Strzalek Opublikowano 3 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 A ja mam takie pytanie,ile spali taka 125 2 T?? boniektórzy mnie strasza ze 7-8l a ja chce kupic jakąs 125 mysle nad yamahą dt 125,niemam prawka wiec bede po polu jezdził.Ale jak to tyle pali to chyba jednak wole 125 ale 4T ale one podobnostrasznie mulą:):(DT w lesie potrafi nawet do 9 litów łyknąć przy ostrej jeździe, tyle że temat jest o wyczynach a to zupełnie inna bajka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włochaty Opublikowano 3 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 ILE 9L!!!! Przeciesz to tragednia,raz sie przejade i niema 5 l .A ile spali taka 125 ale 4T no i jak z mocą w takim crossie bo słyszłem ze 125 4T strasznie muli to prawda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 3 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 (edytowane) setka wyczynowa potrafi zeżreć i 15 jak się postarasz :) wszystko zależy od ridera, terenu, stanu motocykla. taka dt może spalić zarówno 5 jak i ponad 9 . do nauki możesz kupić 125w 4T np.yamahe tw ale to bardzo mulaste jest ale pali poniżej 4 l :) Edytowane 3 Września 2007 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włochaty Opublikowano 3 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 O ku*wa! 15 litrów to niemozliwe,kolego przestan bo zawału dostane!! Teren mam lekki twarda ubita szlaka,niemam zanych piasków ani nic z tych zeczy,a ja z regóły jezdze wolno tylko bardziej chodzi mi o "mielenie" chodzi mi o to zeby na jedynce robiło zryw na 10metrów,i tak na kazdym biegu:D:,ile przy takiej jezdzie spali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 3 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 chodzi mi o to zeby na jedynce robiło zryw na 10metrów,i tak na kazdym biegu:D to załóż do mz na tył kostke i też będzie mieliła na każdym biegu Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włochaty Opublikowano 3 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 Ale nieidzie jej przerobic,juz chciałem od ogara załozyc,a narazie mam 150 MZ i ona niechce tak mielic:( a 250 tata mi niechce pozwolic :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 3 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 Ale nieidzie jej przerobic,juz chciałem od ogara załozyc,a narazie mam 150 MZ i ona niechce tak mielic:( a 250 tata mi niechce pozwolic :banghead: co przerobić, co od ogara ? kupujesz kostkę na felgę 16 cali(mz 150 chyba ma takie koła), zakładasz i śmigasz po szutrach :icon_evil: . czy bieżnik bardziej ostry i agresywny tym bardziej mieli/wgryza się w podłoże Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włochaty Opublikowano 3 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 Chiałem kiedys załozyc zębatke od ogara ale nieidzie przełozyc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris2007 Opublikowano 5 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 Cześć Spidi !Ujmę to tak - jeździłem na enduro wyczynowo 6 lat.Proponuję dla Ciebie motor o mocy około 40 KM.Kup i staraj sie wyjeździć te konie przez najbliższe dwa lata , a potem wszystko będzie jasne.PozdrawiamKrzysztof Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slzet Opublikowano 5 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 (edytowane) Chiałem kiedys załozyc zębatke od ogara ale nieidzie przełozyc jeżeli mówisz o tylnej to zmień zębatke w silniku na mniejszą.. I pogadaj z ojcem, ja na mz 250 jeździłem już w wieku 12-13 lat i było ok:] a etka 150 też dużo potrafi.. Edytowane 5 Września 2007 przez slzet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włochaty Opublikowano 5 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 Ale na 250 Tata absolutnie niechce sie zgodzic,powiedział ze moze za rok albo 2 ale napewno nie szybciej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris2007 Opublikowano 5 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 Cześć Włochaty !!Tata ma racje -najpierw opanuj małe moto potem duże.Z mojego wieloletniego latania wyczynowo na moto , mogę Tobie powiedzieć tyle.Musisz nauczyć sie bezpiecznie padać na glebę, ćwicz przewroty judo tzn przez bark w pełnym biegu na trawie.Żeby bezpiecznie jeździć trzeba po prostu nauczyć się właściwie upadać.Dopóki tylne koło moto nie wyprzedza przedniego to walcz czyli kontruj, jeżeli tył zaczyna wyprzedzać przód to ja puszczałem moto i sam orbitowałem. Oczywiście są mistrzowie europy i świata którzy tak jeżdżą ze szczęka opada, ale to już inna bajka.To tyle i wyciągaj wnioski z każdego upadku, po pewnym czasie wszyscy koledzy będą się wywracać a TY NIE, i o to chodzi.A ha i nie zniechęcaj się , każdy musi zaliczyć jakieś 5000 upadków ( to nie błąd drukarski) i już jesteś dobry.PozdrawiamKrzysztof Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.