Arbiterpl Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Motorek odpalał pięknie z kopa. Potem była sytuacja, że spadł gaźnik z kolektora. Potem nasadziłem i jeździłem. A potem coraz gorzej odpalał, aż rzucił palenie. Wszystko w okresie 2 przejazdzek - kilkanascie km. Poprawiałem potem gaznik i jeszcze udawało sie odpalic po pol godziny kopania lub pchania. Potem przy odpalaniu strzelał w gaznik. Nastepnie zdjalem go i zalozylem do konca poprawnie. I nie odpala. wykrecilem swiece - byla sucha. Wlalem benzyny do cylindra wkrecilem swiece, pokopałem i trup. Z pychu równiez nic nie łapie, nawet nie zaskakuje. Pchalem go naprawde dużo... Swieca niby iskre ma (to jest enduro bez akumulatora), w kopie z fajki jak wsadzilem palec. trudno mi bylo zobaczyc iskre, ale sasiad mowił ze jest (niestety trzeba 2 osoby do sprawdzenia). Jakaś zajebista to raczej nie jest iskra ale dyga. I co teraz moze byc ze sprzet nie pali? Jest to KTM LC4 600 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Super stunter piter Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 jeśli to wszytko związane z tym gażnikiem to zobacz czy gdzieś nie łapie lewego powietrza, może gażnik zapchany, jeśli kompreche ma, iskre ma. to wina paliwa raczej, czyli szukaj w gażniku, filtrze, krućcu. Bo zawory to raczej nie ale wyregulować nie zaszkodzi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arbiterpl Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 jeśli to wszytko związane z tym gażnikiem to zobacz czy gdzieś nie łapie lewego powietrza, może gażnik zapchany, jeśli kompreche ma, iskre ma. to wina paliwa raczej, czyli szukaj w gażniku, filtrze, krućcu. Bo zawory to raczej nie ale wyregulować nie zaszkodzi... Ale jak wlasłem benzynę do cylka prosto to chyba powinien odpalic niezaleznie od gaznika? Nie znam sie na 4T, ale w 2T to zawsze byl sposob wlac beznyny i odpalał. Komprecha jest zajebista bo przełamac kopniakiem to masakra, trzeba dekompreatora uzywac. Kurcze nei wiem co z ta swieca a samemu ciezko sprawdzić iskrę:D I czemu gadał gadał a potem rzucił palenie:( trudno jakoś to zdiagnozować. Ale też mi sie wydaje ze coś dziwnie sapie. Tylko ze polaczenie pomiedzy gaznikiem a cylindrem przez ta gume jest szczelnie. Za bardzo nie wiem co w 4T moze sie jeszcze zwalic? Zawory mowisz raczej nie jesli kompresja jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Super stunter piter Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 kurde dziwne troche... nie wiem jak z 4T no ale 2T odpala po wlaniu.. wydaje mi się że gażnik, zapchał się albo coś podobnego... no ale najpierw sprawdż iskrę, wykręć świecę, wsadż do fajki i przyłóż do silnika(czyste alu żeby było) i w czasie kopnięcia sprawdż czy są tam jakieś iskierki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomy M. Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Jeżeli jest iskra to wyciągnij filtr powietrza, poproś kogoś aby Ci psikał w gaźnik np. dezodorantem na alkoholu a Ty w tym czasie kopnij go porządnie ... jeżeli "zagada" i zgaśnie to znaczy że problem jest ewidentnie z gaźnikiem. Należy go rozebrać i przedmuchać wszystkie dysze. Sprawdź również czy iglica zamykająca główną dyszę paliwową nie wysunęła się z zabezpieczenia i nie opadła. Sprawdź również czy zawór iglicowy nie jest zablokowany i czy jest czysty. Następnie zlej cale paliwo ze zbiornika i udaj się po nowe na inną stację. Miałem już raz taki przypadek że syfu zatankowałem i było po jeździe. (kilkadziesiąt osób się nadziało wtedy i byłą afera taka że Policja przyjechała na stację).Jeżeli silnik nie "zgada" mimo użycia dezodorantu to problem jest z zapłonem lub ... raczej mało prawdopodobne z rozrządem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Skoro strzelał Ci w gaźnik znaczy ze ma zbyt uboga mieszankę, zdejmij gaźnik wyczyść kompletnie i załóż spowrotem a zakładając wszystko dokręć pożadnie zeby nei było lewizny żadnej.. co do iskry to od razu proponuje kupić nową świecę i mieć pewność ze to nie świeczka :D takie moje zdanie :icon_mrgreen: najpewniej jednak rozregulował Ci się gaźnik po spadku z kolektora i musisz się tym zająć :) Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arbiterpl Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 najpewniej jednak rozregulował Ci się gaźnik po spadku z kolektora i musisz się tym zająć :D OKi, tylko dlaczego w tym przypadku nie odpalał po wlaniu benzyny do cylinddra? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 bo sie zalewał! Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spoco Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 OKi, tylko dlaczego w tym przypadku nie odpalał po wlaniu benzyny do cylinddra? ja jak tak mialem w yamce to okazala sie cewka walnieta... niby prund byl ale jakis lewy... nie gdakal wlasnie nawet po strzyknieciu bezposrednio w cylinder... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 zmień świece na nową, u nas w grupie jedna osoba tez miała takie cyrki po zalaniu świecy , w zasadzie każda gleba kończyła się 30minutowym kopaniem :biggrin: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Myszon Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Kup se nową świece i sprawdź czy jest iskra - jak jest to musi odpalić. Jak to zrobisz to się zgłoś tutaj znowu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arbiterpl Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Kup se nową świece i sprawdź czy jest iskra - jak jest to musi odpalić. Jak to zrobisz to się zgłoś tutaj znowu. Ano, kupiłem swiece. PRzed wymiana sprawdzilem iskre na sterej i byla, ale slabiutka. Na nowej lepsza. Kopnałem na nowej i sukces. Chyba gdy spadł gaznik, potem bylo troche nieszczelnosci, jakos go pozalewalem. Od tego swieca sie skiepsciła. A wygladała dobrze.... Teraz mi odpala leciutko z kopa, wszystko spoko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Miałem kiedyś 50cc 4t i z tego co wiem to zalewanie paliwka prosto do cylindra nie jest dobrym pomysłem ponieważ w ten sposób możesz zalać świece i pewnie dlatego nie chciał Ci po tym zabiegu odpalić, to tak na przyszłość :lalag: Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.