Skocz do zawartości

Jak to jest z tym wpływem pozycji motocykla na...?


Danski
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Stifler. Chciał bym to zobaczyć jak zamontujesz sobie zegar wskazujący ciśnienie oleju i będziesz się w niego wpatrywał lecąc na gumie. A co do kontrolki to gaśnie ona przy około 0,3 atm a prawidłowe ciśnienie przy dajmy na to 10tys rpm to około 5 atm. Więc nie daje nam ona praktycznie żadnych informacji na temat ciśnienia na wysokich obrotach. Pompa może już ssać pianę o kontrolka nadal się nie zaświeci bo w magistrali będzie 0,5 bar.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stifler. Chciał bym to zobaczyć jak zamontujesz sobie zegar wskazujący ciśnienie oleju i będziesz się w niego wpatrywał lecąc na gumie. A co do kontrolki to gaśnie ona przy około 0,3 atm a prawidłowe ciśnienie przy dajmy na to 10tys rpm to około 5 atm. Więc nie daje nam ona praktycznie żadnych informacji na temat ciśnienia na wysokich obrotach. Pompa może już ssać pianę o kontrolka nadal się nie zaświeci bo w magistrali będzie 0,5 bar.

 

A co to za problem sobie zerknąć na zegar?? I tak w wiekszości jade powoli na kole więc spoglądać moge. A dobrze by było mieć zegar, który by sie zatrzymał przy najmniejszym ciśnieniu i było by wtedy widać czy rzeczywiście spada..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli chodzi o stopke to nie moze swiecic kontrolka bo przeciez w czasie jazdy pokonuje sie zakrety i trzeba sie pochylac (co prawda wgre wchodzi jeszcze grawitacja,ale bez przesady)),ajezeli chcecie zobaczyc skutki jazdy na kole zobaczcie sobie ostatni Swiat Motocykli tam jest o suzuki sv (czy cos takiego)i sa pokazane panewki.

Dokladnie,masz racje.Problem w SV przy stawianiu-ale wysoko,to niedosmarowanie panewek (jakies dwa tygodnie jazdy a pozniej placz).Zazwyczaj trzymasz poziom ponad stan,przedluzasz smok lub przebudowywujesz miske i problem znika :)

Edytowane przez SVRemoS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak wy ale odkąd mam 4paka staram się odpalać go w pionie, dopiero jak popracuje z 10 sk stawiam go na stopkę, być może nie jest to potrzebne ale jakoś tak mi lżej na duszy :icon_twisted:

 

Nie wiem, czy taki zabieg ulżyłby mojej duszy - zawsze przy odpalaniu na stopce wydaje mi się że męczę silnik. Dodatkowo w moim zephyrku ssanie działa tak, że albo silnik gaśnie, albo wrzuca obroty na 3.5-4tys. Myślę, że te obroty na zimnym silniku bardziej go niszczą niż przechył.

 

Z drugiej strony słyszałem, że pompa olejowa zaczyna wydajnie pracować gdzieś od 3.000 obr., także sam już nie wiem jak z tym rozgrzewaniem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...jako fanatyczny użytkownik v-maxa dodam, że i w moim moto występuje problem wpływu pozycji motocykla na fałszywe sygnalizowanie braku smarowania.

 

V-max ma kontrolkę/czujnik poziomu oleju a nie ciśnienia oleju.

 

Jak mamy zalaną przepisową ilość oleju to bankowo przy ostrym przyśpieszaniu ta kontrolka nam się zaświeci podczas jazdy.

Czasem mryga podczas przechylania się na winklach.

Zalewam więcej oleju, tak na maxymalny stan - a i tak czasem przy maxymalnych obrotach mi mrygnie.

 

Przestałem się tym przejmować... taki urok tej konstrukcji :)

Edytowane przez vmax-r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...