vtec Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 (edytowane) Witam. Chcialbym aby posiadacze ww sprzecikow napisal kilka slow o nich gdyz stoje przed dylematem zakupu. Chciałbym aby osoby posiadajace te moto napisaly co im sie nie podoba i co by zmienili. Czy tlumiki pod tylkiem mocno grzeja w zadek... itd... Edytowane 31 Sierpnia 2007 przez vtec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Bylo juz bardzo wiele razy nawet ostatnio temat R1 vs. GSXR. Wystarczy poszukać. Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vtec Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Bylo juz bardzo wiele razy nawet ostatnio temat R1 vs. GSXR. Wystarczy poszukać. czytalem :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 no to jak czytałeś, to poczytaj jeszcze :)na przykład były jakieś krótkie porównania chyba w motocyklu, jako przedruk. wiele nie ma, ale przynajmniej pisali goście, którzy mieli okazję pojeździć wszystkimi jeden po drugim. bo tu na forum to raczej nie trafisz na kogoś, kto jeździłby wszystkimi i mógł porównać...jsz ps. z czystej ciekawości zapytam o twoje doświadczenie motocyklowe... Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZammeR_Poz Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Jak masz hajs na K7, i inne nowki, to idz do salony umow sie na jazdy testowe i bedziesz. wiedzial Tu na forum dostaniesz odpowiedz od ludzi jezdzacych na 125 ktorzy gowno wiedza o tych sprzetach albo z zazdrosci dadza Ci wyklad ze lepiej zaczac od 400 :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vtec Opublikowano 2 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 ps. z czystej ciekawości zapytam o twoje doświadczenie motocyklowe... mozesz sie smiac, ale zaczynalem od 125 i teraz chce kupic motocykl na pare lat i musi to byc 1000. Darujcie sobie teksty typu "powodzenia, bo bedzie ci potrzebne" ps, jezdzilem 3 miesiace na R6. Fajne moto... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witt Opublikowano 2 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 kup k7 i "wlacz" najslabsza wersje (chyba C, nie?), powinno byc w sam raz ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziur Opublikowano 2 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 generalnie co trzeba zmienic bo w kazdym jest hu*owe :przewody na staluszczelkę pod głowicązębatki i łańcuchamortyzator skrętutłumiki dla lansu, albo od razu cały wydechoponyTo jest niezbędne minimum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowak Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 Dziur ktorego ZX10ra masz? 04-05 czy 06+ ? sam sie zastanawiam nad R1 vs GSXR.. wiem juz ze na pewno R1 04-06 nie chce. Wiem ze k7 ma 5KM wiecej w wiekszosci testow zagranicznych, wiem tez ze ma mniejsza dziure w 6-8tys obrotow niz R1. Naczytalem sie przez pare ostatnich dni dziesiatek testow.. i gdyby zastosowac sportowe velocity stacks(nie wiem jak to po PL ? ) to akurat w R1 dziura znika i co wiecej charakterystyka staje sie bardzo liniowa.. (jak wroce z roboty to dam linka). K7 kusi strasznie... wywalic 2brzydkie wydechy i swietne moto z "wbudowanym" power comanderem. albo olac wszystko i brac brutalnego dzikusa K6..? PS: w/g wiekszosci testow najlepszym motocyklem do wszystkiego jest CBR1000RR (sick!) a w testach wygrywa K7.. absurd.. przeciez nie tylko liczy sie moc i wyswietlacz biegow LOL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziur Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 Nowak - moja to 06. Jechałem na GSX-R K7 i wrażenia pozytywne. Przede wszystkim jesli chodzi o zakręty. Silnik łagodnie oddaje moc, nawet powiedziałbym zbyt łagodnie, do 6tys motocykl mozna powiedziec nie jedzie. Najgorsza dziura to własnie ta na dole bo w gornych zakresach obrotów nie jest to wyczuwalne. Ale na pocieszenie - wszystkie nowe tysiące jak i szescsetki tak mają. Jest to spowodowane podwójnym systemem przepustnic z których jedna jest sterowana przez komputer oraz exupem. Wszystko zaczyna lepiej