Skocz do zawartości

Pomocy!!


Czesław
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zacznij od dokładnego sprawdzenia klem akumulatora. Oczyść dokładnie, nasmaruj wazeliną techniczną (bezkawasową) lub np. smarem miedziowym. Zwróć tez uwagę na przewód masowy przy bloku silnika.Jesli masz voltomierz to posprawdzaj napięcia. W serwisówce powinny być podane wszystkie partametry, to znaczy jakie napięcie w jakich warunkach (obroty, światła itp)W większości przypadków przy włączonym oświetleniu i obrotach ok 4-5 tysięcy napięcie nie powinno byc mniejsze niz ~14,3 V mierzone na zaciskach amumulatora.

Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Dzisiaj znow zauwazyłem ta wariujaca wskazowke w gornych obrotach.Nie zawsze sie to zdarza

i tylko w gornych obrotach,jak dojde do 9 tysiecy.Silnik tez wtedy wariuje,cos jakbym na chwile wysprzeglił

a potem wkreca sie juz normalnie.Zaczynam podejrzewac ze cos jest z elektronika.Pozatym motocykl chodzi dobrze,tylko ta wariacja w gornych obrotach staje sie coraz bardziej denerwujaca i co najgorsze czesta.

Dodatkowo cos z tym ładowaniem.Jutro postaram sie wszystko pomierzyc.Pozdrawiam

 

Jeszcze jedno,waz paliwowy,ktory idzie od kranika,mam skierowany lekko do gory,chyba to nie ma wpływu na przepływ paliwa?Bo moze tez byc tak ze w gornych obrotach dostarczanie paliwa jest gorsze i dlatego tak sie dzieje?Pozdrawiiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Zauwazyłem kolejna rzecz,zatankowałem porzadnie motocykl i jazda,specjalnie jezdziłęm jak wariat 2ka i 3jka gorne obroty zeby zobaczyc od jakiego zakresu zaczynaja sie te wariacje silnika i co?I nic,wszystko ok.Wkrecałęm ja chyba z 15 razy i wszystko w porzadku.Wczoraj miałem juz mało benzyny i tak sie zachowywał.Ktos mi pisał ze do doładowania musi byc duzo wachy w zbiorniku ale zeby to miało az takie znaczenie?Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Dzisiaj sprawdziłem napiecie i wydaje mi sie ze nie jest najlepiej.Ładowanie jest tylko tak: zamiast spadac to jak właczam swiatła to nawet rosnie i to sporo.Przy właczonych swiatłach i odkreceniu do 8-9 tys obrotow pokazało nawet 15,8V.Czy to nie za duzo??Bede wdzieczny za rade

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ograniczenie napiecia reglera powinno wszystko powyzej 15V uwalic na mase i zamienic w cieplo :lapad: Sprawdz, czy ktorys z kabelkow reglera nie jest luzny, specjalnie taki cienki czarny dajacy + przy wlaczonym silniku.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za pomoc.Sprawdze dzisiaj jak z kabelkami od regulatora,ale jesli bedzie w porzadku to rozumiem ze czeka mnie wymiana??Podejrzewam ze to własnie regulator robi mi te problemy w gornych obrotach i z wariujaca wskazowka i rowniez silnikiem.Dzieki i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...