Ogar205 Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 to tak: mam taki problem ze miedzy glowica a cylindrem ucieka kompresjaniema usczelki, tylkio jest czerwony silikon ktory wytrzyma wtej temp....na maxa dokrecone sruby.. zapalac zapala, ale jest b.slaby i gdy sie go zapali to miedzy glowica a cylindrem leci dym ;) gdy dam na 2 bieg gasnie, zaduzo kompresji ucieka, i pytam was jak to zrobic zeby nieuciekala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 to tak: mam taki problem ze miedzy glowica a cylindrem ucieka kompresjaniema usczelki, tylkio jest czerwony silikon ktory wytrzyma wtej temp....na maxa dokrecone sruby.. zapalac zapala, ale jest b.slaby i gdy sie go zapali to miedzy glowica a cylindrem leci dym ;) gdy dam na 2 bieg gasnie, zaduzo kompresji ucieka, i pytam was jak to zrobic zeby nieuciekala Silikon nie nadaje się do zastąpienia uszczelki pod głowicę. Oryginalnie jest tam chyb aluminiowa, kosztuje chyba 2 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakardi Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 (edytowane) to spróbuj tengo czerwonego silikona tam nałożyć, ale nie jestem pewny czy to coś pomoże. Ja na twoim miejscy bym kupił sobie komplet uszczelek na allegro ;) http://allegro.pl/item226891395_uszczelki_..._wsk_nowe_.html Edytowane 21 Sierpnia 2007 przez ozi159 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ogar205 Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 gdy kupilem zestaw do jawa 50 nie bylo tam usczelki pod glowice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakardi Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 gdy kupilem zestaw do jawa 50 nie bylo tam usczelki pod glowice a ja myślałem że będzie. Ale jak coś to chciałem pomóc :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 (edytowane) albo blacha miedziana albo aluminiowa , dla pewności zastosuj sylikon miedziany (Proseal XS). I jak już będziesz smarował sylikonem to smaruj delikatnie ,cieniutka warstwę , tak aby na boki nie wylazł. on ma za zadanie wypełnić tylko drobne nieszczelności Edytowane 21 Sierpnia 2007 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Wątpię żeby sylikon wytrzymał wysoką temperaturę a do tego jeszcze kompresje. Uszczelkę można zrobić tak ja poprzednicy pisali z blachy aluminiowej ew. miedzienej. Lub po prosu kup kompl. uszczelek do Rometa, kosztują bodajże 7 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki_91 Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 To uszczelkę zrób sobie najlepiej z puszki po piwie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Lub po prosu kup kompl. uszczelek do Rometa, kosztują bodajże 7 zł. Ustaliliśmy wyżej, że w "komplecie uszczelek" nie ma uszczelki pod głowicę. Powinna wyglądać tak http://www.moto-impex.pl/aktualizator/prod.../photos/256.jpg można próbować zrobić ją np. z puszki po piwie, ale nie gwarantuje efektu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 jak to nie ma jak jest. kupowalem osobiscie komplet uszczelek specjalnie ze wzgledu na te uszzelke... tak czy siak poskladalem juz niejednego ogara na silikon i zawsze prazyl. warunek to ze bedzie to cienka, ale tez nieprzesadnie warstwa DOBREGO silikonu. zakladam ze zawsze powierzchnia jest przelecona drobnym papierem sciernym, czysta, gladka i ODTŁUSZCZONA. pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tobikm Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 witam Jak kolega wyzej dobrze radzi zjechac troche cylka i głowice papierem sciernym- wyrowna to ewentualne nie rownosci!Zrob najlepiej uszczelke z klinkierytu i bedzie O.K. ! powodzenia pozdrawiam :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Ustaliliśmy wyżej, że w "komplecie uszczelek" nie ma uszczelki pod głowicę. Powinna wyglądać tak http://www.moto-impex.pl/aktualizator/prod.../photos/256.jpg można próbować zrobić ją np. z puszki po piwie, ale nie gwarantuje efektu. Ej no to może w tym komplecie uszczelek zamiast takiej jak ty podajesz jest taka http://www.skuterdebica.hg.pl/rozne/foto/m...szczelkaglo.jpg Sama nazwa skazuje że Komplet to komplet a nie że nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ogar205 Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 no kurde mniejsza ztym, kupilem osobno uszczelke pod glowice taka co pokazal michal.051, ale dlaczego nadal ucieka ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 (edytowane) Zacznijmy od tego że żaden sylikon, nawet miedziany nie wytrzyma kompresji. Nikt nie daje przy pożonnej renowacji sylikonu, hermetyku pod głowice bo to czysty idiotyzm, chyba że chcecie by was w trasie coś zawiodło. Moim skromnym zdaniem: bierzesz coś płaskiego o dużej powierzchni, ważne by było w 100% równe, kładziesz na to papier ścierny i głowice i ruchami okrężnymi (warunki domowe) planujesz głowice. Jedyny Twój cel to wyrównać powierzchnie by była idealnie równa. Dla sprawdzenia , rant wokół komory spalania możemy posmarować nawet masłem i odcisnąć na kartce papieru. Powinno wyjść płynne koło. Później wszystko myjesz w benzynie.Kolejnym krokiem jest uszczelka, zakladasz uszczlke (przeważnie ) wykonana z blachy lub z blachy zbrojonej, zakładasz głowice, dajesz podkładaki na szpilki i ręcznie dokręcasz każdą śrubke. Następnie jeśli nie ma klucza dynamometrycznego, nakręcasz nakrętki na krzyż , staraj się z taką samą siłą i nie przesadź.Robie tak zawsze, nie jeden motocykl miałem i jakoś mnie ten sposób nie zawiódł. Edytowane 22 Sierpnia 2007 przez Wojt@s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 (edytowane) Zacznijmy od tego że żaden sylikon, nawet miedziany nie wytrzyma kompresji. Nikt nie daje przy pożonnej renowacji sylikonu, hermetyku pod głowice bo to czysty idiotyzm, chyba że chcecie by was w trasie coś zawiodło. Moim skromnym zdaniem: bierzesz coś płaskiego o dużej powierzchni, ważne by było w 100% równe, kładziesz na to papier ścierny i głowice i ruchami okrężnymi (warunki domowe) planujesz głowice. Jedyny Twój cel to wyrównać powierzchnie by była idealnie równa. Dla sprawdzenia , rant wokół komory spalania możemy posmarować nawet masłem i odcisnąć na kartce papieru. Powinno wyjść płynne koło. Później wszystko myjesz w benzynie.Kolejnym krokiem jest uszczelka, zakladasz uszczlke (przeważnie ) wykonana z blachy lub z blachy zbrojonej, zakładasz głowice, dajesz podkładaki na szpilki i ręcznie dokręcasz każdą śrubke. Następnie jeśli nie ma klucza dynamometrycznego, nakręcasz nakrętki na krzyż , staraj się z taką samą siłą i nie przesadź.Robie tak zawsze, nie jeden motocykl miałem i jakoś mnie ten sposób nie zawiódł. Tak wygląda głowica tego silnika http://photos02.allegro.pl/photos/oryginal...20/88/226208873 Edytowane 22 Sierpnia 2007 przez marcpol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.