Skocz do zawartości

Honda cbr 1000rr,yamaha R1,suzuki gsxr 1000 k7,kawaaki zx10r


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Chcialbym aby posiadacze ww sprzecikow napisal kilka slow o nich gdyz stoje przed dylematem zakupu. Chciałbym aby osoby posiadajace te moto napisaly co im sie nie podoba i co by zmienili. Czy tlumiki pod tylkiem mocno grzeja w zadek... itd...

Edytowane przez vtec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to jak czytałeś, to poczytaj jeszcze :)

na przykład były jakieś krótkie porównania chyba w motocyklu, jako przedruk. wiele nie ma, ale przynajmniej pisali goście, którzy mieli okazję pojeździć wszystkimi jeden po drugim. bo tu na forum to raczej nie trafisz na kogoś, kto jeździłby wszystkimi i mógł porównać...

jsz

 

ps. z czystej ciekawości zapytam o twoje doświadczenie motocyklowe...

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz hajs na K7, i inne nowki, to idz do salony umow sie na jazdy testowe i bedziesz. wiedzial

 

Tu na forum dostaniesz odpowiedz od ludzi jezdzacych na 125 ktorzy gowno wiedza o tych sprzetach albo z zazdrosci dadza Ci wyklad ze lepiej zaczac od 400 :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ps. z czystej ciekawości zapytam o twoje doświadczenie motocyklowe...

 

mozesz sie smiac, ale zaczynalem od 125 i teraz chce kupic motocykl na pare lat i musi to byc 1000. Darujcie sobie teksty typu "powodzenia, bo bedzie ci potrzebne"

 

ps, jezdzilem 3 miesiace na R6. Fajne moto...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziur ktorego ZX10ra masz? 04-05 czy 06+ ?

 

sam sie zastanawiam nad R1 vs GSXR.. wiem juz ze na pewno R1 04-06 nie chce. Wiem ze k7 ma 5KM wiecej w wiekszosci testow zagranicznych, wiem tez ze ma mniejsza dziure w 6-8tys obrotow niz R1. Naczytalem sie przez pare ostatnich dni dziesiatek testow.. i gdyby zastosowac sportowe velocity stacks(nie wiem jak to po PL ? ) to akurat w R1 dziura znika i co wiecej charakterystyka staje sie bardzo liniowa.. (jak wroce z roboty to dam linka). K7 kusi strasznie... wywalic 2brzydkie wydechy i swietne moto z "wbudowanym" power comanderem. albo olac wszystko i brac brutalnego dzikusa K6..?

 

PS: w/g wiekszosci testow najlepszym motocyklem do wszystkiego jest CBR1000RR (sick!) a w testach wygrywa K7.. absurd.. przeciez nie tylko liczy sie moc i wyswietlacz biegow LOL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowak - moja to 06. Jechałem na GSX-R K7 i wrażenia pozytywne. Przede wszystkim jesli chodzi o zakręty. Silnik łagodnie oddaje moc, nawet powiedziałbym zbyt łagodnie, do 6tys motocykl mozna powiedziec nie jedzie. Najgorsza dziura to własnie ta na dole bo w gornych zakresach obrotów nie jest to wyczuwalne. Ale na pocieszenie - wszystkie nowe tysiące jak i szescsetki tak mają. Jest to spowodowane podwójnym systemem przepustnic z których jedna jest sterowana przez komputer oraz exupem. Wszystko zaczyna lepiej pracowac po skróceniu przełożen, bo jadąc z ta sama predkoscia masz nawiniete z 1,5 tys obrotów wiecej co powoduje ze hamowanie silnikiem i przyspieszanie nie jest nerwowe. Moj kumpel ma R1 - model 2007 - i cholera tez mi sie dobrze jezdzi. Trochę trzeba sie przestawic w zakrętach ale szybko sie przyzwyczajasz. Ogólnie motocykle sa w fazie wyscigu szczurów i praktycznie nie ma czegos takiego ze "ten jest najlepszy". Na dzien dzisiejszy obojetnie ktory wybierzesz z wielkiej czworki bedzie okej. Kieruj sie moze wygladem bo pod wzgledem osiągów to praktycznie jeden h*j. No i jeszcze jedno - testy. Wygrywa ten kto zapłaci albo jest z danym czasopismem zaprzyjazniony albo jak było np w Niemczech jak Alex Hoffman jezdził na zxrr w motogp to wszystkie testy wygrywała kawa. Podejrzewam ze jak by porównali ER6 z R1 to wygrałoby ER6 - bo kawasaki hehe. Dam kolejny przykład:

Masterbike 06 wygrała zx10r - cbr1000rr 4 miejsce.

Masterbike 07 - wyszły 2 nowe motocykle R1 2007 i GSXR k7 wiec kawa i honda mogły się co najwyzej bic o 3 i 4 miejsce no ale skoro dziesiatka i fajer się nie zmieniły od zeszłego roku to kawa powinna byc na 3 miejscu a honda na 4 analogicznie do roku 2006. Wyniki były następujące R1, CBR1000RR, ZX10R, GSXR k7. Czasy na zx10r i na cbr1000rr były takie same a zadecydowało to ze Honda ma lepsze hamulce. Pominięto ze nie ma pompy hamulcowej promieniowej, antyhopingu i ma zdecydowanie słabszy silnik. Jak mi to ktos wytłumaczy to nadaje się do polityki. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie wszedlem i odszukalem ten dyno run.

 

Attached is a FactoryPro Velocity Stacks' dyno; awesome low/mid-range boost.

(RED - FactoryPro V-Stacks, BLUE - Graves V-stacks, GREEN - stock)

 

http://img210.imageshack.us/img210/4743/fa...acksdynoon7.jpg

----------------

 

Pewnie Dziur ciezko sie nie zgodzic, wszystkie litry obecnie sa tak mocne i tak bardzo porownywalne ze trzeba sie czepiac poprostu szczegolow.

 

Ale... ;)

3-4KM w jedna czy druga nie robi roznicy, tylko ze.. liniowosc mocy w k5/k6 a mocna gora w R1 jednak robi roznice - tak mi sie wydaje. Mialem okazje tylko chwile polatac K6 i R1 wiec nie jest zbytnim autorytetem tylko opieram sie na opini nazwijmy to expertow i wykresami.

 

w metrze w sumie wpadlem na dobra idee... jak ktos ma duzo kasy i podoba mu sie R1, to pelen wydech, PowerComannder, velocity stacks i nie ma zadnej dziury tylko liniowa bestia.

 

a jak ktos ma mniej kasy to kupuje K7, wywala ohydne wydechy i zabawa z fabrycznym "power commanderem" i ma rakiete mniejszym kosztem :)

 

jak napisalem glupote to poprawcie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

generalnie co trzeba zmienic bo w kazdym jest hu*owe :

przewody na stal

uszczelkę pod głowicą

zębatki i łańcuch

amortyzator skrętu

tłumiki dla lansu, albo od razu cały wydech

opony

To jest niezbędne minimum.

zapomnialeś o:

-sprzegle

-przednim zawiechu i tylnym

- carbonowe obrecze

-tarcze hamulcowe z zaciskami

-owiewki na carbonowe

-wałki z zebatkami

-rame z mozliwościa regulacji kąta głowki

-wydajniejsza pompe paliwową

:icon_razz:

WERA#111

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...