emilek34 Opublikowano 6 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 (edytowane) Witam.Kupiłem synowi aprilkę crosa ,niestety słabo się wkręca na obroty(jak już wejdzie na obroty jest ok}wydaje mi się że coś jest nietak z mieszanką paliwo powietrze {za dużo dymi z wydechu}.clinder ok ,tłok pierścienie wymieniłem ,żadnego lewego powietrza wszystko uszczelnione.Gaznik niema regulacji składu mieszanki , jest tylko dysza .była 63 wymieniłem na 60 jest lepiej ale to nie to dysza 52 za mała strasznie mulił.poradzcie co robić może to coś z zapłonem?acha pali jak smok 7.5 na setkę Edytowane 6 Września 2007 przez emilek34 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qReK Opublikowano 6 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 Gaźnik raczej nie, wsadź dysze 65 , ale możliwości regulacji tam niema żadnej. Po 1 wymieniłeś pierścienie tylko? tak sie raczej nie robi. Po 2 Motorek jest teraz na dotarciu nie ma pełnej mocy . Po 3 z tego co wiem w tym sprzęcie zapłonu się nie ustawia. Wyczyść filtr powietrza ew. odpal bez filtra i zobacz co będzie . Sprawdź membrany. To chyba wszystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emilek34 Opublikowano 6 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 wymieniłem tłok i pierścienie , membrany są ok. A co do dysz to jeżeli włoże większą to co z kopceniem z wydachu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qReK Opublikowano 6 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 (edytowane) Czy olej jest automatycznie podawany czy może mieszasz z paliwem ? I jaki olej lejesz? Edytowane 6 Września 2007 przez qReK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emilek34 Opublikowano 6 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 dozownik odciełem robie mieszankę 1:50 z mixolem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qReK Opublikowano 6 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 Po pierwsze NIGDY NIE LEJE SIE MIXOLU DO TAKICH SPRZĘTÓW!!!!Już wiadomo czemu kopci :-) Czy przed założeniem tłoka upewniłeś sie że jego luz jest odpowiedni ?Czy przed założeniem tłoka sprawdziłeś czy kształt środka cylindra to IDEALNE koło a nie elipsa? Czy po zmianie tłoka mógłbyś sprawdzić kompresje?Po trzecie jak dozownik był trzeba było zostawić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emilek34 Opublikowano 6 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 dobra mixol wont,wydaje mi się że pierścień po włożeniu do cylindra miał leciutki prześwit na długości ok 2 cm ,postaram się sprawdzić kompresję choć niewiem gdzie to zrobić i jaka ma być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qReK Opublikowano 6 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 (edytowane) jeśli prześwit był widoczny gołym okiem to obawiam sie że ten cylinder ledwo zipie :-) I już mamy powód wolnego wkręcania sie na obroty i duzego spalania . Kompresje sprawdza sie wkręcając takie sprytne urządzonko w miejsce świecy, zdrowy silnik powinien osiągnąć około 10bar twój ma może 6 Edytowane 6 Września 2007 przez qReK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emilek34 Opublikowano 7 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2007 wiem że się wkręca manometr w miejsce świecy ale ja go niemam .szkoda że cylinder nienadaje się do szlifu {jakiś dziwny stop aluminium}.a może pierścienie się jeszcze ułożą dotrą.dobra na dzisiaj kończe serdeczne dzięki za pomoc. narka Witam ponownie.Co o tym sądzisz?Może ktoś ma jeszcze coś do dodania?Podajcie jakiś adres z częściami do aprili. Z góry dziękuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 7 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2007 (edytowane) co do częsci to www.sklep.mieloch.plByc moze ma przytkany wydech? Zobacz jak bedzie pracowala calkiem bez wydechu.Nie ginie plyn z chlodnicy? Mozna regulowac kat wyprzedzenia zaplonu, ale najlepiej tego nie ruszac.A jak swieca? Edytowane 7 Września 2007 przez Kwiatek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qReK Opublikowano 7 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2007 Całkiem bez wydechu może słabo chodzić bo to 2TZapłonu raczej nie ruszaj.Ten dziwny stop aluminium to typ cylindra pokrytego nicasilem.Jeśli chodzi o prześwit widoczny gołym okiem to raczej nic z tym nie zrobiszCylinder do tulejowania/szilofwania+położenie nowego nicasilu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emilek34 Opublikowano 8 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 (edytowane) Tulejowanie to chyba zajebiste koszty.Nie lepiej poszukać jakiejś dobrej używki albo nowego?A co do zapłonu to napewno było grzebane sprawdzałem był też ścięty klin dorobiłem nowy ale niewiem czy kąt zapłonu jest dobry?Jak to ustawić? Edytowane 8 Września 2007 przez emilek34 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 Jaki to zaplon, tyrystorowy czy CDI ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sloniu Opublikowano 8 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 cdi, ducati energia, cewki na statorze z impulsatorem i moduł :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emilek34 Opublikowano 9 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 Dokładnie niewiem ale coś koło tego:magneto, cewki,moduł połączony z cewką zapłonową Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.