Ziele90 Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 siema, potrzebuje informacji na temat tylniego zawieszenia:jaki motor ma najwiekszy skok zawiasu tylniegood jakiego motoru jest najwytrzymalsze zawieszenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski_01 Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 poszukaj na stronach producentow motocykli, zazwyczaj jest od bardzo zlblizony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 320mm Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziele90 Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 chodzi mi ogolnie o zawias może być nawet od turystyka. i najlepiej zeby był łątwo dostepny na rynku i nie po 1000zł za sztuke:) amor musi być długi, miec jak najwiekszy skok oraz musi byc wytrzymały. lub doradzcie mi od czego moge zastosowac amory w pojeździe typu buggy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 od jakiegoś ułaza etc? Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroMCZ Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 A powiedzcie mi Panowie (wtrące się do tematu coby nie robić nowego) , jak to jest z regulacją amorka tylnego (chodzi o wysokość) w moim dr? Ja mam podkrecony chyba prawie na maxa , tak juz kupilem i nie zastanawialem sie wczesniej nad tym... Czy chodzi tu o wage "kierownika", czy o to, ze jak w teren to wyzej, jak na trase to nizej, czy jak???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 chodzi tu o wage "kierownika" Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziele90 Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 (edytowane) UAZ etc sie nie nadaje bo rama z silnikiem(też motocyklowym) ważyć bedzie ok 250kg wiec zawiecha od uaza bedzie przewyższać o wiele wage całej produkcji:P zawiecha musi być lekka i nadająca się d oterenu stąd moj pomysł o motocyklowej. Edytowane 27 Sierpnia 2007 przez Ziele90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 a jaki silniczek? Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek 18L Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 A powiedzcie mi Panowie (wtrące się do tematu coby nie robić nowego) , jak to jest z regulacją amorka tylnego (chodzi o wysokość) w moim dr? Ja mam podkrecony chyba prawie na maxa , tak juz kupilem i nie zastanawialem sie wczesniej nad tym... Czy chodzi tu o wage "kierownika", czy o to, ze jak w teren to wyzej, jak na trase to nizej, czy jak???? od wagi i od wzrostu :lalag:ja kupilem yz 125 i nie moglem do ziemi dosiegnac nogamizeby dotknac jedna musialem niezle sprzeta przechylacjak znizalem to okazalo sie ze byl on na maxa podniesiony do gory a regulacji jest sporotylko trzeba miec specjalny klucz(ja nie mialem i sporo sie nastukalem mlotkiem i tepym przecinakiem) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
predator Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Na twmx.com jest poradnik po angielsku, jak ustawic tylny zawias. Bodajze na motoX tez. Co do buggy - tak jak powiedzial enduromaster, 330 mm to najwiekszy skok jaki mozesz znalesc wsrod motocykli offroad (inne motocykle napewno wiekszego nie maja). Widze ze masz duze fundusze, osobiscie poszukalbym na amerykanskim ebay - tam znajdziesz suuper amorki.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziele90 Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 (edytowane) silnik miał być gsx-r 600 ale kolega ma okazyjnie całego gpz500 60KM myśle ze wystarczy na poczatek zawsze można go potem wymienić.zwiecha jest i w stanach i w PL ale 1000zł za sztuke więc chce troche uciąć koszty:) wiadome że niema co oszczedzać ale kilka osób które siedzą w tym temacie mowią mi że przy tak niewielkiej wadze pojazdu amory motocyklowe wystarcza, bo zwykle łąduje sie zaiweche od jakeigos auta ale silniki też sa samochodwe wiec waga buggy jest w okoicach 400-500kg ze swojej str myśle nad amorami na tył od DR750-800 ?http://www.edge.au.com/product_pircv.htm robie coś na takiej bazie - przedni amor jest jak mi sie zdaje motocyklowy, a takei jak tylnie włąsnie są po 1000za sztuke Edytowane 27 Sierpnia 2007 przez Ziele90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 taa, tylko że jak chcesz amorek od moto wpakować to musi być zamocowany podobnie jak w motocyklu żeby miał te 30cm skoku , przez system dźwigni, chyba że od ktma pdsik Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziele90 Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 o i dzięki za konret:) jak by ktoś mial jeszcze jakies podpowiedzi to mile widziane! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 (edytowane) Jak chcesz buggy z amorami o wielkim skoku to rozejrzyj się może bardziej za...przednimi amorami. Tam skok jest bez żadnych dźwigni w okolicach 300 mm. Na komplecie z dwóch motocykli budujesz cały zawias pojazdu, bez dźwigni i niepotrzebnego zamieszania. Edytowane 28 Sierpnia 2007 przez jarek s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.