Skocz do zawartości

aprilia et 50 słabo się wkręca na obroty


emilek34
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Kupiłem synowi aprilkę crosa ,niestety słabo się wkręca na obroty(jak już wejdzie na obroty jest ok}wydaje mi się że coś jest nietak z mieszanką paliwo powietrze {za dużo dymi z wydechu}.clinder ok ,tłok pierścienie wymieniłem ,żadnego lewego powietrza wszystko uszczelnione.Gaznik niema regulacji składu mieszanki , jest tylko dysza .była 63 wymieniłem na 60 jest lepiej ale to nie to dysza 52 za mała strasznie mulił.poradzcie co robić może to coś z zapłonem?acha pali jak smok 7.5 na setkę

Edytowane przez emilek34
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gaźnik raczej nie, wsadź dysze 65 , ale możliwości regulacji tam niema żadnej. Po 1 wymieniłeś pierścienie tylko? tak sie raczej nie robi. Po 2 Motorek jest teraz na dotarciu nie ma pełnej mocy . Po 3 z tego co wiem w tym sprzęcie zapłonu się nie ustawia. Wyczyść filtr powietrza ew. odpal bez filtra i zobacz co będzie . Sprawdź membrany. To chyba wszystko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze NIGDY NIE LEJE SIE MIXOLU DO TAKICH SPRZĘTÓW!!!!

Już wiadomo czemu kopci :-)

Czy przed założeniem tłoka upewniłeś sie że jego luz jest odpowiedni ?

Czy przed założeniem tłoka sprawdziłeś czy kształt środka cylindra to IDEALNE koło a nie elipsa?

Czy po zmianie tłoka mógłbyś sprawdzić kompresje?

Po trzecie jak dozownik był trzeba było zostawić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli prześwit był widoczny gołym okiem to obawiam sie że ten cylinder ledwo zipie :-) I już mamy powód wolnego wkręcania sie na obroty i duzego spalania .

 

Kompresje sprawdza sie wkręcając takie sprytne urządzonko w miejsce świecy, zdrowy silnik powinien osiągnąć około 10bar twój ma może 6

Edytowane przez qReK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem że się wkręca manometr w miejsce świecy ale ja go niemam .szkoda że cylinder nienadaje się do szlifu {jakiś dziwny stop aluminium}.a może pierścienie się jeszcze ułożą dotrą.dobra na dzisiaj kończe serdeczne dzięki za pomoc. narka

 

Witam ponownie.Co o tym sądzisz?Może ktoś ma jeszcze coś do dodania?Podajcie jakiś adres z częściami do aprili. Z góry dziękuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do częsci to www.sklep.mieloch.pl

Byc moze ma przytkany wydech? Zobacz jak bedzie pracowala calkiem bez wydechu.

Nie ginie plyn z chlodnicy?

Mozna regulowac kat wyprzedzenia zaplonu, ale najlepiej tego nie ruszac.

A jak swieca?

Edytowane przez Kwiatek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całkiem bez wydechu może słabo chodzić bo to 2T

Zapłonu raczej nie ruszaj.

Ten dziwny stop aluminium to typ cylindra pokrytego nicasilem.

Jeśli chodzi o prześwit widoczny gołym okiem to raczej nic z tym nie zrobisz

Cylinder do tulejowania/szilofwania+położenie nowego nicasilu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tulejowanie to chyba zajebiste koszty.Nie lepiej poszukać jakiejś dobrej używki albo nowego?A co do zapłonu to napewno było grzebane sprawdzałem był też ścięty klin dorobiłem nowy ale niewiem czy kąt zapłonu jest dobry?Jak to ustawić?

Edytowane przez emilek34
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...