Skocz do zawartości

Nie pali na jeden cylinder


karolaga
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Najlepiej sprawadzac po kolei, a czarna swieca to nie mokra swieca- inne powody...

Jeszcze jest taki motyw ze moze byc slaby akumulator podczas krecenia nie daje "dobrej" iskry i nie ma zaplonu(tak bylo w pewnym Kz 400), albo ktos grzebal w gaznikach i dla "poprawy" osiagow rozwalil dysze wolnych i glowna,...niestety tak juz jest ze Klasyki wymagaja wiecej uwagi i wiecej "pieszczot techniczno-mechanicznych zeby poprawnie jezdzil...

Mozliwosci jest wiele, trudno tak na odleglosc poprawnie rozpoznac przyczyne tego stanu rzeczy...

Pozdr. Janek Klekotek 748 S. Ps. Jak kupowales wsio gralo i buczylo???

Edytowane przez jannikiel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamieniales swiece miejscami ???

 

Adam M.

tak dokałdnie zamieniłem je by miec pewność.

 

Nie jest tak ze nie pali cały czas, głownie wystepuje to podczas odpalania silnika zupełnie zimnego, dosłaownie po paru minutach rury wydechu cylindrów 1,2,3 są gorace to cylinder 4 rura wydechu robi sie ciepła, i na poczatku silnik pracuje nierówno dopiero jak sie rozgrzeje odnosze wrazenie ze zaczyna palić.

Swieca OK, Akumulator naładowany na maxa (prostownikiem) jest nowy. Iskar bardzo mocna.

Postaram sie zmierzyć kompresje,

CDN.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymiana/sprawdzenie zaworka iglicowego nie wymaga ŻADNEJ ingerencji w ustawienia gaźnika (temat przerabiałem na KZ 750 '82) czyli sprzęd w miarę podobny. Odkręcasz odtojnik przykręcony na dwie śrubki (dół gaźnika) a w środku jest pływak, który podnosząc się, podnosi taki stożkowy zaworek, który to odcina dopływ paliwa do tego gaźnika. Końcówka tego zaworka jest gumowa/lubcośtakiego - a z czasem parcieje i może przepuszczać...zresztą w takim starszaku...zacznij od tego - chwila roboty, koszt ok 50 zł i spokój...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Objawy podobne do zapchanej dyszy wolnych obrotow- trza dobrze gaznik wyczyscic i po sprawie- pamietac tez trzeba o porzadnych filtrach paliwa...

Po rozgrzaniu i rownym paleniu jaki jest kolor swiec w 1/3 obrotow, potem 1/3 do 2/3 obr i od 2/3 na max i podlug tego nalezy sprawdzac gazniki- wiadomo normalny kolor swiecy- kawa z mlekiem jasnobrazowa, nie czarna nie zamokrzala i nie sucha bez widocznych sladow procesu spalania- czyszczenie i regulacja to proces dosc zmudny- kiedys Adam M opisywal- ja zreszta tez moze poszukasz i znajdziesz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...