Krempy Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 Panowie, powiedzcie mi, czy te Yamahy pobierają olej podczas jazdy czy tej "wady" nie mają? Cytuj Naciskam starter... Jeszcze kominiarka, rękawice, kask. Ruszam, opada zmęczenie i złość.Zostawiam za sobą świat pełen zawiści, krzywd, raniących niedomówień...Bo Moja ulubiona pozycja? To pozycja za kierownicą motocykla... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszJ Opublikowano 27 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 Śmigam fujarą trzeci rok olej wymieniam raz na początku sezonu. W sezonie robię koło 10.000km i nie wzięła mi grama oleju. Nie słyszałem też od któregokolwiek posiadacza tego modelu by komuś brał olej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joajer Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2011 A jakie macie spalanie w FJR? Oczywiście chodzi mi o prędkości do 150km/h i ewentualnie miejskie? Ile można przejechać na zbiorniku? Interesuje mnie te moto ale nie lubię za często stawać na tankowanie, zwłaszcza na długich trasach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medor Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 (edytowane) [quote name='Wojto1976' Mnie martwi natomiast praca zaworow bo tak jakos dziwnie cykaja i dosc wyraznie to slychac. Czy w waszych fjrach jest podobnie? to są prowadnice zaworowe ( juz nie pamiętam czy ssące czy wydechowe ), dopiero poprawili od 2006 r. w górę ( nowe zegary )Podobno trzeba sie do tego przyzwyczaic ( nawet jeden uzytkownik FJR pisał że jak by mu przestało dzwonić to by pomyślał że coś się zepsuło ) Edytowane 14 Sierpnia 2011 przez medor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trebor3 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 witam! Jestem pierwszy raz na forum. Zastanawiam sie nad kupnem FJR 1300 i mam konkretne pytanie: czy mężczyzna o wzroście 186-190 cm i wadze ok.90 kg będzie miał wygodną pozycję do długiej jazdy? Zwłaszcza chodzi mi o ugięcie kolan i stawów skokowych. Czy kolana mieszczą się w przetłoczenia zbiornika i owiewek? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszJ Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2011 A jakie macie spalanie w FJR? Oczywiście chodzi mi o prędkości do 150km/h i ewentualnie miejskie? Ile można przejechać na zbiorniku? Interesuje mnie te moto ale nie lubię za często stawać na tankowanie, zwłaszcza na długich trasach. Do 150 km/h 2 osoby komplet załadowanych kufrów koło 6L witam! Jestem pierwszy raz na forum. Zastanawiam sie nad kupnem FJR 1300 i mam konkretne pytanie: czy mężczyzna o wzroście 186-190 cm i wadze ok.90 kg będzie miał wygodną pozycję do długiej jazdy? Zwłaszcza chodzi mi o ugięcie kolan i stawów skokowych. Czy kolana mieszczą się w przetłoczenia zbiornika i owiewek? Pozdrawiam.Jak najbardziej tylko byś musiał pomyślec o podniesieniu kierownicy, są takie podkładki podnoszą o ok 2-3 cm i to dużo daje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariusz_iz Opublikowano 29 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2011 Witam wszystkich.Mam zaszczyt od 2500km dosiadać FJR 1300 2002 rocznik.Czytając forum pewne niuanse mam i w mojej.- biegi, raz miękko, raz jak młotkiem:wymieniłem płyn i jest troszkę lepiej, ale myslę że wymagane jest jeszcze podciśnieniowe odpowietrzenie, wtedy zobaczymy czy będzie lepiej. Mam wielkie pytanie, prośbę. Moja FuJaRka kupiona z Francji. Prawdopodobnie jest zdławiona, bo też mam takie odczucie że nie ma tych 143 koników i max prędkość 220km/h (trochę mało). Nie rozbierałem obudowy filtra aby zaglądnąć w gardziele czy założone dławiki ( bo tak słyszałem, że je dławią). Pytanie: czy ktoś z Was spotkał sie ze zdławioną i jak sobie poradził z oddławieniem? pozdrawiamdm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszJ Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 Pragnę przypomiec koledze, że posiada motocykl turystyczny!Jak na turystyka 220 km\h to mało....sorry :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariusz_iz Opublikowano 8 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 Pragnę przypomiec koledze, że posiada motocykl turystyczny!Jak na turystyka 220 km\h to mało....sorry :/ Witamhmm.., turystyk czy nie turystyk, ale jak w specyfikacji