qurim Opublikowano 7 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 Ale się ubawiłem z tej aukcji. http://allegro.pl/item809782387_suzuki_rf_...rf600r_gsx.html "...Witam, dzisiaj mam na sprzedaż Suzuki RF600R z 1996r. sprowadzonego z Anglii. Jest to najwyższa, a zarazem najmocniejsza wersja: R Motor ma śmiesznie niski przebieg trochę ponad 17tys. kilometrów. Silnik ogólnie w bardzo dobrym stanie, poza zdemontowaną chłodnicą. Reszta motoru tak jak na zdjęciach, posiadam wszystkie plastiki, owiewki, kierunkowskazy, starą, chyba uszkodzoną chłodnicę itp. Brak przednich i tylnych zacisków hamulcowych, prędkościomierza, akumulatora i końcówki wydechu. Idealny na zimę do podszykowania na następny sezon. Nie potrzeba dużo pieniędzy, może trochę czasu..." Tia. Najmocniejsza wersja "R". Buhahaha. RF były tylko w jednej wersji, a litera na końcu oznacza rok modelowy/rok produkcji. R to bodajże 1994 rok czyli taka RF jaką ja akurat miałem. :icon_mrgreen: Ale to nic. Już na fotkach widać że rama krzywa i to ostro. Ramy w nich są stalowe, tłoczone i gną się bardzo łatwo, właśnie w tych miejscach które widać na foto. :biggrin: :banghead: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziura Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 (edytowane) Brak przednich i tylnych zacisków hamulcowych, prędkościomierza, akumulatora i końcówki wydechu. Idealny na zimę do podszykowania na następny sezon. Nie potrzeba dużo pieniędzy, może trochę czasu..." Taaa, a bak i plastiki nie trzymają się równo ramy, bo nadmiar koni w tej "najmocniejszej wersji" rozdyma sprzęta od środka :banghead: Oczywiście takie detale jak ułamana dźwignia zmiany biegów, brak prawej klamki i krzywe lagi (widać na drugim zdjęciu) to objawy normalnego zużycia eksploatacyjnego :) Edytowane 8 Listopada 2009 przez dziura Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmi Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 Sorki, ale co byście chcieli za 2100 zł?, z których stargujemy do powiedzmy 1800?, toż to za tyle cieżko kupić dobry skuter. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziura Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 Chodzi o to, że taki sprzęt w ogóle nie powinien pojawić się w sprzedaży (chyba że w częściach). Kupi go jakiś napaleniec, "podszykuje przez zimę", i na wiosnę będziemy mieli kolejnego dwuślada na drodze. Nie wierzę, że sprzedający nie zdaje sobie sprawy, że wciska moto, na którym nie da się bezpiecznie jeździć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigboykr Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 gdybyśmy żyli w cywilizowanym kraju to to taki sprzęt już nigdy by nie dostał pozwolenia na rejestrację. no ale coż, kupi małolat, naprawi młotkiem, walnie w drzewo albo w kogoś i prasa bedzie mieć uzywkę - motocykle są bee. Cytuj http://bigboykr.blogspot.com/ się powoli uzupełnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 gdybyśmy żyli w cywilizowanym kraju to to taki sprzęt już nigdy by nie dostał pozwolenia na rejestrację. Dobrze powiedziane. Niestety nie dorobiliśmy się systemu rejestracji pojazdów wykluczający maszyny powypadkowe z ruchu, czy umożliwiający im nadawanie stopnia zniszczeń w wypadku. Czy jak w Anglii. Pojazd dostaje tablice rej. na cały żywot i wszystkie przeglądy techniczne każdy kolejny właściciel może prześledzić. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 (edytowane) Sorki, ale co byście chcieli za 2100 zł?, z których stargujemy do powiedzmy 1800?, toż to za tyle cieżko kupić dobry skuter. Tą RF600R `94 sprzedałem za 4k PLN. Gratis wydech sportowy i wakuometry. :eek: http://foto.severinu.com/photos/original/132.jpg Za 1000PLN to bym jeszcze wziął tą bitą RF. :icon_mrgreen: Edytowane 9 Listopada 2009 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Horb Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 Dobrze powiedziane. Niestety nie dorobiliśmy się systemu rejestracji pojazdów wykluczający maszyny powypadkowe z ruchu, czy umożliwiający im nadawanie stopnia zniszczeń w wypadku. Czy jak w Anglii. Pojazd dostaje tablice rej. na cały żywot i wszystkie przeglądy techniczne każdy