma XRke w terenie lata raczej przeprawowo czy skoki itp ? Troche zglupialem od tych wypowiedzi bo kiedys ludzie jezdzili w terenie sprzetami po 140-150kg i nikt nie narzekal a nie bylo to jakos dawno ...Mam nadzieje ze dla zwyklego amatora XR 650R da rade i nie wyda sie jakos strasznie ciezka w warnkach terenowych. pozdrAha i jeszcze odnosnie wagi (suche moto):DRZ 400 S - 132kg ok 40km Cześć, :bigrazz: Mój kolega, z racji wagi motocykla, jeździ raczej "przeprawowo", sam mówi, że skoki tym motocyklem to pomyłka. Wiadomo, że nie jest to głównym przeznaczeniem tego modelu ;) Kiedyś chyba nie było takiego "parcia" do szaleństw crossowych, kreowanego chyba przez producentów.Stąd trendy, lansujące coraz lżejsze i bardziej "hard core'owe" maszyny, coraz mniej nowych modeli typowych "enduro".Nie ma motocykla całkowicie uniwersalnego, a xr 650 na pewno nie nadaje się do crossu i szaleństw na piaszczystych "winklach". Na pewno daje pełnię szczęścia na każdym innym terenie :D a "zwykły" amator, pod warunkiem, że ma trochę krzepy w łapach, na pewno będzie zadowolony ...... tylko skąd te "problemy z częściami"? Nie wierzę, że DRZ jest aż taki ciężki :icon_mrgreen: i to przecież w miarę nowa konstrukcja ... cóż, widać nie wybrałam najgorzej. :eek: Moja padaka 116 kg na sucho. :icon_razz: Pozdrawiam. Edytowane 20 Września 2007 przez Oriana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gadimex Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 [....cut..] Zakup sprzeta typu WR 400 lub jakiegos KTM EXC troche ogranicza mozliwosci turystyki terenowej gdyz raczej sa to wyczynowe sprzety. Mam nadzieje ze dla zwyklego amatora XR 650R da rade i nie wyda sie jakos strasznie ciezka w warnkach terenowych. pozdr [...cut...] Cześć, Najlepsze jest to jak ludzie wypowiadają się o czymś czego na oczy nie widzieli, a swoją wiedzę opierają na opiniach zasłyszanych, bądź przeczytanych i wydaje im się, że już wiedzą wszystko. WR i EXC to super sprzęty dla wyczynowca, częsty serwis, duże nakłady pracy, co dwa lata wypadałoby wymienić tłok .... po co takie moto dla amatora lub zaawansowanego amatora ...nie wiem , ale chyba głównie dla szpanu. DRZ 400 to świetne i wszechstronne enduro, nie pozbawione wad JAK KAŻDY motocykl. Jest dostatecznie lekki, wystarczająco mocny, trwały i rzeczywiście mało awaryjny. Wchodzi wszędzie, producent nie przewiduje wymiany tłoka co ileś tam godzin, ma światła, bez problemu rejestrujesz. XR 650 R jest lżejsza niż się większości osób wydaje. Z wersji europejskiej można spokojnie zdjąć 4 kg. Odpalanie jest łatwiejsze niż większości kopanych motocykli, poprzez unikalny system redukcji siły potrzebnej do odpalania, kopie się ją jak 250 - naprawdę. Seryjnie jest zblokowana i mulasta, za 250 zł robisz z niej potwora. Części są w 3 - 7 dni !!! - w Honda Poland i kosztują tyle co u konkurencji.Bezawaryjność i finezja wykonania jest bardzo wysoka. Czy taka "duża" Honda jest dobrym motocyklem na początek - moim zdaniem chyba NIE.Czy to jest bardzo dobry motocykl i świetne enduro - TAK !! KTM 640 nie ma startu do odblokowanej XR 650 R , idzie z dołu jak lokomotywa, ale nie ma góry, a XR ma i dół i górę. Ponadto jest o 10 lat nowocześniejszą konstrukcją i zdecydowanie lepiej wykonaną. Zaopatrzenie w części do KTM i ich ceny to jest dopiero koszmar.KTM 640 Super Competition już jest bliższy w charakterze do XR. W niemieckim czasopiśmie było porównanie XR 650 R z EXC 525 , wyniki były bardzo wyrównane, w ciasnym terenie przewage miał KTM , ale gdy zaczynała się otwarta przestrzeń to brakowało mu oddechu. Poza tym EXC to pełny wyczyn , w którym co 10 000 km pękają zawory - jeśli ich nie wyminiesz , chodzi jak sieczkarnia, raz na rok padają uszczelniacze zawieszenia, a HOnda przejeżdża 50 000 km na samej zmianie oleju i regulacji zaworów. Jakbyś miał jakieś pytania dot. odblokowania, potrzebował części do Hondy w dobrych cenach, to wal na mój priv. PozdrawiamArtur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oriana Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 Cześć, Najlepsze jest to jak ludzie wypowiadają się o czymś czego na oczy nie