Skocz do zawartości

Powróciłemi odrazu pare pytań :P


Rekomendowane odpowiedzi

Witam !!

Po przerwie trwajacej od 10 lutego kiedy to sprzedałem xj :D nastał czas aby zakupic nowy sprzet wybór padł na Suzuki DR 800 BIG .Wybór padł głownie ze względu na moj wzrost :clap: a blisze dane sa następujące : Suzuki DR 800 BIG z 1993 sprowadzone z Niemiec już zarejestrowałem wyszło mnie to okolo 600 zł następnie w moto byly nowe opony szosowe przewody w stalowym oplocie dwa kluczyki i zestaw kluczy do tego przegie 22k tys. km i cena za to cudo :banghead: to 4700 zl (całe wakacje cięzkiej pracy) minus to to że jest jedna dziura w tłumiku i problemy rodzinne (tata zamilkł i nie przemówił już od 2 tygodni do mnie :lalag: )jednak mam już pare pytań w zgledem tego moto :

- Gdzy wrzucam 1 bieg mam problemy nie wchodzi płynnie zazgrzyta reszta wchodzi bez problemu

- nie mam lusterek a nie chce kupować jakis tuningowanych chciałbym się dowiedzieć jakie sa oryginalne wymiary dł itp. czy mmoze ktos ma na sprzedaż i jaki jest tam gwint bo nie wiem jak sprawdzić

- Zauważyłem ze nie ma czegos takiego jak kontrolka rezerwy czy wskaźnik poziomu paliwa czy sa jakies uniwersałne czy cos podobnego bo cięzko mi się przyzwyczajić ze nie widze ile kanfy zostało

 

Narazie tyle a oto pare fotek http://bikepics.com/members/kruszynka/93dr800/

dzięki za odp :biggrin: i pozdrawiam Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też jestem nowy w temacie ale co tam udzielę się na forum. Co do lusterek i innych takich pierdółek to mi najbardziej pomógł nr ramy i odwiedziny w salonie producenta (kolo za friko wszystko ci powie). Jeżeli zdecydowałbyś się na zakup oryginalnych części to polecam salony w dużych miastach(w małych szaleją z cenami - dla porównania w czewie za obudowę do prędkościomierza usłyszałem prawie 600 w łodzi za to samo nieco ponad 400).

Co do kontrolki paliwa nie mam zielonego pojęcia ale wiedzę że będę śledzić ten temat to może ktoś rzuci jaką nowinę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też jestem nowy w temacie ale co tam udzielę się na forum. Co do lusterek i innych takich pierdółek to mi najbardziej pomógł nr ramy i odwiedziny w salonie producenta (kolo za friko wszystko ci powie). Jeżeli zdecydowałbyś się na zakup oryginalnych części to polecam salony w dużych miastach(w małych szaleją z cenami - dla porównania w czewie za obudowę do prędkościomierza usłyszałem prawie 600 w łodzi za to samo nieco ponad 400).

Ile za ta obudowe?? Masakra. Jest mnostwo czesci do BIGow. Warto poszukac uzywek. Lusterka zdecydowanie polecam oryginalne. Nie podroby ktore drza, opadaja i doprowadzaja do pasji przy jezdzie. Oryginalne czesci do Suzuki sprzedaje m. in. MOTO-BOT.

Co do kontrolki paliwa nie mam zielonego pojęcia ale wiedzę że będę śledzić ten temat to może ktoś rzuci jaką nowinę.

Obawiam sie panowie, ze poki co bedzie wam musiala wystarczyc REZERWA przy kraniku :wink:. Problem zamontowania czujnika poziomu paliwa w zbiorniku i wyskalowania go nie wydaje sie prostym i szybkim sposobem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam !!

Po przerwie trwajacej od 10 lutego kiedy to sprzedałem xj ;) nastał czas aby zakupic nowy sprzet wybór padł na Suzuki DR 800 BIG .

 

A ten Big nie był przypadkiem zza Jordanowa? Bo chyba byłem nawet go oglądać :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj. Gratulacje za wybor motocykla i zapraszam od razu na http://www.suzukidr.pl/ Też mam takie malowanie, tylko czemu ma pomalowaną rame i wahacz na czerwono? Tak nie powinno być.

