alfonso Opublikowano 2 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 http://www.motocombo.pl/produkt-3185-1_2_210_225.html www.motocombo.pl Polecam ten sklep, kupiłem u nich tłok do mojej Hondy Dominator NX 650 super obsługa i spory wybór mają. Przy okazji wszystkiego dobrego, życzę wszystkim motocyklistom w Nowym Roku 2008. :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 tez tam bralem tlok i uszczelki - gosc jest bardzo ok i polecam go kazdemu - zalatwia szybko i pewnie w niskich cenach Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfonso Opublikowano 5 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 tez tam bralem tlok i uszczelki - gosc jest bardzo ok i polecam go kazdemu - zalatwia szybko i pewnie w niskich cenach Nitomen ile płaciłeś za uszczelki?Może ktoś z mechaników mi podpowie jaki luz powinien być przy szlifie cylindra do nowego wossnera w Hondzie Dominator NX 650?Szlif będzie robiony w białostockim zakładzie przy ul. Kujawskiej chłopaki wiedzą tam co robią się specjalizują w motocyklach ale jak jest forum warto zapytać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 bedziesz mial na pudelku napisane jali luz http://www.bikepics.com/pictures/1033421/ , za uszczlke glowicy dalem jakos 80 zl , pod cylinder nie pamietam ale jakos 10 czy 20 zl , za uszczelki zaworkow dalem jakos 60 zl ale nie wiem dlaczego dostalem ich az 10 sztuk.... Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Możesz mi sprzedać 4:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfonso Opublikowano 5 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 bedziesz mial na pudelku napisane jali luz http://www.bikepics.com/pictures/1033421/ , za uszczlke glowicy dalem jakos 80 zl , pod cylinder nie pamietam ale jakos 10 czy 20 zl , za uszczelki zaworkow dalem jakos 60 zl ale nie wiem dlaczego dostalem ich az 10 sztuk.... Dzięki nitomen za informacje. Na to bym nie wpadł, że na pudełku będzie napisane :wink: pozdrawiam i lewa w górze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 spoko , oczywiscie dla niekumatych slowo "Spiel" oznacza pasowanie :icon_question: , zwroc uwage na to aby wykonano szlif i polerowanie , bo sam szlif jak bedzie za gruby szybko zniszczy pierscienie. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfonso Opublikowano 5 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 (edytowane) Jest kilka dominatorów na forum więc może się komuś przyda w przyszłości. Na opakowaniu tłoka wossner jest podany luz do spasowania między tłokiem a cylindrem 0,07 mm.Nitomen jeszcze raz wielkie dzięki za rady o polerowaniu też nie wiedziałem zwrócę na to uwagę. Ten zakład w Białymstoku specjalizuje się w szlifach cylindrów motocykli cena szlifu do domina 70 zł. Powinni zrobić wszystko profesjonalnie tak mi się przynajmniej wydaje. Edytowane 5 Stycznia 2008 przez alfonso Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Nitomen, chyba piszesz o honowaniu - polerowanie to troszke cos innego i nie daje raczej spodziewanych wynikow podczas docierania. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Honowanie to szlifowanie wykańczające na dany wymiar za pomącą specjalnych osełek. Po tym zabiegu cylinder jest gotowy do założenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 cholera nie wiem jak to zwac ale chodzi glownie oto, aby slady po honowaniu nie byly za grube i szorstkie bo szybko zjada pierscienie ( gladz nie moze byc szorstka jak papier scierny, ale oczywiscie na lustro rowniez nie moze byc) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 No to właśnie honowanie daje powierzchnie lekko chropowatą, która jest idealna do docierania pierścieni:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 Powierzchnia ta jest odpowiedzialna za utrzymanie filmu olejowego :biggrin: I chyba zawsze ją robią bo sam szlif to była by lipa. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 Ta powierzchnia bardzo szybko znika i nie robi sie jej w celu utrzymania filmu... Po samym szlifie cylinder jest baaaaaardzo chropowaty. Wtedy by sie odbywało nie docieranie a zacieranie :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfonso Opublikowano 6 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 Dzięki wszystkim za pomoc i wyjaśnienia. W przyszłym tygodniu mam zaplanowane zrobić szlif cylindra w Białymstoku. Dobrze, że zapytałem na forum o te luzy i powierzchnie teraz wszystko jest jasne :icon_twisted: Pozdrowienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.