jarek s Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Mam prośbę o pomoc-nie orientujecie się jak zweryfikować stan łańcucha rozrządu w XTZ 750?Na słuch silnik ładnie chodzi, ale wolałbym podeprzeć się jakimś bardziej obiektywnym parametrem niż własne ucho.Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 musisz go zmierzyć. W serwisówce znajdziesz na jakim odcinku mierzyć i do jakiej długości może być wyciągnięty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Jak na razie nie udało mi sie jeszcze ściagnąć "dużej" serwisówki, dostałem na emaila "dużą" ale niestety bez kodu do rozpakowania. Ma ktoś może pod ręką opis mierzenia plus wymiar graniczny?Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 a moze sprawdzić ile zostało jeszcze napinacza? Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Antuan Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Dokładnie, ja zawsze oceniam to sprawdzając napinacz(zakładm ze masz mechaniczny).Wymaga to chwili skupienia :eek:Zdejmujępokrywę zaworwą, ustawiam wałki i wał na znaki, dla pewności na łańcuchu i na wałkach robie swoje znaki białym markerem, odkręcam napinacz wyciągam go i wkładam.Pomiędzy napinaczem a silnikiem ostaje szpara, im większa tym lepiej bo łańcuch jest mniej rozciągnięty.Po sprawdzeniu wkładam malutki śrubokręcik do napinacza,, cofam go,, i składam moto do kupy :icon_razz: Cała filozofia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 W xtx. wykrecasz srube 19 i wyjmujesz spręzyne. Potem dwa ampule 5 i patrzysz ile ząbków da sie wysunąc. Potem cofasz i zakładasz w odwrotnej kolejności. Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 W xtx. wykrecasz srube 19 i wyjmujesz spręzyne. Potem dwa ampule 5 i patrzysz ile ząbków da sie wysunąc. Potem cofasz i zakładasz w odwrotnej kolejnościI o to mi właśnie chodziło. Podziękował serdecznie :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.