Cichy_A Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 (edytowane) mam yamahe xs 400 zdławioną do 27 km, pragnąłbym powiększyć tę stajnię - proszę o pomoc Edytowane 23 Sierpnia 2007 przez Cichy_A Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejkruk13 Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Witam, miałem kiedyś DOHC,u mnie były to zwężki na gumowych króćcach między gaźnikami i "krótsze" wałki rozrządu.Nie pamiętam gdzie to znalazłem ale miałem wtedy jakąś specyfikację że mój model był dławiony też na wałkach także musisz sie liczyć z tym problemem,ja wtedy z racji wieku i środków finansowych spauzowałem wtedy w temacie. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Varg Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Jeżeli to rocznik 82-84 to zdławiona na wałkach rozrządu, w późniejszym kombinowali jeszcze coś z modułem. Jeżeli chcesz dostać wałki od wersji 45 koni to będzie cięzko, praktycznie wszystkie 400 DOHC w Europie są zblokowane, szukaj od MAXIM 400, te nigdy nie były kastrowane, ale znaleźć ten motocykl tym bardziej na części to będzie duży problem. Cytuj Organizacja wycieczek motocyklowych po Mazurach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cichy_A Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Moja xs jest z 1986 roku, więc pewnie ma zdławiny moduł. Czy usunięcie blokadu wlotu powietrza z króćców pomiędzy filtrem a gaźnikami coś pomoże czy koniecznie trzeba szukać normalnych wałków rozrządu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Varg Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Znane mi są dwie metody dławienia, niestety nie wiem po czym rozpoznać, która została zastosowana, sam miałem MAXIM 400, więc ten problem mnie nie dotyczył.W pierwszej zmniejszono przekrój króćców, inne dysze głowne, moduł zapłonowy i wałki rozrządu, a w drugim tylko króćce i dysze. Jeżeli masz tą drugą wersję to wystarczy tylko wyciąc zwężki i zmienić dysze główne na 130 na prawy gaźnik i 132,5 na lewy gaźnik Cytuj Organizacja wycieczek motocyklowych po Mazurach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cichy_A Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Wielki dzięki, niebawem zdemontuję króćce, wyrżnę zwężenia i wymienię dysze, może to pomoże mojej xs'ie przestać być kastratem. Bądźcie pozdrowieni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robot Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Próbowałeś coś zrobić żeby go odblokować? Pomogło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emem18 Opublikowano 23 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 odświeżę temat ..... czy coś się zmieniło w tej sprawie ?? mam tez xs-a z 86 i też 27 kucy a troche to mało :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiesuaf Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 Sądzę że jak nie odpisał to zadziałało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trebol Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 Mnie też bardzo ciekawi odpowiedź na to pytanie ... zastanawiam się nad zmianą króćców, ale nie wiem czy to da jakieś efekty... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janusz72 Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 Yamaha dlawiona miala inne gażniki! Pod linkiem jest opis modelu! http://chudzikj.republika.pl/XS400.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trebol Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 w tym artykule nie ma napisane jak dławiona była xs400 DOHC... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emem18 Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 (edytowane) ale jest napisane ze wersja zdlawiona miala inny gaznik czyli chyba o to kaman ... juz sam nie wiem czego szukac ... czy gaznika czy krućce cz co :(:( Edytowane 24 Maja 2010 przez emem18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trebol Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 ja jak ściągnąłem króćce to są wyraźnie zwężone , jutro zamówię sobie nie zwężane , jak dojdą to je zamontuję i dam znać czy to coś dało :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janusz72 Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 Ostatnio robilem przegląd takiej xs400, gazniki byly mikuni z wersji nie dlawionej, robilem czyszczenie i regulacje , tak byly zabrudzone że po czyszczeniu obroty na biegu jalowym wzrosly do 4tyś, i musze powiedzieć że buta to ma bo na drodze z tlucznia to kolo odchodzi na bok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.