bart90dt125 Opublikowano 8 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 nie są do bani ale utrzymanie jest bardzoooo drooogie, tak jak powiedział Tomy M. A co do ceny ktm'a to nie odchodziła od ceny rynkowej, nawet była wygórowana, ale to nie temat o cenach ktmów i ich eksploatacji, więc nie spamuje wiecejPozrdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_mistrz:D Opublikowano 11 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 sam mialem podobny wybór. -KDX odpadł,bo jest ich mało bardzo i jak są to starsze roczniki,a zawsze lepiej cos świeższego-RX we wszystkim wydawał się lepszy,ale po przygodach z moim RX'em 80'tką stwierdziłem,że włocha już nigdy nie kupie,no i w dodatku przeszkadzał mi kopniak z lewej strony,gdyż lewą noge mam po kontuzji-ETX-tak samo,to aprilia więc odpadła jak dla mnie. ogólnie jest to uszosowiona wersja RX'a,niższa,zawiech od RX'a 50 no i duuużo cięzsza-CRM bardzo dobry motor,ale w Polsce ludzie sobie cenią za niego kosmiczne kwoty,często zdarza się że sa droższe nawet od Huski Wr z tego samego roku-KMX odpadł bo maleńki,przedni hebel jak w rowerze,przednie lagi też cieniutkie,zawiech strasznie miekki,prowadzenie jak dla mnie bardzo kiepskie,kierownica jak w simsonie,no i wizualnie jak dla mnie potwór-została DT,mocy wbrew pozorom ma sporo jeśli jest w pełni odblokowana,trwały bezawaryjny sprzęt,full części,na przedni zawiech dostepne podkladki pod sprezyny utwardzajace,tył bardzo łatwo podwyzszyc,ogólnie podatna na tuning,no i cenowo w polsce nie jest tak źle z nimi. Pozdro i udanego wyboru :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stormraider Opublikowano 11 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 Te mistrzu :icon_razz: Z yamahy Cie przyslali z reklama dt czy co ? Nie wiem czy kiedykolwiek jechales kmx'em i dt gdzie indziej niz po prostej drodze,ale jak nie to nie piernicz glupot o prowadzeniu,bo jest w zasadzie identyczne jak w dt :) Chyba,ze serio jestes taki mistrzu,ze miedzy kazdymi motocyklami sa dla Ciebie tak latwo wyczuwalne i znaczace roznice :) Bronie kmx'a ? No cóż... Sentyment ;) Pozdro :crossy: Cytuj Bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_mistrz:D Opublikowano 14 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 Te mistrzu :biggrin: Z yamahy Cie przyslali z reklama dt czy co ? Nie wiem czy kiedykolwiek jechales kmx'em i dt gdzie indziej niz po prostej drodze,ale jak nie to nie piernicz glupot o prowadzeniu,bo jest w zasadzie identyczne jak w dt :) Chyba,ze serio jestes taki mistrzu,ze miedzy kazdymi motocyklami sa dla Ciebie tak latwo wyczuwalne i znaczace roznice ;) Bronie kmx'a ? No cóż... Sentyment ;) Pozdro :flesje: Wyobraź sobie sztormowcu,że jeździłem i DT i KMX'em w terenie i to dość dużo,gdyz moi kumple je mają. Oba nie są rewelacyjne to prawda,ale mając 188cm wzrostu czułem się na kmx'ie jak na rowerze. Jest niższy od DT o conajmniej 5cm,przedni hebel dużo dużo gorszy no i ta kierownica. Siedzi się na nim jak dla mnie bardzo niewygodnie,głównie przez tą kiere. Jak dla mnie DeTke prowadzi sie przyjemniej i przynajmniej jest czym hamować. No i ten wygląd,ale to już kwestia gustu,o których sie nie dyskutuje :biggrin: Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PykuCk Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 moj kumpel ma KMX'a po odblokowianiu i bez zbednego balastu na kostach. zmienil zebatki z seryjnej 14 na przodzie na 13 i z tylu z 48 na 50. jezdzi mu sie bardzo dobrze moze troche zaweszenie ciut zaniskie i przod lekko miekki ale tak to motocykl naprawde daje rade :icon_razz: :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 Silniki mają porównywalną moc i zależy ona głownie od dobrego tunningu bo fabrycznie wszystkie mają 14 KM. Na jakiej podstawie tak mówisz?? Seryjna DT 80 ma 12KM, DT 125 w pełni odblokowana ok 27KMPamiętaj że im nowsza DT tym trudniej ją podrasować. Liczba blokad może wynosić nawet ok 10.Gdzie mogą znajdować się te blokady?? Z tego co wiem to w większości 50 i 125 są max. 3 blokady. Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Stolarek Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 Gdzie mogą znajdować się te blokady?? Z tego co wiem to w większości 50 i 125 są max. 3 blokady. 1. Moduł 2. zawór 3 nie wiem albo dyfuzor albo cosik innego :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 1. Moduł 2. zawór 3 nie wiem albo dyfuzor albo cosik innego :lapad:W zależności wersji i rynku na jaki szła:1. Wydech w całości2.Zawór3. Filtr powietrza4.CDI5.Blokowany 6 bieg6. Dysze w gaźniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus2905 Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 ja bym polecil ci rx lub crm ja wybralem crm poniewaz ma wiecej mocy i jest bardzej agresywna rx ma lepszy dul mi crm godznie zastepuje kmxa ktory bym super motorkiem ale nie nadawal sie do jazdy na torze i w ciezkim terenie a tak oki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 (edytowane) ja bym polecil ci rx lub crm ja wybralem crm poniewaz ma wiecej mocy i jest bardzej agresywna rx ma lepszy dul mi crm godznie zastepuje kmxa ktory bym super motorkiem ale nie nadawal sie do jazdy na torze i w ciezkim terenie a tak okiCRM ma więcej koni oooo to pierwsze słyszee RX na papierze jest mocniejsza 33 km CRm 30 koni ale nie wiem jak jest na żywo bo nie miałem okazji sie ścigać.Ile twoja CRM ile waży bo RX w stanie suchym 107??Aha RX ma duzooooo lepszy zawias z przodu UPSD a tył gazówka sachsa;) Edytowane 24 Listopada 2007 przez nowytzrdt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus2905 Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 nie ma pojecia crm tez ma dobra zawiecha ale nie ma upsuw i to wkoncu japonczyk jechalem rx jest slabszy nprawde 2 wady crmki to brak upsow i słaby dul Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 Może jechałeś zajechana albo zablokowaną.Ja nie mam niestety porównania do CRm ale do KMX i DT 125, RX je odstawia na luzaku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus2905 Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 no to to ja tez nie mam problemu z tymi 125 mialem miec rx ale zniechecilo mnie kilka zeczy -spalanie crm ok 4 rx z 6 -dostepnosc czesci-no i marak mialem juz raz aprilie i dzekuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur_125 Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 no to to ja tez nie mam problemu z tymi 125 mialem miec rx ale zniechecilo mnie kilka zeczy -spalanie crm ok 4 rx z 6 -dostepnosc czesci-no i marak mialem juz raz aprilie i dzekujeTo bardzo dziwna sprawa, że CRM pali Ci 4 litry. Ja miałem CRM i po zalaniu za 20 pln czyli niecałe 4.5 litra, po przejechaniu dokładnie 50 KM robiła buuu i zatrzymywała się. Faktem jest że przez cały czas obroty nie spadały poniżej 8 000. :) Cytuj http://www.drogadourzedowa.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus2905 Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 moze miales cos skopanie nie pali wiecej niz 5 przy sredniej jezdzie a jak ja tak do 7 jade to w 4 sie mieszcze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.