Pablo78 Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 wydaje mi sie' date=' że to jedyna metoda, niezależnie od sprzętu ... a im cięższe moto tym bardziej sie trzeba starac [/quote'] Mi wydaje się że kluczem do jazdy w takim tereni są opony,no i oczywiscie masa motocykla. Hun996.Pisałem na twojego priva,ale chyba coś niedoszło :| Daj znać :lol: Jak dodać cholerne zdjęcie do swojego profilu?????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 Jak dodać cholerne zdjęcie do swojego profilu??????????Hej,Naciskasz na gorze strony forum (pod bannerem) na profil, zjezdzasz na dół, aż do "Panelu kontrolnego emblematów"! Tam dodajesz avatary i masz wszystko wyjasnione! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo78 Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 ;) Dziękiiiii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 wydaje mi sie' date=' że to jedyna metoda' date=' niezależnie od sprzętu ... a im cięższe moto tym bardziej sie trzeba starac [/quote''] Mi wydaje się że kluczem do jazdy w takim tereni są opony,no i oczywiscie masa motocykla. Hun996.Pisałem na twojego priva,ale chyba coś niedoszło :| Daj znać :lol: Jak dodać cholerne zdjęcie do swojego profilu??????????[/quote wydaje Ci sie w 100% slusznie ;):):P najlepiej jak troche pojezdzisz na Hisqvarnie lub podobnym i wsiadasz na xt lub dr w tedy zaczynasz rozumiec o co idzie:)--- naprawde warto pomyslec o takim eksperymencie niesamowcie przypiesza edukacje motocyklową:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo78 Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 :P Dla mnie xtz-ka jest generalnie pierwszym motocyklem po TS-350 :? ,10 lat temu.W zeszłym(1)sezonie zrobiłem 8tkm,oprócz paru gleb prawie na postoju nic wielkiego się nie stało.Co lepsze Zaraziłem :twisted: ,braciaka który nawet o tym nie my [ Dopisane: 25-02-2006, 13:29 ]:P Dla mnie xtz-ka jest generalnie pierwszym motocyklem po TS-350 :? ,10 lat temu.W zeszłym(1)sezonie zrobiłem 8tkm,oprócz paru gleb prawie na postoju nic wielkiego się nie stało.Co lepsze Zaraziłem :twisted: ,braciaka który nawet o tym nie myślał no i kupił nówkęVT600Shadow :? .Ale wg mnie niema jak duże Enduro :P .jeśli kiedyś będę zmieniał to większe a'la Africa Twin :roll: My [ Dopisane: 25-02-2006, 13:33 ]Sorki ale coś się mi się wcisnęło 8O .Myślę ze nic więcej jak Honda AF,już nie trzeba.Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motodzik Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 Jestem również posiadaczem xtz660, zgodzę się z tym że powyżej 130 na godzinę zaczyna się walka - naj szybciej jechałem z górki 170 i zaczynało już nieźle falować. Tenerka ma bardzo piękny dzwięk, wstawiłem trochę głośniejszy tłumik ale na wysokich obrotach słychać silnik- nie lubię jezdzić na wysokich obrotach więc zmieniłem zębatkę tylnią z 46 na 41-42 zęby- wydaje się jakby była mocniejsza (przez to że ma dużego kopa na dole i w śr obrotacha pózniej zaczyna słabnąć). przy 20 tys pękła membrana w gazniku :P - (nowa ok 300) i zmieniłem cały gaznik który kupiłem za 260 :P . Co do spalania to wszystko zależy od jazdy w trasie z v+ok120-130 spala 6 l ale rekordowo to spalił 9l podczas jazdy na maxa z obciążeniem (jechałem z kilkoma plastikami i golasami na zlot).Czasami przy dłuższych postojach (2tyg do miesiącas) nie chce od razu zapalić - u mnie musiałem czasami przedmuchać gaźnik i ti zawsze pomagało.Potrafi spalić sporo oleju w zależności od jazdy nawet do 0,7l na 1000km także trzeba często kontrolować poziom. Utwardziłem troche zawieszenie -przód gęsty olej 20tka + dodatkowo