DiboS60 Opublikowano 17 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 hamujac silnikiem to tak jak bys zaczol pukac panienke bez wczensiejszego..... :wink: 4T ma stale smarowanie niezaleznie od obrotow 2T ma zmienne smarowanie.Niehamujcie i bedzie po temacie;]napewno szkodzi to niej silnikowi ktory ma dozownik.napewno mniej ktory ma nikasil.to trzeba wziosc pod uwage. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 18 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 dodam jeszcze do 4 punktu u pana wyżej bo w pełni sie zgadzamjak silnik sie rozgrzeje przed piłowaniem go i jak sie go nie przegrzeje to 2t jest naprawde trwały, oczywiście nie w każdym przypadku bo jak moto ma 125 i kilkadziesiąt ps to inna bajkaale na przykładznie dt to powiem że chłodzenie cieczą to jest to co jest piękne dla expluatacjihamujac silnikiem to tak jak bys zaczol pukac panienke bez wczensiejszego..... :icon_razz: 4T ma stale smarowanie niezaleznie od obrotow 2T ma zmienne smarowanie.Niehamujcie i bedzie po temacie;]napewno szkodzi to niej silnikowi ktory ma dozownik.napewno mniej ktory ma nikasil.to trzeba wziosc pod uwage. Do jasnej cholery! Czy Wy nie chodzicie do szkoły?Języka polskiego w piśmie nie umiecie stosować?Oczy bolą, gdy czyta się wypociny takich "specjalistów". Wracając do tematu, mam trzy pytania: - kiedy gaźnik wytwarza najbogatszą mieszankę? - co to jest hamowanie silnikiem?- kto z Was widział silnik dwusuwowy zatarty prze hamowanie silnikiem? Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 18 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 (edytowane) Do jasnej cholery! Czy Wy nie chodzicie do szkoły?Języka polskiego w piśmie nie umiecie stosować?Oczy bolą, gdy czyta się wypociny takich "specjalistów".Wracając do tematu, mam trzy pytania: - kiedy gaźnik wytwarza najbogatszą mieszankę? - co to jest hamowanie silnikiem?- kto z Was widział silnik dwusuwowy zatarty prze hamowanie silnikiem?1) kiedy ma ustawiony większą ilość paliwa w składzie powietrze-paliwo2) Jest to wymuszanie zmniejszenia predkośći poprzez przełożenia w skrzyni biegów czyli redukując biegi i nie dodając gazu3) ja widzialem na zawodach "Wielki Podjazd" w Rabce rok temu jak kobieta (babka ok 30 lat :biggrin: ) juz po tym jak wystartowała i dojechała na szczyt (startowało sie w 4 osoby i jazda była na czas) zjechała na KTM EXC 200 z samej góry z dość dużą prędkością na 1 lub 2 biegu. Jakieś 10m przed końcem zjazdu koło sie zablokowało i koniec. http://w2.bikepics.com/pics/2007%5C09%5C18...028409-full.jpg tak wyglądały zawody :D góra była dość stroma. Edytowane 18 Września 2007 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 Tomku nieczepiaj sie bo i tak to ci nic nie da;]sam z tym walcze bo pisze jak slysze albo jak mi sie podoba i niezwracam na to uwagi ;]taki o moj blad.Kiedys podwineli mi simsona jechali z gory na 1 i puszczonym gazie.Ino chruplo i kolo zablokowalo...Czy silnik po takim zatarciu zawsze bedzie wygladal tak samo??Moze strzelic pierscien zablokowac kolo jak w moim przypadku a moze strzelic i poprostu zgasnie i juz niepojedzie.;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro36 Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 Do jasnej cholery! Czy Wy nie chodzicie do szkoły?Języka polskiego w piśmie nie umiecie stosować?Oczy bolą, gdy czyta się wypociny takich "specjalistów".Wracając do tematu, mam trzy pytania: - kiedy gaźnik wytwarza najbogatszą mieszankę? - co to jest hamowanie silnikiem?- kto z Was widział silnik dwusuwowy zatarty prze hamowanie silnikiem? Witam >> jeśli masz ochotę zobaczyć taki silnik to zapraszam do siebie do warsztatu . Pokażę ci silnik którego właściciel grzebał ze składem mieszanki i najśmieszniejsze w tym jest to że nawet nie musiał hamować bo i tak zatarł mu się pracując na wolnych obrotach ( jest to silnik 2t 3 cyl suzuki marine DT65 )Ciekawostką w tym jest to że patrząc od góry : pierwszy cyl >> dziura w tłoku i zatarty na max>> drugi zatarty a trzeci przytarty(widoczne ślady na tłoku ). Rocznie trafia do mnie takich silników w podobnym stanie ok. 30 szt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.