widzieli, a swoją wiedzę opierają na opiniach zasłyszanych, bądź przeczytanych i wydaje im się, że już wiedzą wszystko. PozdrawiamArtur Jeśli o mnie chodzi to chyba nie trafiona sugestia :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gadimex Opublikowano 21 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2007 Jeśli o mnie chodzi to chyba nie trafiona sugestia ;) Nie chodzi o Ciebie. Z Tobą się zgadzam.....zawsze :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oriana Opublikowano 21 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2007 Nie chodzi o Ciebie. Z Tobą się zgadzam.....zawsze :D Nabijasz się ze mnie! ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gadimex Opublikowano 21 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2007 Nabijasz się ze mnie! :biggrin: Oj no nie nabijam. Naprawdę nie chodziło o Ciebie. Poza tym czytałem na jakimś innym wątku, że zastanawiasz się co ewentualnie mogłabyś mieć lepszego (lżejszego) niż XR 400. Odpowiedź brzmi WR 250 F od 2003 roku w górę. To jest naprawdę rower z silnikiem , a przy tym nie śmierdzi jak dwusów, brzmi i wygląda rewelacyjnie, a jeździ tak, że czapki mijanym emerytom spadają z głowy, a motocyklistom parują gogle. Ponadto masz multum serwisów ASO, dobrą dostępność części oryginalnych i zamienników. Moto stosunkowo popularne i bardzo udane. Nie tylko moim zdaniem rewelacyjny wybór dla ambitnej kobiety. Pozdrawiam i nie nabijamArtur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W?ODAR Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 Jeździłem XRka jakiś czas i uważam za moto lekkie, mocne i pancerne, na kostkach rozbujałem to do 180km/h.W terenie super!!!Trasa(500km) po asfalcie z kuframi spoko. Polecam sprzęta!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek_CBR Opublikowano 22 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 Troche poczytalem i sprzecik naprawde konkretny :icon_eek: Dzieki wszystkim za odpowiedzi i opinie :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peter Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 WR i EXC to super sprzęty dla wyczynowca, częsty serwis, duże nakłady pracy, co dwa lata wypadałoby wymienić tłok .... po co takie moto dla amatora lub zaawansowanego amatora ...nie wiem , ale chyba głównie dla szpanu. no a ja wiem, np jak ktos chce od czasu do czasu pojechac na tor, moja drz wersja S (nie wiem jak sie smiga na E ale podejzewam ze sporo lepiej), miala ciezko na torze a ja jeszcze ciezej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1722 Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 yo kolego wszystko jest ok ale z tymi przebiegami to sie ostro pomyliles ja latam xr650 wymiana oleju 1000km luzy zaworowe 1000 km ogulnie sprzet 1 klasa 50.000 remont gory silnika wiadomo zalezy od eksploatacji bo podobno 70.000 i 80.000 km to wynik do osiagniecia pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 Kolego, patrz na daty ostatnich postów! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1722 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 witam kolego z tego co czytam masz niezle rozeznanie natomiast ja juz od dlurzszego czasu szukam kolektora wydechowego lub calego ukl wydechowego nie moge takiego czegos nigdzie zlokalisowac :banghead: jezeli masz jakis plan jak i gdzie znalesc takie ustrojstwo bede rad zaplace kazde pieniadze zeby tylko odmulic moje sm xr 650 r pozdrawiam yo-yo :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kris_big Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 witam kolego z tego co czytam masz niezle rozeznanie natomiast ja juz od dlurzszego czasu szukam kolektora wydechowego lub calego ukl wydechowego nie moge takiego czegos nigdzie zlokalisowac :banghead: jezeli masz jakis plan jak i gdzie znalesc takie ustrojstwo bede rad zaplace kazde pieniadze zeby tylko odmulic moje sm xr 650 r pozdrawiam yo-yo :buttrock: masz na przykład leovince, caly uklad to okolo 2000-2500zl jezeli jestes w stanie tyle zaplacic tutaj masz tez cennik i na pewno chetnie sprzedadza http://www.leovince.pl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.