Saturn Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Witam...moje pytanie jest związane z pierwszym motocyklem. Kończę kurs na prawko A i wraz z nieliczną jak na razie grupka planujemy wypad przed siebie...Coż, moim marzeniem jest przejechanie całej trasy historycznej route66, moim zdaniem szlaku-symbolu dla każdego motocyklisty. Ale wiadomo,trzeba od czegoś zacząć, a zaczynam od Suzuki Marauder bądź Hondy Shadow i niewielkich tras po kraju,poczatek chyba dobry :icon_twisted: .Przerzucenie się z samochodu na motocykl uwazam za swoją osobistą i sluszna drogę :icon_razz: Ale moje pytanie brzmi - co radzicie zabrać w pierwszy wypad w moim życiu motocyklem? Części, narzędzia,uszczelki...szczerze mówiąc jestem zielony i Wasza rada nawet najmniejsza będzie bezcenna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Ale jaki ma byc ten pierwszy wypad? Po kraju? Do Stanów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepper Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Jak będziesz miał japoński sprzęt w dobrym stanie techn. To weź fajną laskę i ewentualnie piankę na wypadek kapcia. Nic więcej nie będzie Ci chyba potrzebne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...