Skocz do zawartości

Jakie Enduro do cross country? 125 2T


Rekomendowane odpowiedzi

nie są do bani ale utrzymanie jest bardzoooo drooogie, tak jak powiedział Tomy M.

A co do ceny ktm'a to nie odchodziła od ceny rynkowej, nawet była wygórowana, ale to nie temat o cenach ktmów i ich eksploatacji, więc nie spamuje wiecej

Pozrdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sam mialem podobny wybór.

-KDX odpadł,bo jest ich mało bardzo i jak są to starsze roczniki,a zawsze lepiej cos świeższego

-RX we wszystkim wydawał się lepszy,ale po przygodach z moim RX'em 80'tką stwierdziłem,że włocha już nigdy nie kupie,no i w dodatku przeszkadzał mi kopniak z lewej strony,gdyż lewą noge mam po kontuzji

-ETX-tak samo,to aprilia więc odpadła jak dla mnie. ogólnie jest to uszosowiona wersja RX'a,niższa,zawiech od RX'a 50 no i duuużo cięzsza

-CRM bardzo dobry motor,ale w Polsce ludzie sobie cenią za niego kosmiczne kwoty,często zdarza się że sa droższe nawet od Huski Wr z tego samego roku

-KMX odpadł bo maleńki,przedni hebel jak w rowerze,przednie lagi też cieniutkie,zawiech strasznie miekki,prowadzenie jak dla mnie bardzo kiepskie,kierownica jak w simsonie,no i wizualnie jak dla mnie potwór

-została DT,mocy wbrew pozorom ma sporo jeśli jest w pełni odblokowana,trwały bezawaryjny sprzęt,full części,na przedni zawiech dostepne podkladki pod sprezyny utwardzajace,tył bardzo łatwo podwyzszyc,ogólnie podatna na tuning,no i cenowo w polsce nie jest tak źle z nimi. Pozdro i udanego wyboru :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te mistrzu :icon_razz: Z yamahy Cie przyslali z reklama dt czy co ? Nie wiem czy kiedykolwiek jechales kmx'em i dt gdzie indziej niz po prostej drodze,ale jak nie to nie piernicz glupot o prowadzeniu,bo jest w zasadzie identyczne jak w dt :) Chyba,ze serio jestes taki mistrzu,ze miedzy kazdymi motocyklami sa dla Ciebie tak latwo wyczuwalne i znaczace roznice :)

Bronie kmx'a ? No cóż... Sentyment ;)

 

Pozdro :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te mistrzu :biggrin: Z yamahy Cie przyslali z reklama dt czy co ? Nie wiem czy kiedykolwiek jechales kmx'em i dt gdzie indziej niz po prostej drodze,ale jak nie to nie piernicz glupot o prowadzeniu,bo jest w zasadzie identyczne jak w dt :) Chyba,ze serio jestes taki mistrzu,ze miedzy kazdymi motocyklami sa dla Ciebie tak latwo wyczuwalne i znaczace roznice ;)

Bronie kmx'a ? No cóż... Sentyment ;)

 

Pozdro :flesje:

 

Wyobraź sobie sztormowcu,że jeździłem i DT i KMX'em w terenie i to dość dużo,gdyz moi kumple je mają. Oba nie są rewelacyjne to prawda,ale mając 188cm wzrostu czułem się na kmx'ie jak na rowerze. Jest niższy od DT o conajmniej 5cm,przedni hebel dużo dużo gorszy no i ta kierownica. Siedzi się na nim jak dla mnie bardzo niewygodnie,głównie przez tą kiere. Jak dla mnie DeTke prowadzi sie przyjemniej i przynajmniej jest czym hamować. No i ten wygląd,ale to już kwestia gustu,o których sie nie dyskutuje :biggrin:

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

moj kumpel ma KMX'a po odblokowianiu i bez zbednego balastu na kostach. zmienil zebatki z seryjnej 14 na przodzie na 13 i z tylu z 48 na 50. jezdzi mu sie bardzo dobrze moze troche zaweszenie ciut zaniskie i przod lekko miekki ale tak to motocykl naprawde daje rade :icon_razz: :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silniki mają porównywalną moc i zależy ona głownie od dobrego tunningu bo fabrycznie wszystkie mają 14 KM.

 

 

Na jakiej podstawie tak mówisz?? Seryjna DT 80 ma 12KM, DT 125 w pełni odblokowana ok 27KM

Pamiętaj że im nowsza DT tym trudniej ją podrasować. Liczba blokad może wynosić nawet ok 10.

Gdzie mogą znajdować się te blokady?? Z tego co wiem to w większości 50 i 125 są max. 3 blokady.

www.odszkodowania-wlodarczyk.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym polecil ci rx lub crm ja wybralem crm poniewaz ma wiecej mocy i jest bardzej agresywna rx ma lepszy dul mi crm godznie zastepuje kmxa ktory bym super motorkiem ale nie nadawal sie do jazdy na torze i w ciezkim terenie a tak oki

CRM ma więcej koni oooo to pierwsze słyszee RX na papierze jest mocniejsza 33 km CRm 30 koni ale nie wiem jak jest na żywo bo nie miałem okazji sie ścigać.Ile twoja CRM ile waży bo RX w stanie suchym 107??Aha RX ma duzooooo lepszy zawias z przodu UPSD a tył gazówka sachsa;)

Edytowane przez nowytzrdt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to to ja tez nie mam problemu z tymi 125 mialem miec rx ale zniechecilo mnie kilka zeczy

-spalanie crm ok 4 rx z 6

-dostepnosc czesci

-no i marak mialem juz raz aprilie i dzekuje

To bardzo dziwna sprawa, że CRM pali Ci 4 litry. Ja miałem CRM i po zalaniu za 20 pln czyli niecałe 4.5 litra, po przejechaniu dokładnie 50 KM robiła buuu i zatrzymywała się. Faktem jest że przez cały czas obroty nie spadały poniżej 8 000. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...