Czesław Opublikowano 7 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2007 Na pewno nie jest,ale co to oznacza?Od czego zaczac?Akumulator co dziwne jest prawie nowy.Dziekuje za odpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 7 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2007 Zacznij od dokładnego sprawdzenia klem akumulatora. Oczyść dokładnie, nasmaruj wazeliną techniczną (bezkawasową) lub np. smarem miedziowym. Zwróć tez uwagę na przewód masowy przy bloku silnika.Jesli masz voltomierz to posprawdzaj napięcia. W serwisówce powinny być podane wszystkie partametry, to znaczy jakie napięcie w jakich warunkach (obroty, światła itp)W większości przypadków przy włączonym oświetleniu i obrotach ok 4-5 tysięcy napięcie nie powinno byc mniejsze niz ~14,3 V mierzone na zaciskach amumulatora. Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czesław Opublikowano 8 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 Witam Dzisiaj znow zauwazyłem ta wariujaca wskazowke w gornych obrotach.Nie zawsze sie to zdarzai tylko w gornych obrotach,jak dojde do 9 tysiecy.Silnik tez wtedy wariuje,cos jakbym na chwile wysprzegliła potem wkreca sie juz normalnie.Zaczynam podejrzewac ze cos jest z elektronika.Pozatym motocykl chodzi dobrze,tylko ta wariacja w gornych obrotach staje sie coraz bardziej denerwujaca i co najgorsze czesta.Dodatkowo cos z tym ładowaniem.Jutro postaram sie wszystko pomierzyc.Pozdrawiam Jeszcze jedno,waz paliwowy,ktory idzie od kranika,mam skierowany lekko do gory,chyba to nie ma wpływu na przepływ paliwa?Bo moze tez byc tak ze w gornych obrotach dostarczanie paliwa jest gorsze i dlatego tak sie dzieje?Pozdrawiiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 Nie no przeciez zbiornik masz jeszcze wyzej.Jezeli to wariowanie w gornych obrotach zdaza sie coraz czesciej to to moze byc sprzeglo ( jezeli czujesz to jak wysprzeglenie ). Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czesław Opublikowano 9 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 Witam Zauwazyłem kolejna rzecz,zatankowałem porzadnie motocykl i jazda,specjalnie jezdziłęm jak wariat 2ka i 3jka gorne obroty zeby zobaczyc od jakiego zakresu zaczynaja sie te wariacje silnika i co?I nic,wszystko ok.Wkrecałęm ja chyba z 15 razy i wszystko w porzadku.Wczoraj miałem juz mało benzyny i tak sie zachowywał.Ktos mi pisał ze do doładowania musi byc duzo wachy w zbiorniku ale zeby to miało az takie znaczenie?Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czesław Opublikowano 12 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 Witam Dzisiaj sprawdziłem napiecie i wydaje mi sie ze nie jest najlepiej.Ładowanie jest tylko tak: zamiast spadac to jak właczam swiatła to nawet rosnie i to sporo.Przy właczonych swiatłach i odkreceniu do 8-9 tys obrotow pokazało nawet 15,8V.Czy to nie za duzo??Bede wdzieczny za rade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy5g1 Opublikowano 12 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 dużo za dużo! 14,5 max... chyba regler do wymiany :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czesław Opublikowano 12 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 Czy na pewno?Nieco wczesniej mierzylismy w Hondzie cbr 900 i raz pokazało 14,9,ale fakt to znacznie mniej niz u mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2007 Ograniczenie napiecia reglera powinno wszystko powyzej 15V uwalic na mase i zamienic w cieplo :lapad: Sprawdz, czy ktorys z kabelkow reglera nie jest luzny, specjalnie taki cienki czarny dajacy + przy wlaczonym silniku. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czesław Opublikowano 13 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2007 Dzieki za pomoc.Sprawdze dzisiaj jak z kabelkami od regulatora,ale jesli bedzie w porzadku to rozumiem ze czeka mnie wymiana??Podejrzewam ze to własnie regulator robi mi te problemy w gornych obrotach i z wariujaca wskazowka i rowniez silnikiem.Dzieki i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.