Bi3gan Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 Witam, cylinder na którym znajduję się warstwa nikasilu chyba się nie tulejuje:). Bynajmniej tak było w Speedfighcie. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 Zdejmij głowice, cylinder i wszystko będzie jasne. To jest naprawde pare minut. porób zdjęcia i wrzuć na forum, może poprostu niedajboze pierscien pękł i przyblokował tłok. Różne mogą być tego przyczyny. Tak samo może być że ułożyskowanie wału korbowego poszło i łożysko się wypaczyło i trzyma czopy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 wg. mnie piórek dał za mało oleju do mieszanki, zalał zamiast 50 ml, zalał 50 cm3 oleju do mieszanki. (wartosci przypadkowe). A druga możliwość to łożyska na skrzyni biegów. Do tyłu motor da się pchać ,a do przodu nie bo jakieś łożysko po prostu się blokuję.Takie jest moje zdanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piorek9 Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 dałem oleju z zapasem na 3 litry jakieś 65ml oleju .. ale położenie nicasilu drożej wychodzi;/ forumowicze macie może jakies linki do firm zajmującym sie kładzeniem nicasilu?? w niedziele/poniedziałek wrzuce zdjecia cylka i tłoka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 dałem oleju z zapasem na 3 litry jakieś 65ml oleju .. ale położenie nicasilu drożej wychodzi;/ forumowicze macie może jakies linki do firm zajmującym sie kładzeniem nicasilu?? w niedziele/poniedziałek wrzuce zdjecia cylka i tłoka dałeś zapas na dodatkowe 3 litry benzyny czy wlałeś 65ml oleju na 3l benzyny (dobra mieszanka) ? a z tym zblokowanym kołe to raczej normalka, tłok wyzionął ducha , jeśli nikasilu nie uszkodziło to pół biedy, kwystraczy tylko odpowiedni tłok kupić. Ale jak poszedł nikasil to licz się z kosztami ok 1tys zł Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piorek9 Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 na 3 litry benzyny wlałem 65 ml oleju .. słyszałem ze jak tłoczek sie kończy to daje sie poznać po tym że nie odpala za 1 kopnięciem na zimnym silniku bez ssania . a odpalał ładnie i w ogóle ładnie chodził .. i tak nagle ?? jaką firme polecacie?? teraz ponoć był wsadzony Wossner i sie stało co stało ... na przyszłość mam pytanie : jak rozpoznać kończący sie tłok ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 2 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 konczacy sie tlok w sposob normalny, czyli bez zatarcia: drobne problemy z odpaleniem. bez ssania sie odpalic nie da. przede wszystkim brak niskikch obrotow biegu jalowego. zatarcie- chwilowy przyplyw mocy ze wzgledu na zwiekszenie powierzchni tloka i co za tym idzie kompresji. potem kaplica. to, ze wlasciciel ci powiedzial ze jest wosner to moze sobie mowic. u mnie w ns1 mialy byc jakies pierscienie od jakiegos crossa, ale sie chyba odrazu wykrossyly... nigdy w pelni nie wierz w to co ci mowia. pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 2 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 wg. mnie piórek dał za mało oleju do mieszanki, zalał zamiast 50 ml, zalał 50 cm3 oleju do mieszanki. (wartosci przypadkowe). A druga możliwość to łożyska na skrzyni biegów. Do tyłu motor da się pchać ,a do przodu nie bo jakieś łożysko po prostu się blokuję.Takie jest moje zdanie 1 ccm = 1 ml Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qReK Opublikowano 2 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 Na odległość to możmy tylko strzelać, musisz obejrzeć cylinder tłok, zobaczyc czy cos do skrzyni nie wpadło , może poszedl pierscien i wbil sie w tłok? nicasil jest mocny więc jest szansa że będzie oki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 2 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 (edytowane) Po pierwsze mistrzu Jana: http://www.motox.com.pl/sklep/product_info...products_id=285 masz tu wszystkie infirmacje o nicasilu Po Drugie to co mówił sprzedawca to sobei wsadź w buty. Po Trzecie to tłoka w wyczynowym sprzecie sie nie wyminia jak przestaje zapalć ! Kupujesz licznik motogodzin i wyminiasz zgodnie z zaleceniami ksiązki serwisowej. Bo motor może zapalac cały czas OK ale puźniej cylinder sie zrobi jajowaty