mr.zielony Opublikowano 4 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 (edytowane) Jak nie jest leszczem to niech sobie sprawdzi ustawienie zaplonu na lampie stroboskopowej.Jak jest mozliwosc regulacji zaplonu to cos tam przestawil, jezeli jej nie ma to przestawil rozrzad o 1 zab i jakos tego nie czuje.W kazdym razie zaplon ma za wczesny i to powoduje odkopywanie kopniaka. Adam M. No wlasnie o to chodzi ze sie nieda ustawic zaplonu (tez wiedzielismy ze za wczesnie jest iskra) a zeby nie bylo to bylismy z moto u mechanika motocyklowego i powiedzial ze to nietypowa sytuacja w tym motocyklu.pozdro 350/600 :D Edytowane 4 Września 2007 przez mr.zielony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 to na oko widać że iskra jest za wcześnie? Nie znam tego motocykla, więc powiedz jaki tam jest zapłon, elektroniczny czy na platynkach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr.zielony Opublikowano 4 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 to na oko widać że iskra jest za wcześnie? Nie znam tego motocykla, więc powiedz jaki tam jest zapłon, elektroniczny czy na platynkach? elektroniczny! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 bylismy z moto u mechanika motocyklowego i powiedzial ze to nietypowa sytuacja w tym motocyklu.pozdro 350/600 :biggrin: Hmm jednemu „mechanikowi” z Torunia ttr nogę złamała :P ….. mi jak nie odpali za ok. 4 kopnięciem i się przyleje to tez zdarzy się jej odbić :D … Zapłonu tam nie ma jak przestawić ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 to może przyśpieszenie zapłonu? też elektorniczne czy mechaniczne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexrafi Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 (edytowane) Ja stawiam na złą pracę zapłonu albo rozrządu. Edytowane 4 Września 2007 przez alexrafi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 No wlasnie o to chodzi ze sie nieda ustawic zaplonu (tez wiedzielismy ze za wczesnie jest iskra) a zeby nie bylo to bylismy z moto u mechanika motocyklowego i powiedzial ze to nietypowa sytuacja w tym motocyklu.pozdro 350/600 :icon_mrgreen: No to rzeczywiscie duzo powiedzial. Jezeli zaplon jest elektroniczny bez mozliwosci zmaiany punktu zaplonu ( tzn krecacy sie na koncowce walu rotor osadzony jest na klinie ) to jedyna mozliwosc zmiany punktu zaplonu to przestawienie rozrzadu pod obroty walu o 1 zab. Co innego gdy rotor osadzony jest na stozku, wowczas mozemy przestawiac zaplon jak chcemy.Czy mechanik u ktorego byliscie nie mial stroboskopu ?Czy wy sami sprawdziliscie ustawienie rozrzadu ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr.zielony Opublikowano 4 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 Dobra chlopaki dzieki za wszelka pomoc ale problem sami juz rozwiazalismy impulsator byl za blisko magneta pozdro all Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroMCZ Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 jakiej techniki? zlapac opur na kopniaku i mocno z kopa, czaem sobie odpalam domiantora dla sportu kopniakiem :P taaa, chodz odpal moją kolego... ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 hehe moja tez mozesz tak sprobowac i powodzenia zycze:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 Taki offtop...ja tam w SR500 miałem taki fajny wskaźnik na wałku rozrządu. Pokazywał odpowiednie ustawienie silnika do odpalenia. Jeśli ustawiło się go jak trzeba to praktycznie bez wysiłku można byłą uruchomić, chociaż na początku i tak ją zalewałem :) po pewnym czasie jednak był to banał. Co więcej, przez rok (czyli czas kiedy ją miałem) nie oddała mi ani razu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.