-Jak zdecydowanie bedziesz wrzucał 1 to bedzie to mniej zauważalne, ale ogólnie to tak jest w tym moto zawsze szarpnie lekko fałcuchem

-tak wygladają lusterka do dr czy są oruginalne nie wiem http://www.allegro.pl/item243443482_luster...r350_dr650.html

- kup sobie wypasionego GPS co ma funkcje tripmastera, komp. pokładowego wkloepiesz średnie wartości spalania i miej wiejej bedzie ci przeliczał poziom paliwa. To chyba jedyna możliwość :)

Edytowane przez Szymon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

losterka wielkoscia sa takie jak w gs 500 ale chyba maja inny kąt wygiecia uchwytu gwitn to chyba 10mm i nie kupuj akcesoryjnych lusterek bo nic w nich nie zoabczysz poniewarz nie maja ciezarkow w srodku i straszni skacza a zgrzyt przy wbijaniu 1 biegu to normalka pozdro jakub

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak zza Jordanowa z Osielca dokładnie jakie maiłeś wrazenie ??

 

W ten przebieg się mi nie chciało wierzyć zbytnio. Widziałem w innej DR800 kolektor wydechowy pordzewiały, ale bez dziur, ale tam było 60 ooo. Jeszcze jak gadałem przypadkowym włascicielem DR 800 na motobazarze w katowicach to jego DRka miała przekrecony licznik z 99 999 na nową setke a motocykl wyglądał tak samo ładnie jak te dwa wcześniejsze.

 

Może ten sprzęt dużo jezdził w terenie i od kamieni te dziury w kolektorze? W terenie lusterka nie potrzebne :icon_twisted: W terenie motocykl może miał przewrotke bo z przodu na ramie koło silnika miał malutkie wgniecenie.

 

Silnik fajnie warczał :icon_razz: Sprzęta nie kupiłem bo zdecydowałem dorobić jeszcze coś kasy i poprzymierzać się do innych motocykli. Ja jednak do DR800 jestem troche za lichy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Jeśli nie musisz - nie kupuj oryginalnych luster. Są za krótkie i widać w nich tylko łokcie. Spróbuj poszukać okrągłych na dłuższych sztycach (może pasują od XTZ 750?) bez regulacji pośrodku - gołe pręty.

2. Brak kratek ochronnych na tłumikach

3. BIG przejeżdża na pełnym zbiorniku ~400 km. Wystarczy uważać na licznik lub ustawiać dzienny po każdym tankowaniu (ja tak robię i nie miałem przygód)

hikor

Edytowane przez hikor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Jeśli nie musisz - nie kupuj oryginalnych luster. Są za krótkie i widać w nich tylko łokcie. Spróbuj poszukać okrągłych na dłuższych sztycach (może pasują od XTZ 750?) bez regulacji pośrodku - gołe pręty.

Lepszym rozwiazaniem jest zakup akcesoryjnej (szerszej) kierownicy i wtedy oryginalne lusterka spelnia swoje zadanie. Oryginalna kierownica nie nadaje sie absolutnie do niczego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepszym rozwiazaniem jest zakup akcesoryjnej (szerszej) kierownicy i wtedy oryginalne lusterka spelnia swoje zadanie. Oryginalna kierownica nie nadaje sie absolutnie do niczego...

Nie jestem jakimś zaawansowanym endurotechnikiem ale wiem jedno, bo sprawdziłem: motocykl (semi)enduro, który jeździ 90% lub więcej po asfalcie nie może mieć zbyt szerokiej kierownicy. Jest to po prostu męczące. Poza tym, dobór lusterek do kierownicy wychodzi taniej niż odwrotnie :D

hikor

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem jakimś zaawansowanym endurotechnikiem ale wiem jedno, bo sprawdziłem: motocykl (semi)enduro, który jeździ 90% lub więcej po asfalcie nie może mieć zbyt szerokiej kierownicy. Jest to po prostu męczące. Poza tym, dobór lusterek do kierownicy wychodzi taniej niż odwrotnie :icon_twisted:

hikor

Eeee tam :D. Oryginalna kierownica jest miekka jak g... i strasznie waska. Nie wiem czy pamietasz ale widzielismy sie w okolicach Czaplinka w weekend majowy. Kumpla BIG ma obecnie kierownice ACERBISa i bardzo sobie chwali. Bylo sie przyjzec ;p.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam kierownicę oryginała, moto miało parę dość spektakularnych :D wywrotek i nic się nie skrzywiło. Osobiście uważam, że jest to najodporniejszy na wywrotki motocykl świata. Nigdy nie stłukłem lusterka ani nie urwałem kierunkowskazu. Żadna plastikologia się nie złamała. :icon_twisted: Gmoli nie mam - sam widziałeś. W XTZ750 miałem szeroką kierownicę (Magura czy jakoś tak...) i ręce się męczyły. W terenie, owszem, wyczucie było lepsze. Ale, jak pisałem wcześniej, teren to u mnie mniej niż 10% jazdy. Dużo mniej.

hikor

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...