ekimm Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 raczej wątpie bo moto podobno kupiony w kraju w salonie był ale cholera wie, w serwisie jak oddawałem na regulacje nic mi nie mówili, pojade do jakiegoś mechanika moze bedzie wiedział co i jak bo jak narazie jestem wkur... ze to aż taka róznica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 A zamienialiście się na maszyny? Jak kumpel zostanie na Twojej w tyle to może i faktycznie coś jest nie tak. A poza tym w klasie 600 sportów wydaje mi się że do takiej prędkości każdy podobny sprzęt będzie miał podobnego kopa. Więc raczej nie sugieruj się sprzętem kumpla tylko obadaj papiery czy moto nie było blokowane, przejżyj filtr powietrza, świece itp i przyczyna może się wyjaśnić. A ten serwis to coś z klasą czy podwórkowy mechanik? Bo ktoś mógł się machnąć też o 1 ząb na łańcuszku i efekt może być podobny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ekimm Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Jak wcześniej pisałem zamienialiśmy sie na sprzęty i on zostawał w tyle, ja serwisowałem w PJP na woli w Warszawie juz niby ten serwis ma jakąś tradycję. A sprawdzic w papierach czy był zablokowany nie dam rady nie ma takich papierów, filtr powietrza nówka i świece wymienione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Jeszcze jest kwestia dotarcia sprzeta. Dobrze dotary silnik bedzie mial wiecej wigoru niz taki palowany od pierwszych kilometrow. Na to juz niec sie nie poradzi.Poza tym moc podana przez producenta jest moca usredniona i jaka powino sie osiagnac. Moze akurat sprzet kolegi ma nadwyzke mocy :biggrin: Choc tutaj bylaby to pewnie roznica 1 czy 2 dlugosci motocykla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Ja bym stawiał na synchronizację gaźników. Sprzęty po synchronizacji lepiej się zbierają.następny kolega, co mu motocykl po synchro lepiej idzie :wink: ciekawe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bajo Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 A może zamień się z kolegą układami wydechowymi i zobaczcie jak wtedy będzie?PozdrawiamBajko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ekimm Opublikowano 4 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 miałem wymieniany łańcuszek rozrządu rozbore i zobacze czy jest dobrze ustawiony jesli sie walneli o jeden ząbek to sie wkur..e, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 wydaje mi się że przestawiony rozrząd byłby bardziej zauważalny... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.