Izzy-MM Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 (edytowane) Co Wy na to? http://www.moto-magazyn.pl/lab/testy_motoc...ki_gsxr_1000_k7 Edytowane 20 Sierpnia 2007 przez Izzy-MM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Z wyglądu zdecydowanie brał bym R1 :offtopic:Za silnik oczywiście GSXR-a :) A jakby tak owiewki i hamulce z R1 przełożyć do GIXERA to już bym moją Buse wystawiał na allegro ;) A tak na poważnie oba motorki nieźle naszprycowane nowinkami technicznymi i pewnie każdy z nich potrafi wiele...Ale że ja już wyrosłem ze stuntu i i czasówek na torze, a tym samym przerzuciłem się na szybką turystykę to pozostane przy Busie :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 każdy wie ze gsxr zawsze było najlepsze w klasie :) co mi z mocy r1 powyżej 9000 obr/min?? dla tego cenie gsxr-y ze nietrzeba je az tyle krecic w uzytkowaniu codziennym :biggrin: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 ale r1 wygodniejsza do preclowania. jak usiadlem na 2007 to normalnie turystyk:) tylko szybka za niska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izzy-MM Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Wygodniejszy zdecydowanie K7. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZammeR_Poz Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Fajny test, brakuje tego , podobal mi sie tez test CyByRyry 1000 rr , obu wiecej takich testow bo broszury salonowe nic nam o sprzetach nie powiedza tylko takie testy :icon_twisted: No chyba ze dealerzy Wam placa za dobre opinie hehehhehe POzdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Super stunter piter Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 ja zawsze stoje przy suzuki, gsxr zawsze były brzydsze od swoich rywali, ale silniki były od samego początku najlpesze (ja lubie olejaki:) ) co jak co ale zawsze wybrał bym suzuki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wi(L)ku Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Jak dla mnie to lepsze Suzuki. A taką opinie wypracowało sobie dzięki bardzo dobrym silniką, który wyrobił sobie u mnie taką opinię dzięki temu iż silniki Suzuki zawsze odbiegały w pewnym stopniu od konkurencji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario-k7 Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 W tym roku kupiłem co prawda Gixera 1000 K7, ale patrzyłem na R1 i 10R Kawę.Jeśli chodzi o wygląd to zaleleży Gixer i R1 podobają mi się tak samo.Co do mocy to Gixer jest lepszy.Poza tym ma hydrauliczne sprzęgło i świetną skrzynię.Co do komfortu kierowcy to porównywalne.Jeśli chodzi o wygląd tyłu to R1 jest ładniejszy ale jak musi być gorąco w D..., skoro w moim Suzusą tłumiki nisko a i tak czuję niezłe ciepło.Ogólnie te silniki generują duuużo ciepła.No i kasa nowa R1 droższa o 6 tysi, ale jakby była w tej samej cenie to i tak kupiłbym Gixera.Suzu to majstersztyk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Poza tym ma hydrauliczne sprzęgło.. tego akurat nieuważam za + :) Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izzy-MM Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Tak jak napisałem w teście - hydraulika sprawdza się tak samo jak konwencjonalne rozwiązanie. Jedyna różnica to masa, która jest większa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 gorzej jak sie sprzeglo konczy daleko od domu i trzeba jakoś wrócić... Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izzy-MM Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 A jaka jest tu różnica jak jest sprzęgło sterowane, jeżeli się kończy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dobry_wujek Opublikowano 16 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 korzystając z okazji.. Czy zmienne mapy sa gsxr1000 K6 czy tylko K7? Jak wyglada charakterystyka mapy C czyli obnizenia mocy do 120km - czy ktos uzytkowal? Wyjasnie.. chcialem kupic 750 K6, a 1000 uwazalem i dalej uwazam za za mocny motor dla mnie.. zeby gixer nie stawial sam z siebie na kolo.. Jednoczesnie nie chce zmieniac motorow, chce kupic jeden i cieszyc sie nim dlugo.. Stad pytanie apropo tych zmiennym map.. doradzcie cos, pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 16 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 W Kwietniu tego roku testowalem obydwa modele i ciezko byloby mi sie zdecydowac. Sa ze tak powiem tak bardzo zblizone do siebie, ze jak dla mnie nie odbiegaja juz prawie od siebie. Wybor raczej sprawa osobista. Gdybym mial sam wybierac raczej R1 ze wzgledu na wieksze przekonanie do firmy. :) Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.