Soku11 Opublikowano 5 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 WITAM!!Jak w temacie. Jakis rok temu oplacalem podatek bodajze VAT-24 za sprowadzone przezemnie moto (jakies 150zl). Po jakims tygodniu odebralem zaswiadczenie, ze podatek zostal oplacony. Teraz nie moge znalezc tego zaswiadczenia :/ Czy wydadza mi go ponownie w jakims urzedzie, czy znow musze placic 150zl?? Prosze o pomoc, bo jestem zielony jesli mowa o przepisach :/ POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qReK Opublikowano 6 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 Jeśli oni nie mają w jakiejś bazie że wpłacałeś , a jak to bywa w urzędach nawet nie poszukują to będziesz musiał zapłacić ponownie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TATAKIS Opublikowano 6 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 Sam jestem ciekaw.Zadzwoń albo wpadnij do swojego US i się dowiesz. Powinni mieć w bazie danych, w końcu podobno się parę lat temu skomputeryzowali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 6 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 Ehh... Tak chyba zrobie. Podskocze jutro i dam znac co i jak. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mwichan Opublikowano 7 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2007 Tak naprawdę to Ty płaciłeś za kwit, że jesteś zwolniony z podatku, więc na 'chłopski rozum' wydawało by się że trzeba uiścić opłatę ponownie, ale miejmy nadzieję że urzędnicy to też ludzie, i Ci wydadzą, bądź jeszcze lepiej że kwit się znajdzie. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...