mały dystans na sprężyne, tył wg mnie jest troche za miękki, po tym wszystkim lepiej prowadził się w zakrętach- kilka razy przytarłem nawet "centrala". Mam ją orawie 4 lata i nieraz uratowała mi dupę gdyż jak każde enduro wybacza więcej błędów niż plastiki i choppery :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo78 Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 Czasami przy dłuższych postojach (2tyg do miesiącas) nie chce od razu zapalić Mam ten sam problem ze swoją.Ale podejrzewam ze to paliwo :? W zbirrniku znajduje się 1 litr :roll: benzyny od 3 miesięcy.Co gorsze spuszczony z kosiarki,bo mi zbrakło :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 :P w sumie to zalezy do czego i za jaką kase wszystko...jak zwykle dylemat wyboru -przy wymianie na xrv wiele nie zyskasz (prucz wagi) sam mysle nad wymianą w przyszlym roku biga na TTR 600 yamahy trwalosc super i waga znosna!!! idealny turystyk a na teren to szkoda motorków:):P lepiej kup crossa z bratem mozna sie wyszalec i nie ciagnie potem w trudy teren na xt - Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo78 Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 wstawiłem trochę głośniejszy tłumik Motodzik gdzie dostać takie cudo za normalne pieniądze?????????Ewentualnie jak go dobrze przerobić,żeby miał TŁUSTY dzwięk i pięknie STRZELAŁ :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aristo6 Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 Panowie, zdecydowalem sie na Tenerke :banghead:Prosze, powiedzcie, na co uwazac podczas zakupu. Wylookalem w niemcowni sztuke z 99 roku z teoretycznym przebiegiem 11tys i sobie wiele obiecuje :banghead: Nie wiecie, gdzie zdobyc chocby instrukcje obslugi po angielsku? I jeszcze jedno - gdzie mozna zamowic gmole i ile takowe kosztuja, bo sadze ze ta oslona chlodnicy peknie w terenie dosc szybko... tym bardziej, ze to ma byc moj pierwszy sprzet ;) pozdrowienia [ Dopisane: 26-02-2006, 17:13 ]ps. Ile kosztuje 12-tysieczny pelny przeglad? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo78 Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 Prosze, powiedzcie, na co uwazac podczas zakupu.Witam.Myślę że warto sorawdzić odbój na główce ramy,czy nie ma śladów mocnego dobicia,jak również na lakier i naklejki które powinny być oryginalne.Oczywiście musisz również osłuchać silnik czy nie wydobywa z siebie dziwnych odgłosów :| .Stań za moto kilka metrów i zobacz czy zgrywają się koła i czy tylny błotnik pasuje do reszty.Ja w swojej mam 70tkm i widać na manetkach i podnóżkach ślady użytkowania.Na moje polatają drugie tyle.Jeśli chcesz moto do wypadOw do lasu,to proponuję xt600,xtz jest do tego za ciężki :-x ,no i te owiewki.jak chcesz pośmigać w lekkim terenie i pojeżdzić po ulicy,to jak najbardziej XTZ.Najlepiej z podwójną lampą(myślę że dużo lepiej wygląda.Co do gmoli,to chętnie sam bym je kupił,tylko gdzie :banghead: Oczywiście jest jeszcze kilka miejsc w moto w które powinno się zajrzeć,ale moja wiedza jest jaka jest :roll: Więc to wszystko z mojej strony.Pozdrawiam serdecznie ;) . [ Dopisane: 27-02-2006, 09:24 ]Hun996.Wielkie dzięki za podpowiedż.Może się kiedyś gdzieś stykniemy,to ja stawiam :banghead: .Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 przeglad 65 zl tydzien temu robilem a 1 przeglad po sprowadzeniu moto z zagranicy jakos 150 Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 ;) Witam.Ja posiadam XTZ 660 z 96r.Tak sie składa że kupiłem ją na oponkach o które pytałeś.Muj sprzęt ma 70tkm i jak narazie wszystko jest OK,może dlatego że jest pierwszy sezon w kraju,skąd przyjechała ze Szwajcari.Co do moto,to do prędkosci 130 jedzie się całkiem przyjemnie,natomiast powyzej zaczyna sie walka.160 licznikowo i się kończy.Nie wiem czy to prawda,ale w kwitach ma napisane 30kw.Jeśli cos ktoś wie odn dławienia na rynek CHF to niech się podzieli.Spalanie wkołokomina bez oszczędzania 7,5l.Trasa 5l.Co do sprzęgła to słychac je jak wdusze klamke.Pytałem mechaniora od moto i pow zeby dać se na mszę i nic nierobić.NIEWIEM.Co do opon to niema problemu z prowadzeniem.Szybkie łuki 120-130 pokonuje bez problemy.Do lasu od BIDY też się nadają.Jeśli masz przed sobą kopny PIOCH,to albo pełna maneta,albo zwaracaj ;) W ten teren te opony to PORAŻKA.Jeśli macie podobny sprzęt PISZCIE.Pozdro4ALL. [ Dopisane: 24-02-2006, 12:04 ]Potzebuję porady :roll: .Czy do mo0jej XTZ-ki mogę lać ELFa 4T 10W40.Moto ma 70tkm przebiegu.Dzięki bardzo.Pozdro. :D . dać se na mszę i nic nierobić znalazles dobrego uczciwego mechanika!!!!!!!!!!! to stare moto ale ze Szwajcarii -tam wszystko jest w najlepszej wersji!!!! niewymagaący wytrzymaly sprawdzony sprzet o ile nie lejesz oleju samochodowego:) wszystkie zachodnie sa dobre!!!!--nie jedz nim tylko w trudny teren bo zabijesz mu zawieszenie!---co do szybkiej jazdy to po wymianie amorów doznasz olsnienia ;):):banghead:--od biedy mozna zregenerowac ale to inna bajka...i jeszcze bardzo wazna sprawa filttr powietrza!!!! ma bardzo duze znaczenie co z tego ze wlejesz najdrozszy olej skoro mielisz piach i pyl z powietrzaw silniku??? [ Dopisane: 27-02-2006, 12:57 ]Panowie, zdecydowalem sie na Tenerke :DProsze, powiedzcie, na co uwazac podczas zakupu. Wylookalem w niemcowni sztuke z 99 roku z teoretycznym przebiegiem 11tys i sobie wiele obiecuje :D Nie wiecie, gdzie zdobyc chocby instrukcje obslugi po angielsku? I jeszcze jedno - gdzie mozna zamowic gmole i ile takowe kosztuja, bo sadze ze ta oslona chlodnicy peknie w terenie dosc szybko... tym bardziej, ze to ma byc moj pierwszy sprzet :banghead: pozdrowienia [ Dopisane: 26-02-2006, 17:13 ]ps. Ile kosztuje 12-tysieczny pelny przeglad? jedz z kims kto jezdzi terenowcem:):banghead: najleszy i najbezpieczniejszy wariant zakupu!!!!! a jeszcze lepiej jak po terenie smiga!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo78 Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 dać se na mszę i nic nierobić znalazles dobrego uczciwego mechanika!!!!!!!!!!! Piszesz serio czy się nabijasz??????????? i jeszcze bardzo wazna sprawa filttr powietrza!!!! Wygląda świeżo,ale go porządnie przedmuchałem :oops: Jak będę go dmuchał co 5-6tyś,chyba edzie OK????????????????? :roll: Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 dać se na mszę i nic nierobić znalazles dobrego uczciwego mechanika!!!!!!!!!!! Piszesz serio czy się nabijasz??????????? i jeszcze bardzo wazna sprawa filttr powietrza!!!! Wygląda świeżo,ale go porządnie przedmuchałem :oops: Jak będę go dmuchał co 5-6tyś,chyba edzie OK????????????????? :roll: Pozdro. serio!! bo gdybys chcial 10 latka robic na igle to zawsze cos wjdzie przy rozkrecaniu ...uszczelki gumy sa juz utlenione....pozapiekane elementy...co do filtra zalezy w jakim terenie jezdzsz jesli kolo cementowni to co tydzien:) kup lej do fltra papierowego nie wem czy dotaniesz wszedzie ale sa zestawy w niemczech 19 euro dalem 2 butelk 1 pluczesz druga pryskasz:) kilku krotnie zwiekrza sktecznosc filtrowania pierscienie praktycznie wieczne:) bo ich zuzycie glównie zalezy od filtra powietrza!---zakladajac, ze lejesz normalny olej motocyklowy do silnika:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.