i zadnego tłoka nie dopasujesz bo różnica na górze i na dole bedzie znaczna (bardziej kumaci uzytkownicy tego forum potwierdzą) POZDRO 600V :flesje: Edytowane 2 Września 2007 przez piasektt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 2 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 bardziej kumaci uzytkownicy tego forum potwierdzą potwierdzam ;) ja nie mam licznika godzin, licze średnio 2min na 1 przejechany kilometr Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piorek9 Opublikowano 2 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 (edytowane) całe szczęście okazalo sie że cylinder nie jest zatarty :icon_twisted: 690 zł na nowy nicasil w kieszeni :bigrazz: tłok jeszcze nie jest w tragicznym stanie (wrzuce jego zdjęcia za chwile) ale zastanawiam sie czy nie kupić nowego od razu jak mam rozpołowiony silnik itd... (co polecacie?? PROX , VERTEX, WOSSNER??) ale za to z kolegą Ciniolem po rozpołowieniu silnika znaleźliśmy przyczyne usterki ...korbowób nie ma 1mm luzu co by wskazywało że należy go wymienić . korbowód ma lekko 0,5 cm luzu!!! :icon_mrgreen: , chyba padły łożyska korbowodu ale koniec korbowodu jest odbarwiony(przegrzany) i na oko wydaje sie DELIKATNIE krzywy względem wału ... czyli krobowód i łożyska korbowodu do wymiany?? (ma ktoś link do jakiejś aukcji korbowodu do ktm 125ccm 04r ??) ma ktoś może jakąś instrukcje albo może poradzić jak wybić tuleje trzymającą korbowód z wału ?? czy po założeniu nowego korbowodu wał trzeba jakoś centrować albo cos w tym rodzaju ?? .. gdzie to robią ?? aha i orientujecie sie może w jakiej cenie moge dorwać urzywany licznik motogodzin ?? Edytowane 2 Września 2007 przez piorek9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 2 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 całe szczęście okazalo sie że cylinder nie jest zatarty :icon_razz: 690 zł na nowy nicasil w kieszeni :crossy: tłok jeszcze nie jest w tragicznym stanie (wrzuce jego zdjęcia za chwile) ale zastanawiam sie czy nie kupić nowego od razu jak mam rozpołowiony silnik itd... (co polecacie?? PROX , VERTEX, WOSSNER??) ale za to z kolegą Ciniolem po rozpołowieniu silnika znaleźliśmy przyczyne usterki ...korbowób nie ma 1mm luzu co by wskazywało że należy go wymienić . korbowód ma lekko 0,5 cm luzu!!! :crossy: , chyba padły łożyska korbowodu ale koniec korbowodu jest odbarwiony(przegrzany) i na oko wydaje sie DELIKATNIE krzywy względem wału ... czyli krobowód i łożyska korbowodu do wymiany?? (ma ktoś link do jakiejś aukcji korbowodu do ktm 125ccm 04r ??)ma ktoś może jakąś instrukcje albo może poradzić jak wybić tuleje trzymającą korbowód z wału ?? czy po założeniu nowego korbowodu wał trzeba jakoś centrować albo cos w tym rodzaju ?? .. gdzie to robią ??aha i orientujecie sie może w jakiej cenie moge dorwać urzywany licznik motogodzin ?? Czop wału korbowego nalezy usunąć przy użyciu prasy hydraulicznej oraz wycentrować po wyminie korbowodu z łożyskiem oraz czopem. Nie probuj robić tego samodzielnie, specjalistyczna firm zrobi to za kwotę niższą niż 50 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piorek9 Opublikowano 2 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...8c8f516545.htmlile jeszcze ten tłok ma przed sobą życia?? (jest to VERTEX) http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2afef2005cb1b3d0.htmlto mój wał z walniętym łozyskiem korbowodu .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 2 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...8c8f516545.htmlile jeszcze ten tłok ma przed sobą życia?? (jest to VERTEX) Nie dawaj zdjęć tylko dokonaj pomiarów, jeśli rysy przekraczają 20 % jego powierzchni, są zużyte rowki pierścieni, otwór sworznia, wyplenia denka tłoka, wykruszenia jego fragmentów oraz oczywiście, gdy luz pomiędzy tłokiem a cylindrem przekroczy dopuszczalną wartość tłok należy wymienić (teoria). Jednak ten ze zdjęcia ewidentnie powoduje przedmuchy, więc jest do wymiany. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2afef2005cb1b3d0.htmlto mój wał z walniętym łozyskiem korbowodu .. Cóż można powiedzieć - wymień łożysko oraz korbę i śmigaj dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.