Skocz do zawartości

Nie odpala


Arbiterpl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Motorek odpalał pięknie z kopa. Potem była sytuacja, że spadł gaźnik z kolektora. Potem nasadziłem i jeździłem. A potem coraz gorzej odpalał, aż rzucił palenie. Wszystko w okresie 2 przejazdzek - kilkanascie km.

 

Poprawiałem potem gaznik i jeszcze udawało sie odpalic po pol godziny kopania lub pchania. Potem przy odpalaniu strzelał w gaznik. Nastepnie zdjalem go i zalozylem do konca poprawnie. I nie odpala.

 

wykrecilem swiece - byla sucha. Wlalem benzyny do cylindra wkrecilem swiece, pokopałem i trup. Z pychu równiez nic nie łapie, nawet nie zaskakuje. Pchalem go naprawde dużo...

 

Swieca niby iskre ma (to jest enduro bez akumulatora), w kopie z fajki jak wsadzilem palec. trudno mi bylo zobaczyc iskre, ale sasiad mowił ze jest (niestety trzeba 2 osoby do sprawdzenia). Jakaś zajebista to raczej nie jest iskra ale dyga. I co teraz moze byc ze sprzet nie pali?

 

Jest to KTM LC4 600

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli to wszytko związane z tym gażnikiem to zobacz czy gdzieś nie łapie lewego powietrza, może gażnik zapchany, jeśli kompreche ma, iskre ma. to wina paliwa raczej, czyli szukaj w gażniku, filtrze, krućcu. Bo zawory to raczej nie ale wyregulować nie zaszkodzi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli to wszytko związane z tym gażnikiem to zobacz czy gdzieś nie łapie lewego powietrza, może gażnik zapchany, jeśli kompreche ma, iskre ma. to wina paliwa raczej, czyli szukaj w gażniku, filtrze, krućcu. Bo zawory to raczej nie ale wyregulować nie zaszkodzi...

 

Ale jak wlasłem benzynę do cylka prosto to chyba powinien odpalic niezaleznie od gaznika? Nie znam sie na 4T, ale w 2T to zawsze byl sposob wlac beznyny i odpalał.

 

 

Komprecha jest zajebista bo przełamac kopniakiem to masakra, trzeba dekompreatora uzywac. Kurcze nei wiem co z ta swieca a samemu ciezko sprawdzić iskrę:D

 

I czemu gadał gadał a potem rzucił palenie:(

 

trudno jakoś to zdiagnozować. Ale też mi sie wydaje ze coś dziwnie sapie. Tylko ze polaczenie pomiedzy gaznikiem a cylindrem przez ta gume jest szczelnie. Za bardzo nie wiem co w 4T moze sie jeszcze zwalic? Zawory mowisz raczej nie jesli kompresja jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde dziwne troche... nie wiem jak z 4T no ale 2T odpala po wlaniu.. wydaje mi się że gażnik, zapchał się albo coś podobnego... no ale najpierw sprawdż iskrę, wykręć świecę, wsadż do fajki i przyłóż do silnika(czyste alu żeby było) i w czasie kopnięcia sprawdż czy są tam jakieś iskierki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli jest iskra to wyciągnij filtr powietrza, poproś kogoś aby Ci psikał w gaźnik np. dezodorantem na alkoholu a Ty w tym czasie kopnij go porządnie ... jeżeli "zagada" i zgaśnie to znaczy że problem jest ewidentnie z gaźnikiem. Należy go rozebrać i przedmuchać wszystkie dysze. Sprawdź również czy iglica zamykająca główną dyszę paliwową nie wysunęła się z zabezpieczenia i nie opadła. Sprawdź również czy zawór iglicowy nie jest zablokowany i czy jest czysty. Następnie zlej cale paliwo ze zbiornika i udaj się po nowe na inną stację. Miałem już raz taki przypadek że syfu zatankowałem i było po jeździe. (kilkadziesiąt osób się nadziało wtedy i byłą afera taka że Policja przyjechała na stację).

Jeżeli silnik nie "zgada" mimo użycia dezodorantu to problem jest z zapłonem lub ... raczej mało prawdopodobne z rozrządem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro strzelał Ci w gaźnik znaczy ze ma zbyt uboga mieszankę, zdejmij gaźnik wyczyść kompletnie i załóż spowrotem a zakładając wszystko dokręć pożadnie zeby nei było lewizny żadnej.. co do iskry to od razu proponuje kupić nową świecę i mieć pewność ze to nie świeczka :D takie moje zdanie :icon_mrgreen: najpewniej jednak rozregulował Ci się gaźnik po spadku z kolektora i musisz się tym zająć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OKi, tylko dlaczego w tym przypadku nie odpalał po wlaniu benzyny do cylinddra?

 

ja jak tak mialem w yamce to okazala sie cewka walnieta... niby prund byl ale jakis lewy... nie gdakal wlasnie nawet po strzyknieciu bezposrednio w cylinder...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmień świece na nową, u nas w grupie jedna osoba tez miała takie cyrki po zalaniu świecy , w zasadzie każda gleba kończyła się 30minutowym kopaniem :biggrin:

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup se nową świece i sprawdź czy jest iskra - jak jest to musi odpalić. Jak to zrobisz to się zgłoś tutaj znowu.

 

Ano, kupiłem swiece. PRzed wymiana sprawdzilem iskre na sterej i byla, ale slabiutka. Na nowej lepsza. Kopnałem na nowej i sukces.

 

Chyba gdy spadł gaznik, potem bylo troche nieszczelnosci, jakos go pozalewalem. Od tego swieca sie skiepsciła. A wygladała dobrze....

 

Teraz mi odpala leciutko z kopa, wszystko spoko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem kiedyś 50cc 4t i z tego co wiem to zalewanie paliwka prosto do cylindra nie jest dobrym pomysłem ponieważ w ten sposób możesz zalać świece i pewnie dlatego nie chciał Ci po tym zabiegu odpalić, to tak na przyszłość :lalag:

Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków!

 

Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...