Skocz do zawartości

porażka !! - co możę być?? zatał sie? poszedł wał ??


Gość piorek9
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

nie wiem jak materiałowo ale podstawowa różnica to nicasil =1pierścien

a żeliwo = dwa

;) skąd ta teoria?? Jest cała masa motocykli które mają nicasil (bo od ok 95r to ciężko znaleźć coś co nie miało fabrycznie nicasilu) i mają tłoki z 2 pierścieniami.

Choc by nawet KTM z serii SX i EXC 125 i 200 http://www.bikepics.com/pictures/735244/

Moj KTM SX 250 też ma 2 pierścienie :)

KTM robi nicasil od ok 90r

 

ma ktoś może wzory uszczelek do silnika ktm exc 125??

 

albo miejsce gdzie można by było je kupić ..

Pod tym adresem można kupić wszystko co dotyczy KTMa. Prowadzą to goście (a przynajmniej jeden z nich) co pracował u przedstawiciela KTM na Polske a teraz ścieśle z nimi współpracuje więc ma dostęp do wszystkiego.

Jedyny ból jest taki ze same oryginalne części (czyt. drogie)

Edytowane przez Gawron
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

;) skąd ta teoria?? Jest cała masa motocykli które mają nicasil (bo od ok 95r to ciężko znaleźć coś co nie miało fabrycznie nicasilu) i mają tłoki z 2 pierścieniami.

Choc by nawet KTM z serii SX i EXC 125 i 200 http://www.bikepics.com/pictures/735244/

Moj KTM SX 250 też ma 2 pierścienie :notworthy:

KTM robi nicasil od ok 90r

Pod tym adresem można kupić wszystko co dotyczy KTMa. Prowadzą to goście (a przynajmniej jeden z nich) co pracował u przedstawiciela KTM na Polske a teraz ścieśle z nimi współpracuje więc ma dostęp do wszystkiego.

Jedyny ból jest taki ze same oryginalne części (czyt. drogie)

 

 

:) skąd ta teoria?? Jest cała masa motocykli które mają nicasil (bo od ok 95r to ciężko znaleźć coś co nie miało fabrycznie nicasilu) i mają tłoki z 2 pierścieniami.

Choc by nawet KTM z serii SX i EXC 125 i 200 http://www.bikepics.com/pictures/735244/

Moj KTM SX 250 też ma 2 pierścienie :)

KTM robi nicasil od ok 90r

Pod tym adresem można kupić wszystko co dotyczy KTMa. Prowadzą to goście (a przynajmniej jeden z nich) co pracował u przedstawiciela KTM na Polske a teraz ścieśle z nimi współpracuje więc ma dostęp do wszystkiego.

Jedyny ból jest taki ze same oryginalne części (czyt. drogie)

Myślałem bardziej o silnikach wyczynowych ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem bardziej o silnikach wyczynowych :icon_razz:

No już bardziej wyczynowych motocykli nie da sie znaleźć :icon_mrgreen:

Wszystkie motocykle KTM z serii EXC i SX to wyczynowe maszyny tak samo jak np. CR, CRF, YZ i YZF, WR

Edytowane przez Gawron
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz racje .. kiedyś przejechałem sie na SX 125 to naprawde niedowierzałem że z setki można wyciągnąć tyle mocy .... exc jest TROCHE słabszy ale to w końcu enduro .. bynajmniej exc i sx moim zdaniem to istne potwory ;p

 

 

 

 

już nie wspominam o sx 380 2t <śmierć>

Edytowane przez piorek9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

tak więc po dostaniu korbowodu ( co trwało dosyć długo) oddałem go do warsztatu zeby mi założyli go na wał (50 zł) i dałem cylinder do lekkiego "dopieszczenia" (10 zł) i by sie mogło wydawać tylko skręcić i jazda ... ale po złożeniu i zalaniu okazało sie że przez karter leje sie ciurkiem płyn chłodniczy itd. więc trzeba było wyjąć silnik z ramy i rozłożyć go ponownie na części pierwsze i uszczelnić ....

dziś go odpaliłem pierwszy raz ...

i postał chwile w garazu i już miał plame oleju pod sobą (cieknie chyba z uszczelki tam gdzie sie zakłada przednią zębatke, czym mam to uszczelnić ?? może klejem do łożysk ?? )

 

jaki płyn mam wlać do pompy sprzęgła ?? (na pompie napisane jest : MAGURA USE ONLY MINERAL OIL) moge zalać to płynem hamulcowym DOT 4 ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oddaj to komus - niech to zrobi porzadnie! Rozumiem, ze przed awaria wszystko bylo w porzadku ?? Jesli tak to daj spowrotem do warsztatu i powiedz co sie dzieje. Jak dla mnie to ich wina, w koncu oni to wszystko skladali. Co do wyciekow, to najlepiej kupic komplet nowych szczelek i zalozyc - tak dla pewnosci. Wtedy nie ma prawa nic nigdzie cieknac. POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no składać wszystko sam składałem ... (w warsztacie tylko prasą hydrauliczną rozbijali mi wał i zakładali na niego nowy korbowód ) z pomiędzy karterami itd. jest już sucho tylko leci MINIMALNIE z zimeringa tam gdzie zembatka przednia .. (żeby wymienić ten zimering trzeba rozbierać znwou silnik czy wystarczy go jakoś wybić bez rozpoławiania silnika ?? można to czymś innycm uszczelnić ???

 

 

i jak ta pompa sprzęgła ?? może być DOT 4 do niej zalany ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...