przemekpal Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Witam.Koledze z forum lubelskiego nie moze otworzyć się stronka naszego forum i prosił o zamieszczenie tutaj jego problemu, co niniejszym czynię :flesje: witam. mam nastepujacy problem. odstawialem ostatnio kawe na rutynowa regulacje gaznikow i wymiane swiec. po tej operacji w drodze do domu, zaczelo dziac sie cos dziwnego. mianowicie: na srednich obrotach moto zaczyna pierdziec i jakby tracic moc, po dodaniu gazu, chwilka zawieszenia i wkreca sie na obroty i dostaje nalezytego kopa. dzieje sie tak tylko wtedy, kiedy jedzie sie delikatnie, to znaczy gdy nie ma obciazenia. przy rownym mocniejszym przyspieszaniu jest ok. nastepnego dnia odstawilem moto, zeby to poprawili i zalozyli odpowiednie swiece... (zamiast cr9e zalozyli cr8e) swiec nie zmienili, bo podobno to nie moze byc wina swiec. Gazniki poprawili i wczoraj wszystko wygladalo na to, ze jest ok. dzisiaj w drodze do pracy, a pozniej podczas powrotu, znowu to samo :/ Macie pojecie co to moze byc? Sprzet mial blokade na gaznikach, ktora byla zdjeta przy pierwszej regulacji w kraju. Silnik chodzil ok. po jakims czasie wybebeszylem troche tlumik bo chodzil jak skuter... i wszystko nadal bylo ok. po**balo sie dopiero po tej ostatniej regulacji.. pozdrawiam i mam nadzieje, ze ktos wie o co chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Witam.Kolega ma źle ustawiony skład mieszanki. W serwisie pewnie ustawili śrubkę od składu w/g ustawień fabrycznych. Przy pustym tłumiku trzeba odpowiednio ustawić mieszankę, bo przeważnie gdy silnik się zagrzeje takie jaja będą się działy. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=73870&hl= Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekpal Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Kolega mówi, że problem nie powstał po wybebeszeniu tłumika.. Moto po tym zabiegu jezdzilo ok...Pewnie w serwisie sie nie popisali... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
birol Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 Ok. W koncu strona mi sie otwiera. Wiec napisze o co chodzi. Przed serwisem było ok, mimo wybebeszonego tłumika. Dopiero po odebraniu cos zaczelo swirowac.Do dnia dzisiejszego sie z tym nie uporałem. Przejzalem juz wszystko, wszystkie przewody, wezyki, zmienialem swiece. przegladalem caly system doładowania dynamicznego. Gazniki rozbierałem, przedmuchiwałem i dalej dupa.Silnik pali bardzo dobrze, na wolnych obrotach jest ok, na srednich tez, przyspiesza dobrze i równo.Swiece maja normalny kolor. wszystko generalnie wyglada dobrze. Gdyby nie to, ze po ostrzejszym przyspieszeniu zaczyna jakby brakowac paliwa, bo po ponownym odkreceniu manetki, jest ok, znowu zaczyna ciagnac do momentu ustalenia zadanej predkosci kiedy to zaczyna dziwnie "buczec" jakby nie palila na ktorys gar.Probowałem podczas tego zjawiska, podciagnac ssanie i wtedy jest ok.Nie mam zielonego pojecia co to moze byc, do serwisu nie mam ochoty oddawac, po pierwsze w chwili obecnej ciezko z kasa i jakos stracilem do serwisów zaufanie :/ Wrazenie jest takie jakby brakło jej paliwa. Może poziomy popieprzyli ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 Nie sadze zeby ruszali poziomy.Po co sie meczyc jak wystarczy sprawdzic z danymi czy sa wlasciwe i jak sa to zostawic. Nie rozumiem jdlaczego piszesz ze nie wiesz co to jest - wiesz ze to za malo paliwa w momencie odkrecania gazu.Jezeli sprawdziles : - odpowietrzenie zbiornika ( czy wezyk nigdzie sie nie zgniata / zagina ) - wezyk podcisnieniowy kranika - jak wyzej - sam kranik, jak duzo paliwa daje na polozeniu PRIto moja sugestia jest taka jak jacek1 - odkrecic sruby skladu mieszanki na wolnych o 1/2 obrotu, albo ruszajacy sie paproch w odcinku przelotu ukladu wolnych tam gdzie idzie do otworku za przepustnica dajacy paliwo przy pierwszym podniesieniu przepustnic z wolnych obrotow ( za przejscie z wolnych do wyzszych obrotow odpowiedzialny jest ten przelot i wykroj przepustnicy, ktory sie nie zmienil. ) Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.