Skocz do zawartości

Dla zainteresowanych posiadach VN 750


goodidea
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam...zrobilem a raczej jestem w trakcje remont generaly calego silnika w moim vulcanie poczawszy od apnewek i walu,poprzez tuleje pierscienie ,konczac na rozrzadzie.Calosc kosztow zamklela sie w 2200 zl,robocizna we wlasnym zakresie(mechanik wzialby za nia drugie tyle),jesli bylby ktos zainteresowany jak co gdzie dostac to chetnie pomoge gdyz przez miesiac zalapalem sporko kontaktow z czesciami,niestety drogimi, ale jak ktos sie zna insnieje sporo zamiennikow:)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, chętnie poznam adresy gdzie można kupić części do VN. Pochwal się.

 

zalezy o co chodzi,sprawy silnikowe typowo czyli panewki tuleje zawory pierwcienie kupielem w krakowie u sikorskich,łańcuszki rozrzadu dolne w jaworznie koszt jednego 70 zl,glrne niestety pan kawasaki orginalne 234 za jeden,walki allegro slizgi rowniez,generalnie slizgow nie trzeba wymieniac:)

Ogolnie meisiac szukania:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli mam rozumieć że wał korbowy szlifowałeś, panewki zostały dobrane lub dorobione jakieś tam, tuleje zostały dorobione z jakiegoś materiału pod stare tłoki, pierścienie tłokowe zostały dobrane jakieś samochodowe :biggrin: :bigrazz: :P ?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam>>> no właśnie i ja jestem ciekawy czy to aby jakaś partyzantka nie jest ???? Opisz dokładniej co i jak >>> czy faktycznie kombinowałeś z tłokami itp.

PS jeśli chodzi o tłoki to jest gość w Milanówku/warszawa który zajmuje się dorabianiem tłoków i jakoś mu to wychodzi ( cena jednego ok 250 zł) dorabiał mi parę razy do silników marynistycznych 2T i jakos to chodziło ( bez reklamacji)

Pozdro............

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli mam rozumieć że wał korbowy szlifowałeś, panewki zostały dobrane lub dorobione jakieś tam, tuleje zostały dorobione z jakiegoś materiału pod stare tłoki, pierścienie tłokowe zostały dobrane jakieś samochodowe :biggrin: :icon_biggrin: :biggrin: ?????

 

Dokladnie tak,przy czym nie samochodowe a sa standardowe taki cel szczecie:)tuleje tez mieli orginal na wymiar,tloki zabielili,rozrzad tez dol docinany dida gora orginal;/

 

Witam>>> no właśnie i ja jestem ciekawy czy to aby jakaś partyzantka nie jest ???? Opisz dokładniej co i jak >>> czy faktycznie kombinowałeś z tłokami itp.

PS jeśli chodzi o tłoki to jest gość w Milanówku/warszawa który zajmuje się dorabianiem tłoków i jakoś mu to wychodzi ( cena jednego ok 250 zł) dorabiał mi parę razy do silników marynistycznych 2T i jakos to chodziło ( bez reklamacji)

Pozdro............

 

Moze i jest:PTuleja jest standardowa na wymiat tluki trzeba bylo zabielic pod nowa,pierscienie tez standardowe na wymiar do kilku rodzaji motocykli pasuja zawory rozniez sa standardowe ja zaplacilem za gloice robocizna i 4 nowe zawory 270 zl , pan kawasaki za same zawory powiedzial mi 600 zl,dlatego mozesz nazzawc to partyzantka ale remont wyniusl mnie 2200 zl a wymienone jest wszystko i 10 lat bez niczego pochodzi a u pana kawasaki wyszlo by mnie to 5300 zl bo liczylem,i czekania bog wie ile:)

 

Witam>>> no właśnie i ja jestem ciekawy czy to aby jakaś partyzantka nie jest ???? Opisz dokładniej co i jak >>> czy faktycznie kombinowałeś z tłokami itp.

PS jeśli chodzi o tłoki to jest gość w Milanówku/warszawa który zajmuje się dorabianiem tłoków i jakoś mu to wychodzi ( cena jednego ok 250 zł) dorabiał mi parę razy do silników marynistycznych 2T i jakos to chodziło ( bez reklamacji)

Pozdro............

 

Moze i jest:PTuleja jest standardowa na wymiat tluki trzeba bylo zabielic pod nowa,pierscienie tez standardowe na wymiar do kilku rodzaji motocykli pasuja zawory rozniez sa standardowe ja zaplacilem za gloice robocizna i 4 nowe zawory 270 zl , pan kawasaki za same zawory powiedzial mi 600 zl,dlatego mozesz nazzawc to partyzantka ale remont wyniusl mnie 2200 zl a wymienone jest wszystko i 10 lat bez niczego pochodzi a u pana kawasaki wyszlo by mnie to 5300 zl bo liczylem,i czekania bog wie ile:)

 

Witam>>> no właśnie i ja jestem ciekawy czy to aby jakaś partyzantka nie jest ???? Opisz dokładniej co i jak >>> czy faktycznie kombinowałeś z tłokami itp.

PS jeśli chodzi o tłoki to jest gość w Milanówku/warszawa który zajmuje się dorabianiem tłoków i jakoś mu to wychodzi ( cena jednego ok 250 zł) dorabiał mi parę razy do silników marynistycznych 2T i jakos to chodziło ( bez reklamacji)

Pozdro............

 

Kurde cos sie forum piepszy bo juz drugi raz pisze odpowiedz;/

Tak wiec mozna to zuanc za partyzantke gdyz glowa tu zasloga szlifierza i jego wiedzy,kawasaki vn cale szczescie tluki luleje i pierscienie ma standardowe wystepuja jeszcze w kuklu motocyklach takie tez dobral na wymiar spasowal i sprasowal idealnie,panewki tez sa wymiarowe na wal oczywiescie musial byc przeszlifowany gdyz sostal zatarty(woglone ze moja ze ten motocykl jezdzil to byl cod panewki weszly na siebie),lancuszki rozrzadu dol dida docinani na miare super lancuch gora kawasaki

Gdybym nie zrobil swoistej parrtyzantki remont wyszedl by mnie 5300 zl sam wiesza ile kosztuja czesci u pana akwasaki a o uzywkie okropnie ciezko(dobre).

MAm motocykl teraz na 10 lat bezopslugowy tylko olej i do siec czasem zajjrzec:)

Nie sprzedam go a nasilem sie z takim zamiarem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...