Z3US Opublikowano 30 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2003 A więc wczoraj 29.IX.2003 o ok. 17.40 Ustanowiłem swój rekord prędkości. Osiągnąłem 68km/h !!!!!!!!!!!!!!!!!! Nie zmieniałem zębatek !! Czy dla was dużo ? bo dla mnie baaaaardzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukasz Opublikowano 30 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2003 Można wiedzieć, jak to mierzyłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypherius Opublikowano 30 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2003 jak mierzyles na standartowym liczniku to milego zycia :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 30 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2003 Moja jawka ciągnie do 65km/h ale zwykle nie cisne jej do końca jak mierzyles na standartowym liczniku to milego zycia CO miałeś na myśli ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 30 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2003 to ze standardowe liczniki ala jawaha sa o dupe potluc :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 30 Września 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2003 D U P A ha ha ha, mam nwiutki licznik od simaka :twisted: i działa jak ta lala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukasz Opublikowano 30 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2003 D U P A ha ha ha, mam nwiutki licznik od simaka :twisted: i działa jak ta lala No to najbardziej ciekawi mnie, jak wyszło ci to 68 km/h :?: O ile wiem, to normalne liczniki są skalowane co 5-10 km/h. Tak więc ze skali w zaden sposób nie mogłeś odczytać liczby 68. To po pierwsze. Po drugie: błąd licznika. Niedawno z ciekawości sam sprawdzałem o ile oszukuje mnie moja etka: do ręki przywiązałem sobie odbiornik GPS (od kiedy Amerykanie wyłączyli kodowanie SA kilka lat temu odczyty z gsp są holernie dokładne, tak więc można spokojnie zaufać wskazaniom odbiornika) i śmignąłem na trasę - co jakiś czas porównywałem wskazanie gpsu i licznika motocyklowego. Błąd wyszedł niemal idealnie na poziomie 10% - oczywiście w górę. Zasada jest taka, ze każdy licznik powinien nieco zawyżać (z oczywistych względów nie może okłamywac nas "w dół"). Nie wiem też, jak licznik od simsona może się spisywać w jawie - jeżeli odczyt jest z koła, to bardzo ważne są takie szczegóły jak np. wielkość opony (qmpel ma u siebie w etce oponę o wyższym profilu niż zwykła i licznik zaniża mu o 10% z tego powodu). Aha - i jeszcze jedno, istotne pytanie - do ilu jest wyskalowany ten licznik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypherius Opublikowano 30 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2003 hmmm, nie hahaha hihihi - ja nie wiem jak jest z licznikiem od simaka, ale prawidlowo to ci predkosci nie wskaze prawie nigdy ( blad, jak pisal ukasz).Najlepiej zamontowac i wyskalowac porzadnie licznik rowery, wtedy bedzie wg mnie najdokladniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukasz Opublikowano 30 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2003 Najlepiej zamontowac i wyskalowac porzadnie licznik rowery, wtedy bedzie wg mnie najdokladniej. Licznik rowerowy MOŻE być bardzo dokładny, ale tylko pod warunkiem, że w ustawieniach wpiszesz bardzo dokładny obwód (czy tez promień) koła wraz z oponą. Taki licznik działa na bardzo prostej zasadzie: mnoży ilość obrotów koła przez jego obwód, co daje przebyty dystans. Jeżeli ktoś jest ciekawy proponuję sprawdzić jak błąd we wskazaniach w zależności od błędu z jakim podany był promień - dla niektórych rezultat będzie na pewno dużym zaskoczeniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypherius Opublikowano 30 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2003 i tu sie zgadzam - mam paru znajomych ze "zrobionymi" furami, kazdy z nich ma zamocowany licznik rowerowy ( np na kierze) i stwierdzam, ze sa kolosalne roznice we wskazaniach w porownaniu z fabrycznym ( np w takim maluchu licznik podobno wskazuje pozal sie boze juz od 80 wzwyz ). Co tu duzo mowic - qmpel w swoim maluszku ( wstawiona 900tka) zamyka fabryke, dalej pokazuje mu Sigma Sport ). Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 30 Września 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2003 Jak tak to przełoże licznik z roweru do moto i zobaczymy ile pokaże. A odpowiedź dla ukasza 68 to jest tylko około bo tyle mniej więcej wskazał mi licznik, chociaż delikatnie się bujała wskazówka i przekraczała lekko ponad 70 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 30 Września 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2003 Jeszcze jedno ! Ten licznik posiada funkcję taką że podają maxymalną osiągniętą prędkośc co do części dziesiętnej w sobote jak będe na wsi to zmieże top speed i zobaczymy co pokaże. A na licznik mam do 80km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chomski Opublikowano 30 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2003 65 km/h z pasażerem przy wjeździe do tunelu pod Wisłostradą w Wawie (oczywiście wg. wskazań 'komputera pokładowego'). Po przekroczeniu 50, kiedy to liczniki pokazuje od 30 do 60, wskazówka się stabilizuje i cokolwiek można odczytać. Wiem, tylko że więcej (choć teoretycznie możliwe, bo się cały czas rozpędziałem) jechać się nie dało, bo po przekroczeniu 65 zwyczajnie siadał zapłon, który dbał o zdrowie i życie moje i pasażera :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 1 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2003 Chomski, moze wpadniesz w piatek na kabaty? kolo multikina moglibysmy sie spotkac Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I_Mat Opublikowano 1 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2003 Chomski - takie wachanie wskazówki to objaw źle przekręcanego licznika :lol: (ja też to mam niestety i nie da się u mnie licznika rozebrać, coby temu zaradzić) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.