Gość piorek9 Opublikowano 7 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2007 KTOŚ WIDOCZNIE NA CZAS NIE WYMIENIŁ TŁOKA, ZARATŁ CYLINDER I MUSIAŁ WBIĆ TULEJE .. I TERAZ JEST TULEJA .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 7 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2007 no to jak kupiles tlok o takiej samej srednicy jak miales to gratuluje wyboru, sprawdz czy da sie go zwrocic, kup wiekrzy, zrob szlif jesl ito ma byc dobrze... Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piorek9 Opublikowano 8 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 ma ktoś może wzory uszczelek do silnika ktm exc 125?? albo miejsce gdzie można by było je kupić .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 8 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 (edytowane) kup u olka (olek-motocykle) , ok 100zł na cały cylinder Edytowane 8 Września 2007 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
phuss Opublikowano 8 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 a tłoki nie są przypadkiem takie same do żeliwa i nicasylu?? nie wiem jak materiałowo ale podstawowa różnica to nicasil =1pierściena żeliwo = dwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 8 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 (edytowane) nie wiem jak materiałowo ale podstawowa różnica to nicasil =1pierściena żeliwo = dwa ;) skąd ta teoria?? Jest cała masa motocykli które mają nicasil (bo od ok 95r to ciężko znaleźć coś co nie miało fabrycznie nicasilu) i mają tłoki z 2 pierścieniami.Choc by nawet KTM z serii SX i EXC 125 i 200 http://www.bikepics.com/pictures/735244/Moj KTM SX 250 też ma 2 pierścienie :)KTM robi nicasil od ok 90r ma ktoś może wzory uszczelek do silnika ktm exc 125?? albo miejsce gdzie można by było je kupić ..Pod tym adresem można kupić wszystko co dotyczy KTMa. Prowadzą to goście (a przynajmniej jeden z nich) co pracował u przedstawiciela KTM na Polske a teraz ścieśle z nimi współpracuje więc ma dostęp do wszystkiego.Jedyny ból jest taki ze same oryginalne części (czyt. drogie) Edytowane 8 Września 2007 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
phuss Opublikowano 8 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 ;) skąd ta teoria?? Jest cała masa motocykli które mają nicasil (bo od ok 95r to ciężko znaleźć coś co nie miało fabrycznie nicasilu) i mają tłoki z 2 pierścieniami.Choc by nawet KTM z serii SX i EXC 125 i 200 http://www.bikepics.com/pictures/735244/Moj KTM SX 250 też ma 2 pierścienie :notworthy:KTM robi nicasil od ok 90rPod tym adresem można kupić wszystko co dotyczy KTMa. Prowadzą to goście (a przynajmniej jeden z nich) co pracował u przedstawiciela KTM na Polske a teraz ścieśle z nimi współpracuje więc ma dostęp do wszystkiego.Jedyny ból jest taki ze same oryginalne części (czyt. drogie) :) skąd ta teoria?? Jest cała masa motocykli które mają nicasil (bo od ok 95r to ciężko znaleźć coś co nie miało fabrycznie nicasilu) i mają tłoki z 2 pierścieniami.Choc by nawet KTM z serii SX i EXC 125 i 200 http://www.bikepics.com/pictures/735244/Moj KTM SX 250 też ma 2 pierścienie :)KTM robi nicasil od ok 90rPod tym adresem można kupić wszystko co dotyczy KTMa. Prowadzą to goście (a przynajmniej jeden z nich) co pracował u przedstawiciela KTM na Polske a teraz ścieśle z nimi współpracuje więc ma dostęp do wszystkiego.Jedyny ból jest taki ze same oryginalne części (czyt. drogie) Myślałem bardziej o silnikach wyczynowych ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 8 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 Hmpf... To jaki wedlug ciebie jest silnik wyczynowy?? Bo dla mnie ten od SX250 juz pod taki podchodzi:P POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 ilosc pierścieni zalezy od obciazenia cieplnego silnika i od wykrecanych obrotów;] im wyższe tym pierscieni mniej;] lub cieńsze;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 (edytowane) Myślałem bardziej o silnikach wyczynowych :icon_razz:No już bardziej wyczynowych motocykli nie da sie znaleźć :icon_mrgreen: Wszystkie motocykle KTM z serii EXC i SX to wyczynowe maszyny tak samo jak np. CR, CRF, YZ i YZF, WR Edytowane 9 Września 2007 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piorek9 Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 (edytowane) masz racje .. kiedyś przejechałem sie na SX 125 to naprawde niedowierzałem że z setki można wyciągnąć tyle mocy .... exc jest TROCHE słabszy ale to w końcu enduro .. bynajmniej exc i sx moim zdaniem to istne potwory ;p już nie wspominam o sx 380 2t <śmierć> Edytowane 9 Września 2007 przez piorek9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piorek9 Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 tak więc po dostaniu korbowodu ( co trwało dosyć długo) oddałem go do warsztatu zeby mi założyli go na wał (50 zł) i dałem cylinder do lekkiego "dopieszczenia" (10 zł) i by sie mogło wydawać tylko skręcić i jazda ... ale po złożeniu i zalaniu okazało sie że przez karter leje sie ciurkiem płyn chłodniczy itd. więc trzeba było wyjąć silnik z ramy i rozłożyć go ponownie na części pierwsze i uszczelnić .... dziś go odpaliłem pierwszy raz ... i postał chwile w garazu i już miał plame oleju pod sobą (cieknie chyba z uszczelki tam gdzie sie zakłada przednią zębatke, czym mam to uszczelnić ?? może klejem do łożysk ?? ) jaki płyn mam wlać do pompy sprzęgła ?? (na pompie napisane jest : MAGURA USE ONLY MINERAL OIL) moge zalać to płynem hamulcowym DOT 4 ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 Oddaj to komus - niech to zrobi porzadnie! Rozumiem, ze przed awaria wszystko bylo w porzadku ?? Jesli tak to daj spowrotem do warsztatu i powiedz co sie dzieje. Jak dla mnie to ich wina, w koncu oni to wszystko skladali. Co do wyciekow, to najlepiej kupic komplet nowych szczelek i zalozyc - tak dla pewnosci. Wtedy nie ma prawa nic nigdzie cieknac. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piorek9 Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 nie no składać wszystko sam składałem ... (w warsztacie tylko prasą hydrauliczną rozbijali mi wał i zakładali na niego nowy korbowód ) z pomiędzy karterami itd. jest już sucho tylko leci MINIMALNIE z zimeringa tam gdzie zembatka przednia .. (żeby wymienić ten zimering trzeba rozbierać znwou silnik czy wystarczy go jakoś wybić bez rozpoławiania silnika ?? można to czymś innycm uszczelnić ??? i jak ta pompa sprzęgła ?? może być DOT 4 do niej zalany ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 Simering to musisz sam zobaczyc, czy sie da bez rozkladania. Ktos sie wlasnie ostatnio o to pytal to byly rozne zdania, w zaleznosci od motocykla. Nieraz sie dalo wyciagnac, nieraz nie. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.