mahermnih1 Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 (edytowane) Witam Mam taki problem z popychaczem do sprzęgła. (wsk125)Najpierw złamał mi sie oryginalny popychacz zespawałem ale po 1h jazdy sie rozwalił.Potem kupiłem nowy (podróba o złych wymiarach miał 4 mm sr zamiast 5 mm)potem kupiłem niby dobra podróbe 5mm wsadziłem jeździłem jakiś dzień i znowu poszedł Moje pytanie jest takie czy to wina popychadła czy może cos w silniku ?? Pozdro i z góry dzięki za odpowiedz :lalag: Zapraszamwww.wsk125.bnx.plwww.simsonypl.dbv.pl Edytowane 10 Września 2007 przez mahermnih1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 Wiesz oczywiście, że popychacz składa się z dwóch części i po środku nich powinna być kulka stalowa ? POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahermnih1 Opublikowano 10 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 masz racje popychacz składa sie z dwóch cześći ale w niktórych moto składa sie z jednej tak jest w wsce 125 kos poniewaz patrzyłem na schemat silnika :lalag: z jednej strony popychacza jest ślad po śrucie takie wgłębienie a z drugiej taki grzybekk...a te podróby to niech se do dupy wsadzą Piszcie cos :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 masz racje popychacz składa sie z dwóch cześći ale w niktórych moto składa sie z jednej tak jest w wsce 125 kos poniewaz patrzyłem na schemat silnika A niby czym sie rózni silnik Kosa od zwykłej WSKi B3. Pokarz ten schemat bo nie wierze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 A niby czym sie rózni silnik Kosa od zwykłej WSKi B3. Pokarz ten schemat bo nie wierze.Też pierwsze słyszę że są różne silniki 125. (No ale może ja się nie znam :) ) POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 (edytowane) Przecież zawsze tam były dwa popychacze:) Musisz mieć kulke stalową 5/16" jak pamiętam w ślimaku i kulke między krótkim i dlugim popychaczem. Zamów może na skuterze Dębica. Czarny są różne wersje w silnikach, różnica polega głównie na mocy i innych kanałach płucznych. Oraz wyglądzie kap bocznych jak i cylindra. Edytowane 10 Września 2007 przez Wojt@s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 Czarny są różne wersje w silnikach, różnica polega głównie na mocy i innych kanałach płucznych. Oraz wyglądzie kap bocznych jak i cylindra.Kapy i cylinder to tylko wygląd. Chodziło mi o części mechaniczne. Posiadam na luzie popychacz oryginalny (dwu częściowy) jak jesteś zainteresowany to pisz na PW. POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahermnih1 Opublikowano 10 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 Napewna są dwa rodzaje popychaczy krótkie i długie to wiem na bank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 Napewna są dwa rodzaje popychaczy krótkie i długie to wiem na bankNie mów że na pewno zobaczymy jak dalej się temat rozwinie. Ja uważam że był jeden rodzaj. (Owszem mogę i ja się mylić.) Tu jest link do strony z książki "Naprawa motocykli" WSK M06B3, M21W1, M21W2, M21W2S H. Załęski:http://img210.imageshack.us/my.php?image=wsk065mh7.jpgWyraźnie pokazane jest że popychacz składa się z dwóch części. POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 (edytowane) Czarny te zdjecie pokazuje silnik 175 a nie 125. :P Nie zmienia to jednak faktu że w silniku 125 jest dwuelementowy popychać sprzęgła + kulka pomiedzy nimi. Edytowane 10 Września 2007 przez GaCek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Opublikowano 11 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 Czarny te zdjecie pokazuje silnik 175 a nie 125. :) Nie zmienia to jednak faktu że w silniku 125 jest dwuelementowy popychać sprzęgła + kulka pomiedzy nimi.Wiem ale w tej książce niema innego obrazka gdzie jest wyraźnie pokazane, że popychacz składa się z dwóch elementów. Na schemacie budowy silnika widać tylko że jest kulka i popychacz, nic więcej. POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 11 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 (edytowane) Po kolei: pod "slimakiem" mamy kulkę łożyskową 5/16cala. Następnie popychacz (~100mm długosci). W kanale za nim znajduje sie kulka łożyskowa 3/16cala, która styka się z przedłużaczem popychacza. Przedłużacz ten jest umiejscowiony "z charakterystycznym grzybkiem" w sprzęgle i opiera się o trrczę oporową sprzegła. Nie wiem o co chodzi z tym popychaczem jednoczęsciowym. Przecież to by było troche bez sensu. Edytowane 11 Września 2007 przez Lukass Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahermnih1 Opublikowano 11 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 Ej srorry przypatrzcie sie temu obrazkowi ze skrzynią biegów przecież tam popychacz (6 numerek) to jedna część drutu co wy na to ?? Moze sie myle :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Opublikowano 11 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 Ej srorry przypatrzcie sie temu obrazkowi ze skrzynią biegów przecież tam popychacz (6 numerek) to jedna część drutu co wy na to ?? Moze sie myle :buttrock:Hehe a to obok tego pręta ? Ten element nie podpisany to wykałaczka ? POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 11 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 Człowieku! Przeczytaj jeszcze raz co każdy z Nas napisał na temat popychacza sprzegła - jego budowie, a nie każesz obserwować rysunki silnika 175 i dyskutować. Idz do sklepu, kup co trzeba i zakładaj. Pamietaj o kulkach łożyskowych, bo to dzieki nim nie niszczy sie popychacz, stanowia one dla popychacza i jego przedłuzenia łożysko. Jak założysz wszystko to opowiedz jak przebiegała jazda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.