kolejny właściciel może prześledzić. Póki co to nie mamy nawet prawdziwych przeglądów rejestracyjnych przy moto. Bo dla mnie sprawdzenie numerów ramy i rejestracyjnych to trochę mało. Cytuj "Ja tylko nie wierzę w jednego więcej boga niż ty. Gdy zrozumiesz, dlaczego nie wierzysz we wszystkich pozostałych, zrozumiesz, dlaczego ja nie wierzę w twojego." Stephen Roberts Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pit3r Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 http://www.allegro.pl/item802155228_honda_...stan_2000r.html Rocznik rzekomo 2000, a lagi, zaciski, wahacz, półka od rocznika 97 i poniżej. Co do plastików nie jestem pewien ale mam wątpliwości czy wychodziły w takim malowaniu w 2000 roku. Wygląda to tak, jakby koleś kupił ramę z 2000r i podmienił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9jkt Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 http://allegro.pl/item815948833_suzuki_vzr...arna_perla.html Witam Uwaga na mine!! Brak napisów M109R, prawy set otarty i wychodzi rdza, kolanko pierwszego cylindra otarte i rdza, spawany dolny tłumik- widać przebarwienia, brak naklejki SUZUKI nad lampą tylną oraz naklejki pod fotelem tylnym, kołek od osłony główki ramy nie orginalny, źle złożone przednie zawieszenie!!!!, linki źle poprowadzone, przednia lampa nie z tego motocykla-ma założoną europejską, źle poprowadzony przewód pod bakiem, tylna felga otarta, osłona tłumika dolnego nie orginalna, zadupek źle ułożony - nierówne szczeliny, żle ustawiona kiera, podrapane chromy z lewej strony, źle przyklejone emblematy na zbiorniku To kilka drobiazgów świadczących o jego wypadkowości :) a nie jak pisze koleś na 100% bezwypadkowy, ciekaw jestem co jeszcze by wyszło gdybym pojechał go oglądać na żywo a nie ze zdięć :) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colahondax11 Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 Póki co to nie mamy nawet prawdziwych przeglądów rejestracyjnych przy moto. Bo dla mnie sprawdzenie numerów ramy i rejestracyjnych to trochę mało. To na przeglądach nawet numery ramy sprawdzają? :eek: Cytuj Pasji nie zmienię, bo jak to zrobić, gdy słyszę w sercu sportowy motocykl... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oczko82 Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 To na przeglądach nawet numery ramy sprawdzają? :eek: Trochę "offtopowo" ale na początku listopada robiłem przegląd to oprócz numerów ramy, diagnosta sprawdzał działanie świateł, sygnału dźwiękowego oraz na rolkach hamulce (przód, tył). Czyli dość sporo :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkadiusxmoto Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 http://moto.allegro.pl/item825833258_yamah...r_600_wawa.html Yamaha TTR 600 2000r z Warszawy , motocykl oglądałem jakieś dwa miesiące temu , od tamtej pory wystawiany był z przerwami . W TTRce wypada jedynka :eek: właściciel twierdził że nie zauważył tego wcześniej jednak po mojej wizycie zamieścił sprostowanie w ogłoszeniu , że niby czasem wypadnie . Stan motocykla średni , słychać delikatne stuki w głowicy , łożyska dzwigni pośredniej zawieszenia miały straszny luz , teraz wymienione ale nie miał już wyboru . Silnik mułowaty , odbyłem krótka jazdę bo pięciokrotne "wypadnięcie" jedynki na odcinku 200m dyskwalifikowało to moto :lapad: Wcześniejsza cena to chyba 7200 . Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrado Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Trochę "offtopowo" ale na początku listopada robiłem przegląd to oprócz numerów ramy, diagnosta sprawdzał działanie świateł, sygnału dźwiękowego oraz na rolkach hamulce (przód, tył). Czyli dość sporo :) Oj to trafiłeś na bardzo upartego diagnostę, z czystej ciekawości gdzie byłeś. No i podstawowe pytanie czy rolki na których diagnosta sprawdzał Twoje hamulce były przystosowane dla motocykli??? Pzdr!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 Na jednej stacji diagnostycznej w Żorach sprawdzają hamulce na rolkach. Tych samych, co się sprawdza samochody. Na innej stacji żorskiej sprawdzają czystość spalin wciskając druta do rury. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.