motocykla podają prędkości max 260km/h a egzemplarz osiąga max 220km/h to chyba jest coś nie tak. Prawda? Wiecie czym się różnią fora nie polskie od polskich???otóż: na nie polskich jak prosisz o pomoc to otrzymujesz naprowadzenie w temacie a na polskich koment żeś głupie masz zdanie. sorry kolego ale mógłbyś sobie darować tą uwagę. Zwłaszcza,że to ma być turystyk o osiągach sportowych. Wracając do tematu o zdławieniu:Rozebrałem moją fujarkę i potwierdza się jest dławiona. Również na nalepce (pod siedziskiem) znalazłem info że typ mojej to RP 042, więc zastosowano dłąwiki typu 5JW-2, a powinny być 5JW. Z francusko języcznego forum otrzymałem pdf jak oddławić, zamiana dysz + operacja na kompie (mostek przewodów aby ominąć mapę). Osoby zainteresowane proszę na e-maila chętnie udzielę wszelkiej pomocy. ([email protected])Uwaga: moja FJR to 2002 rocznik,bez immobila. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldek67 Opublikowano 12 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2011 Wracając do tematu o zdławieniu:Rozebrałem moją fujarkę i potwierdza się jest dławiona. Również na nalepce (pod siedziskiem) znalazłem info że typ mojej to RP 042, więc zastosowano dłąwiki typu 5JW-2, a powinny być 5JW. Z francusko języcznego forum otrzymałem pdf jak oddławić, zamiana dysz + operacja na kompie (mostek przewodów aby ominąć mapę). Osoby zainteresowane proszę na e-maila chętnie udzielę wszelkiej pomocy. ([email protected])Uwaga: moja FJR to 2002 rocznik,bez immobila. Forum na którym się znajdujemy jest bardzo dobre i z niego tez sporo się dowiedziałem ale jeżeli potrzebujesz technicznych informacji polecam też sprawdzić na http://www.fj-fjr.com/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszJ Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 Przyganiał kocioł.....Ja chociaż zaglądam częściej na "te polskie" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariusz_iz Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 Przyganiał kocioł.....Ja chociaż zaglądam częściej na "te polskie"ehhh......, a Ty dalej wilkiem. Właśnie takie podejście zniechęca często do odwiedzania "tych polskich". Szanowny kolego to nie kwestia zaglądania tu czy tam, tylko podejścia i życzliwości. Wracając do mojego postu na temat sprzęgła.Tak jak pisałem jedynka wchodziła jak młotkiem a teraz już nie :). Nie prawdą jest tak jak ktoś wcześniej pisał (że tak twierdził serwisant) że to taki urok. Odesłał bym serwisanta do specyfikacji technicznej fjr-ki, a szczególnie do rysunków technicznych kosza sprzęgła. Jest taki myk, że ten odpowietrznik przy pompie sprzęgła (lewo-dół) to tylko odpowietrzenie pompy. Jest jeszcze nazwijmy to kanał z płynem hamulcowym za odpowietrznikiem, który nijak nie idzie odpowietrzyć. Jedynie można to zrobić od strony grzybka, czyli trzeba całe sprzęgło rozbierać ( takie udogodnienie inżynierów Yamahy ). Jest to mankament, który nie pozwala również przez odpowietrznik wymienić całości płynu w układzie. Dopiero po rozebraniu całości wymieniłem cały płyn i odpowietrzyłem układ. Teraz biegi jak masełko, no jedynie czuć to co odbije na kardanie (ale to już taki urok wałów) pozdrawiam grzebaczy, bo teraz nasz sezon na grzebanie w bebechach naszych maszynek ;)Darek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksylo Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 Z tego co pamiętam w FJR biegi najlepiej wchodziły bez sprzęgła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszJ Opublikowano 19 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 Oj Xylo pamiętasz jeszcze widzę te wspaniałe czasy.Teraz już na tej pierdziawce*to nie to samo :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksylo Opublikowano 19 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 Mylisz sie misiu-pysiu, Rocket ma duuuzo lepsza skrzynie. FJR-ka zmusiala mnie do naprawdę przecwiczenia zmiany biegow i teraz robie to jak w masełku na Rockecie. Nie wiem czy tylko moj egzemplarz byl taki ale na poczatku bylem w szoku jak łatwo o bład na fujarze. Do tego czesto mi sie tak robilo, ze jak ostro kreciłem na biegach i nagle sie zatrzymalem to skrzynia mi sie blokowala. Nie moglem jej ruszyc. Fujara to złom * :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.