Skocz do zawartości

cyl i glowica


Ogar205
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

to tak:

 

mam taki problem ze miedzy glowica a cylindrem ucieka kompresja

niema usczelki, tylkio jest czerwony silikon ktory wytrzyma wtej temp....

na maxa dokrecone sruby..

 

zapalac zapala, ale jest b.slaby i gdy sie go zapali to miedzy glowica a cylindrem leci dym ;) gdy dam na 2 bieg gasnie, zaduzo kompresji ucieka, i pytam was jak to zrobic zeby nieuciekala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to tak:

 

mam taki problem ze miedzy glowica a cylindrem ucieka kompresja

niema usczelki, tylkio jest czerwony silikon ktory wytrzyma wtej temp....

na maxa dokrecone sruby..

 

zapalac zapala, ale jest b.slaby i gdy sie go zapali to miedzy glowica a cylindrem leci dym ;) gdy dam na 2 bieg gasnie, zaduzo kompresji ucieka, i pytam was jak to zrobic zeby nieuciekala

 

Silikon nie nadaje się do zastąpienia uszczelki pod głowicę. Oryginalnie jest tam chyb aluminiowa, kosztuje chyba 2 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to spróbuj tengo czerwonego silikona tam nałożyć, ale nie jestem pewny czy to coś pomoże. Ja na twoim miejscy bym kupił sobie komplet uszczelek na allegro ;) http://allegro.pl/item226891395_uszczelki_..._wsk_nowe_.html

Edytowane przez ozi159
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

albo blacha miedziana albo aluminiowa , dla pewności zastosuj sylikon miedziany (Proseal XS).

 

I jak już będziesz smarował sylikonem to smaruj delikatnie ,cieniutka warstwę , tak aby na boki nie wylazł. on ma za zadanie wypełnić tylko drobne nieszczelności

Edytowane przez enduromaster

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wątpię żeby sylikon wytrzymał wysoką temperaturę a do tego jeszcze kompresje. Uszczelkę można zrobić tak ja poprzednicy pisali z blachy aluminiowej ew. miedzienej. Lub po prosu kup kompl. uszczelek do Rometa, kosztują bodajże 7 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lub po prosu kup kompl. uszczelek do Rometa, kosztują bodajże 7 zł.

 

Ustaliliśmy wyżej, że w "komplecie uszczelek" nie ma uszczelki pod głowicę.

 

 

Powinna wyglądać tak http://www.moto-impex.pl/aktualizator/prod.../photos/256.jpg

 

można próbować zrobić ją np. z puszki po piwie, ale nie gwarantuje efektu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak to nie ma jak jest.

 

kupowalem osobiscie komplet uszczelek specjalnie ze wzgledu na te uszzelke...

 

tak czy siak poskladalem juz niejednego ogara na silikon i zawsze prazyl. warunek to ze bedzie to cienka, ale tez nieprzesadnie warstwa DOBREGO silikonu. zakladam ze zawsze powierzchnia jest przelecona drobnym papierem sciernym, czysta, gladka i ODTŁUSZCZONA.

 

 

pzdr:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ustaliliśmy wyżej, że w "komplecie uszczelek" nie ma uszczelki pod głowicę.

Powinna wyglądać tak http://www.moto-impex.pl/aktualizator/prod.../photos/256.jpg

 

można próbować zrobić ją np. z puszki po piwie, ale nie gwarantuje efektu.

 

Ej no to może w tym komplecie uszczelek zamiast takiej jak ty podajesz jest taka http://www.skuterdebica.hg.pl/rozne/foto/m...szczelkaglo.jpg

 

Sama nazwa skazuje że Komplet to komplet a nie że nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznijmy od tego że żaden sylikon, nawet miedziany nie wytrzyma kompresji. Nikt nie daje przy pożonnej renowacji sylikonu, hermetyku pod głowice bo to czysty idiotyzm, chyba że chcecie by was w trasie coś zawiodło.

Moim skromnym zdaniem: bierzesz coś płaskiego o dużej powierzchni, ważne by było w 100% równe, kładziesz na to papier ścierny i głowice i ruchami okrężnymi (warunki domowe) planujesz głowice. Jedyny Twój cel to wyrównać powierzchnie by była idealnie równa. Dla sprawdzenia , rant wokół komory spalania możemy posmarować nawet masłem i odcisnąć na kartce papieru. Powinno wyjść płynne koło. Później wszystko myjesz w benzynie.

Kolejnym krokiem jest uszczelka, zakladasz uszczlke (przeważnie ) wykonana z blachy lub z blachy zbrojonej, zakładasz głowice, dajesz podkładaki na szpilki i ręcznie dokręcasz każdą śrubke. Następnie jeśli nie ma klucza dynamometrycznego, nakręcasz nakrętki na krzyż , staraj się z taką samą siłą i nie przesadź.

Robie tak zawsze, nie jeden motocykl miałem i jakoś mnie ten sposób nie zawiódł.

Edytowane przez Wojt@s
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznijmy od tego że żaden sylikon, nawet miedziany nie wytrzyma kompresji. Nikt nie daje przy pożonnej renowacji sylikonu, hermetyku pod głowice bo to czysty idiotyzm, chyba że chcecie by was w trasie coś zawiodło.

Moim skromnym zdaniem: bierzesz coś płaskiego o dużej powierzchni, ważne by było w 100% równe, kładziesz na to papier ścierny i głowice i ruchami okrężnymi (warunki domowe) planujesz głowice. Jedyny Twój cel to wyrównać powierzchnie by była idealnie równa. Dla sprawdzenia , rant wokół komory spalania możemy posmarować nawet masłem i odcisnąć na kartce papieru. Powinno wyjść płynne koło. Później wszystko myjesz w benzynie.

Kolejnym krokiem jest uszczelka, zakladasz uszczlke (przeważnie ) wykonana z blachy lub z blachy zbrojonej, zakładasz głowice, dajesz podkładaki na szpilki i ręcznie dokręcasz każdą śrubke. Następnie jeśli nie ma klucza dynamometrycznego, nakręcasz nakrętki na krzyż , staraj się z taką samą siłą i nie przesadź.

Robie tak zawsze, nie jeden motocykl miałem i jakoś mnie ten sposób nie zawiódł.

 

Tak wygląda głowica tego silnika http://photos02.allegro.pl/photos/oryginal...20/88/226208873

Edytowane przez marcpol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...