pracowac po skróceniu przełożen, bo jadąc z ta sama predkoscia masz nawiniete z 1,5 tys obrotów wiecej co powoduje ze hamowanie silnikiem i przyspieszanie nie jest nerwowe. Moj kumpel ma R1 - model 2007 - i cholera tez mi sie dobrze jezdzi. Trochę trzeba sie przestawic w zakrętach ale szybko sie przyzwyczajasz. Ogólnie motocykle sa w fazie wyscigu szczurów i praktycznie nie ma czegos takiego ze "ten jest najlepszy". Na dzien dzisiejszy obojetnie ktory wybierzesz z wielkiej czworki bedzie okej. Kieruj sie moze wygladem bo pod wzgledem osiągów to praktycznie jeden h*j. No i jeszcze jedno - testy. Wygrywa ten kto zapłaci albo jest z danym czasopismem zaprzyjazniony albo jak było np w Niemczech jak Alex Hoffman jezdził na zxrr w motogp to wszystkie testy wygrywała kawa. Podejrzewam ze jak by porównali ER6 z R1 to wygrałoby ER6 - bo kawasaki hehe. Dam kolejny przykład:Masterbike 06 wygrała zx10r - cbr1000rr 4 miejsce. Masterbike 07 - wyszły 2 nowe motocykle R1 2007 i GSXR k7 wiec kawa i honda mogły się co najwyzej bic o 3 i 4 miejsce no ale skoro dziesiatka i fajer się nie zmieniły od zeszłego roku to kawa powinna byc na 3 miejscu a honda na 4 analogicznie do roku 2006. Wyniki były następujące R1, CBR1000RR, ZX10R, GSXR k7. Czasy na zx10r i na cbr1000rr były takie same a zadecydowało to ze Honda ma lepsze hamulce. Pominięto ze nie ma pompy hamulcowej promieniowej, antyhopingu i ma zdecydowanie słabszy silnik. Jak mi to ktos wytłumaczy to nadaje się do polityki. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowak Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 wlasnie wszedlem i odszukalem ten dyno run. Attached is a FactoryPro Velocity Stacks' dyno; awesome low/mid-range boost.(RED - FactoryPro V-Stacks, BLUE - Graves V-stacks, GREEN - stock) http://img210.imageshack.us/img210/4743/fa...acksdynoon7.jpg---------------- Pewnie Dziur ciezko sie nie zgodzic, wszystkie litry obecnie sa tak mocne i tak bardzo porownywalne ze trzeba sie czepiac poprostu szczegolow. Ale... ;) 3-4KM w jedna czy druga nie robi roznicy, tylko ze.. liniowosc mocy w k5/k6 a mocna gora w R1 jednak robi roznice - tak mi sie wydaje. Mialem okazje tylko chwile polatac K6 i R1 wiec nie jest zbytnim autorytetem tylko opieram sie na opini nazwijmy to expertow i wykresami. w metrze w sumie wpadlem na dobra idee... jak ktos ma duzo kasy i podoba mu sie R1, to pelen wydech, PowerComannder, velocity stacks i nie ma zadnej dziury tylko liniowa bestia. a jak ktos ma mniej kasy to kupuje K7, wywala ohydne wydechy i zabawa z fabrycznym "power commanderem" i ma rakiete mniejszym kosztem :) jak napisalem glupote to poprawcie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 5 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 generalnie co trzeba zmienic bo w kazdym jest hu*owe :przewody na staluszczelkę pod głowicązębatki i łańcuchamortyzator skrętutłumiki dla lansu, albo od razu cały wydechoponyTo jest niezbędne minimum.zapomnialeś o:-sprzegle-przednim zawiechu i tylnym- carbonowe obrecze-tarcze hamulcowe z zaciskami-owiewki na carbonowe-wałki z zebatkami-rame z mozliwościa regulacji kąta głowki-wydajniejsza pompe paliwową :icon_razz: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZammeR_Poz Opublikowano 5 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 No a potem sprzet pali 15-17 litrow... tak jak IBIZIE, jezdzi na R1 2005 :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 5 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 No a potem sprzet pali 15-17 litrow... tak jak IBIZIE, jezdzi na R1 2005 :buttrock:chciałbyś :banghead: mi średnie spalanie na tor i spowrotem(35km) 7-10 przelotów na ćwiartke i prawie baku niema :buttrock: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4NIEK Opublikowano 5 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 tak jak ktoś już wyżej napisał... JAZDA PRÓBNA :icon_razz: i od razu będziesz wiedział, który sprzęt Ci przypasuje :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.