jannikiel Opublikowano 2 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 (edytowane) Najlepiej sprawadzac po kolei, a czarna swieca to nie mokra swieca- inne powody...Jeszcze jest taki motyw ze moze byc slaby akumulator podczas krecenia nie daje "dobrej" iskry i nie ma zaplonu(tak bylo w pewnym Kz 400), albo ktos grzebal w gaznikach i dla "poprawy" osiagow rozwalil dysze wolnych i glowna,...niestety tak juz jest ze Klasyki wymagaja wiecej uwagi i wiecej "pieszczot techniczno-mechanicznych zeby poprawnie jezdzil...Mozliwosci jest wiele, trudno tak na odleglosc poprawnie rozpoznac przyczyne tego stanu rzeczy...Pozdr. Janek Klekotek 748 S. Ps. Jak kupowales wsio gralo i buczylo??? Edytowane 2 Września 2007 przez jannikiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolaga Opublikowano 3 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 Zamieniales swiece miejscami ??? Adam M. tak dokałdnie zamieniłem je by miec pewność. Nie jest tak ze nie pali cały czas, głownie wystepuje to podczas odpalania silnika zupełnie zimnego, dosłaownie po paru minutach rury wydechu cylindrów 1,2,3 są gorace to cylinder 4 rura wydechu robi sie ciepła, i na poczatku silnik pracuje nierówno dopiero jak sie rozgrzeje odnosze wrazenie ze zaczyna palić.Swieca OK, Akumulator naładowany na maxa (prostownikiem) jest nowy. Iskar bardzo mocna.Postaram sie zmierzyć kompresje, CDN. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 3 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 wymiana/sprawdzenie zaworka iglicowego nie wymaga ŻADNEJ ingerencji w ustawienia gaźnika (temat przerabiałem na KZ 750 '82) czyli sprzęd w miarę podobny. Odkręcasz odtojnik przykręcony na dwie śrubki (dół gaźnika) a w środku jest pływak, który podnosząc się, podnosi taki stożkowy zaworek, który to odcina dopływ paliwa do tego gaźnika. Końcówka tego zaworka jest gumowa/lubcośtakiego - a z czasem parcieje i może przepuszczać...zresztą w takim starszaku...zacznij od tego - chwila roboty, koszt ok 50 zł i spokój... Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 3 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 Objawy podobne do zapchanej dyszy wolnych obrotow- trza dobrze gaznik wyczyscic i po sprawie- pamietac tez trzeba o porzadnych filtrach paliwa...Po rozgrzaniu i rownym paleniu jaki jest kolor swiec w 1/3 obrotow, potem 1/3 do 2/3 obr i od 2/3 na max i podlug tego nalezy sprawdzac gazniki- wiadomo normalny kolor swiecy- kawa z mlekiem jasnobrazowa, nie czarna nie zamokrzala i nie sucha bez widocznych sladow procesu spalania- czyszczenie i regulacja to proces dosc zmudny- kiedys Adam M opisywal- ja zreszta tez moze poszukasz i znajdziesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.