surus10 Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 adamie moto dopiero co zaczelo jezdzic w stuncie dlatego wymaga regulacji.mozna powiedziec iz jeszcze wogole nie jezdilo.dlatego moge naprawde smialo polecic moto pod wzgledem silnikowym bo uwiez mi jak w zadko ktorej yamaszce silnik ten chodzi idealnie cicho pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wamnok Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 (edytowane) No właśnie skoro nie dymi i nic nie wycieka to gdzie podziewa się olej? Może wymienię narazie olej i filtr oleju i zobaczę czy coś się poprawi, zaleję pewnie jakiegoś semisyntetyka oczywiście do motocykli. Teraz jak jeżdżę już zaświeca mi się lampka smarowania czasami, najczęściej kiedy motocykl pochylę w prawo na zakrętach. A jeśli chodzi o kupno motocykla to preferuję sprzęty w oryginale ze wszystkimi owiewkami, itd., bez przeróbek. Edytowane 29 Kwietnia 2008 przez wamnok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Ta lampka pokazuje poziom i trzeba go trzymac na max zeby sie nie zapalala. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaj261 Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 zalej dobrym olejem,wymien filtry i jesli silnik chodzi ladnie niechalasuje,to jeszcze pochodzi,mialem w ubieglym sezonie fzr600 z 89r kupilem tanio troche znorana,tez brala olej,silnik niebyl nigdy robiony(wizualnie tak wygladal)troche chalasowal,ale sezon przekulalem bez najmniejszych problemow,facet ktory go kupil do dzis nim jezdzi i nic nierobi,dolewa olej i jezdzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wamnok Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 No już jestem po wymianie oleju i filtra oleju. Zalałem tak jak zaleca serwisówka Castrola GP 20W40. Pośmigałem troche, poobserwowałem motorek i wydaje mi się, że nie ma lipy. Rzeczywiście troche dymi jak go wkręcę wysoko więc zapewne gdy bedę szalał trzeba będzie częściej dolewać olej, ale kiedy jeżdżę spokojnie do 6 tys. obrotów to raczej nieznacznie będzie brał, pośmigam jeszcze trochę, poobserwuję to się okaże. Ważne, że silniczek ładnie chodzi i nic nie słychać aby coś tam się działo. Powiedzcie gdzie najlepiej, najtaniej i jakie klocki na przód kupić bo dużo rodzajów ich jest i różne roczniki FZR 600, chcę kupić przez neta (bo taniej) ale żeby potem nie było że nie do mojego modelu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zuberek Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 Witam!!!Podłączę się pod ten stary temat. Mam okazję kupić Yamahe FZR 600 z 92roku za 1900zł moto bierze z tego co mówił mi sprzedający tak z 0,5 litra na 1000km i trochę kopci (po rozgrzaniu ponoć jest wszystko OK). Warto się w to pchać?? możliwe że moto będzie mi potrzebne do końca roku później go sprzedam. Głównie chcę min dojeżdżać do pracy, bez jakiś tam wycieczek po Polsce itp. Do tego dochodzi wyskakujący 2gi bieg ale z tym chyba nie bedzie takiego problemu jak z tym olejem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek508 Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 Jak 2 bieg wyskakuje to nieźle katowana była osobiście dał bym sobie spokój Cytuj Motorynka -> Komar jajcun ->WSK 125 x3 -> ETZ 150 -> ETZ 250 -> GS500 -> FZR600/SC33 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zuberek Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 Jak 2 bieg wyskakuje to nieźle katowana była osobiście dał bym sobie spokój Nie wiem może też niekoniecznie przecież są przypadki że 5 wyskakuje a na 5 to nic za bardzo nie zrobisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V12 Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 Dla mnie nie warto ten olej można jakos prze boleć ale skrzynia ?? To tak jak by ten motor był kalekąPomysl tez o własnym bezpieczeństwie-skatowana skrzynia mozliwosć zablokowania koła w nie oczekiwanym momenciepozdr Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zuberek Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 (edytowane) No ja rozumiem i nie mam zamiaru na takiej skrzyni jeździć planowałem od razu wymianę na nowo-urzywaną :) hehe Tylko no nie wiem czy te pół litra to dużo i jak będzie z mocą ?? czy przez ten pobór oleju ledwo co się toczy i czy do końca roku wytrzyma silnik na normalnej jeździe bez wariacji. Edytowane 13 Maja 2011 przez Zuberek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonhart88 Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 teraz za 3k możesz kupić w pelni sprawnego FZR, wiec chyba lepiej doplacic ten 1-1,5k i mieć spokoj.Załóżmy że przejezdzisz (przemęczysz) tym sezon, ale kto Ci to pózniej kupi ? Bedziesz miał problem żeby za tysiąc sprzedać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V12 Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 No ja rozumiem i nie mam zamiaru na takiej skrzyni jeździć planowałem od razu wymianę na nowo-urzywaną :) hehe Tylko no nie wiem czy te pół litra to dużo i jak będzie z mocą ?? czy przez ten pobór oleju ledwo co się toczy i czy do końca roku wytrzyma silnik na normalnej jeździe bez wariacji.Wymiana sprzyni cięzki temat kupić sprawna skrzynie mega cięzki temat, kupic nową skrzynie drogi temat.Poszukaj sprawnego moze inny model sie trafi jesli nie zalezy ci na 4 garach i mocy 100ps to znajdziesz do 3,5 tys spokojnie cospozdr Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zuberek Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 jeszcze się porozglądam trochę :) Ale Według was szacowana wartość takiego motoru jaka może być? OC prawie na rok w tym jeszcze OC ważne. (Gdybym ja miał płacić OC to byłoby to chyba koło 1000zł :P) Plus prawi nowy kask nie wiem ile wart. Ze skrzynią to mogłoby być ewentualna wymiana zębatki dostęp do narzędzi mam i co nie co się znam tylko nie na sportach bo jeżdże więcej w terenie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 W skrzyni nie wymieniasz jednej zebatki, tylko 2 + wodzik ( + prowadnik wodzikow jak nie masz szczescia ).Lub cala skrzynie uzywke, co jest duzo tansze ale bez gwarancji czy 2 nie wypada... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek508 Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 Jak obliczyłeś że OC będziesz płacił 1000zł? ja za fzr bez zniżek w PZU 220zł Cytuj Motorynka -> Komar jajcun ->WSK 125 x3 -> ETZ 150 -> ETZ 250 -> GS500 -> FZR600/SC33 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.